![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Oostende heb je misschien een punt. Afgezien van het kleine detail dat ik me meen te herinneren dat DD nu in Middelkerke woont (maar dat is mits het tellen van een onderbroek of twee gemakkelijk en rap opgelost), moet er afgewogen worden: zelfs met DD, is er een kans ? En met DD succesvol in een lokale afdeling: hoe gaat hij tekeer gaan als een olifant in een porcelijnenwinkel op het nationale vlak ? Ik weet het niet hoe het zal aflopen daar. Wait and see. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad de moeilijkheid in elke afweging. Zijn verleden toont aan dat hij totaal geen teamspeler is, hij is een einzelgänger met een te groot ego en die zichzelf graag hoort spreken. Liefst op een podium, liefst in de glansrol. En daarbij graag tackles zet, harde ook. Kijk maar hoe hij tekeer ging indertijd bij o-vld. Mijn idee : als ze hem kunnen strikken louter in een lokale rol (= als hij wint, burgemeester, indien niet : schepen) dan kan dat lukken. Vraag is natuurlijk ook : heeft hij een alternatief ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdomme 262, voor de sp moet ik hier ook niet zijn.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 3 oktober 2016 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als morgen de geldstroom zou opdrogen mogen we zonder problemen vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit is niet zomaar een communautair probleem, dit gaat over geld, heel veel geld dat van Vlaanderen naar Wallonië gesluisd wordt, om daar de "gaten" te dichten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 oktober 2016 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, de bekrompenheid druipt zowat af van elke post die jij schrijft. Elke keer weer beweren dat het communautaire u niet interesseert, dat het ook nergens leeft, maar ondertussen wel enkel en alleen bezig zijn met de vlaamse "bekrompenheid" en enkel posten in communautaire topics. Dat je zelf die continue spreidstand niet, is verbazingwekkend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja, het zijn enkel de Vlamingen die het probleem zien met onze staatsschuld. Echte Belgen zien het probleem niet of zo? Als dat echt zo is, dan zijn echte Belgen achterlijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is het resultaat van een brutale (francofiele) staatsgreep, dus daar is sowieso iets verkeerds mee.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 oktober 2016 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, geef mij maar die ondernemende en hardwerkende Nederlanders, ipv die Waalse luieriken.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 oktober 2016 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, man, niemand gebied in la Belgique de franstaligen om bekrompen franstaligen te zijn maar 99% is het en la Belgique gedoogt dat, nog meer la Belgique promoot dat... |
|
![]() |
![]() |