![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bobke toch...nog geen nonnekes met rust kunnen laten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Islam die jij daar probeert te beschrijven is de triestige caricatuur uit Afghanistan, Iran en dgl. landen: niets te maken met de Islamieten hier. Ik ben meermaals in Tunesië, Marokko en Turkije geweest en daar trekt het toch langs geen kanten op wat jij hier beschrijft. Ik vergiste me in een parodie, en bood mijn verontschuldigingen aan omdat ik ongewild de verkeerde slachtoffers had geraakt: gans normaal. Als iemand hier een dgl. caricaturale tekst komt zetten moeten hij en zijn geestesgenoten er maar tegen kunnen dat ik er een parodie van maak: ik ben SINT TVG niet, ik maak er géén scheldpartij van. Het hof van Cassatie heeft nu overduidelijk beslist wat het blok waard is (alsof ik dat al geen jaren wist ![]() de dag dat Lincoln of Ibeke hier iets dergelijks schrijven lach ik er ook mee. (en ik hoop dat ze dat al wel van mij weten nu) De vlaamse beweging niet van buitenlandse oorsprong? hhmm ![]() ![]() Het boek werd geschreven door de zoon van een officier van Napoleon, een Fransman. Heel de romantiek die erbij hoort werd ook uit het buitenland overgenomen... De Islam van buitenlandse oorsprong? Uiteraard: het Christendom ook... En dan?? Geef je je wel rekenschap van dat de Islam en het Christendom dezelfde oorsprong hebben, waarbij de Islam gewoon de voortzetting is van een om politieke redenen door Keizer Constantijn en enkele bisschoppen in Nikea tot ketterij verklaarde oudere versie vh Christendom? Las je ooit een Koran of een Bijbel of een Tora (of alle drie??) Ik heb niet die indruk ![]() één bewijsje (op verzoek krijg je er meer): [font=Tahoma][size=2] Citaat:
Citaat:
( ik heb in andere uitgaven of talen van de Koran al een cijfertje verschil gemerkt in de nummering, maar het is 29.4x) [/size][/font] PS vrije meningsuiting niet betwist?? Wat doe jij dan nu??, Wat doet Distel, cfr laatste regel van mijn "signature"(en dan nog wel voor iets dat ik niet deed!) Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2004 om 02:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] Laatst gewijzigd door Ibeke : 13 november 2004 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] Laatst gewijzigd door Ibeke : 13 november 2004 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2004 om 03:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=filosoof]Smiley,
De Islam die jij daar probeert te beschrijven is de triestige caricatuur uit Afghanistan, Iran en dgl. landen: niets te maken met de Islamieten hier. Ik ben meermaals in Tunesië, Marokko en Turkije geweest en daar trekt het toch langs geen kanten op wat jij hier beschrijft. S: Ik maak er helemaal geen karikatuur van en ik ben ook niet over afghanistan bezig. U hoeft de uitlatingen van de Islamieten hier en op andere fora maar te lezen. Meer dan voldoende ![]() Ik vergiste me in een parodie, en bood mijn verontschuldigingen aan omdat ik ongewild de verkeerde slachtoffers had geraakt: gans normaal. Als iemand hier een dgl. caricaturale tekst komt zetten moeten hij en zijn geestesgenoten er maar tegen kunnen dat ik er een parodie van maak: ik ben SINT TVG niet, ik maak er géén scheldpartij van. S: Was het je bedoeling om slachtoffers te maken en je had de verkeerde geraakt? Ik geloof dat je geen enkel slachtoffer hebt gemaakt, toch zeker niet bij diegenen die jij viseerde. ![]() Het hof van Cassatie heeft nu overduidelijk beslist wat het blok waard is (alsof ik dat al geen jaren wist ![]() S: Wat is er fout aan nationalisme? Aan een volk dat zijn eigenheid wil bewaren? de dag dat Lincoln of Ibeke hier iets dergelijks schrijven lach ik er ook mee. (en ik hoop dat ze dat al wel van mij weten nu) S: Lincoln of Ibeke willen hun eigenheid bewaren (vandaar de botsing... de problemen). Blijkbaar stelt dit voor jou geen probleem maar als vlamingen opkomen voor hun eigenheid dan stelt dit voor jou blijkbaar wel een probleem. De vlaamse beweging niet van buitenlandse oorsprong? S: Inderdaad hhmm ![]() ![]() S: Ik heb het niet over een lied maar over een volk Het boek werd geschreven door de zoon van een officier van Napoleon, een Fransman. Heel de romantiek die erbij hoort werd ook uit het buitenland overgenomen... S: Ik heb het niet over een boek maar over een volk De Islam van buitenlandse oorsprong? Uiteraard: het Christendom ook... En dan?? Geef je je wel rekenschap van dat de Islam en het Christendom dezelfde oorsprong hebben, waarbij de Islam gewoon de voortzetting is van een om politieke redenen door Keizer Constantijn en enkele bisschoppen in Nikea tot ketterij verklaarde oudere versie vh Christendom? Las je ooit een Koran of een Bijbel of een Tora (of alle drie??) Ik heb niet die indruk ![]() S: Natuurlijk weet ik dat het christendom en de islam dezelfde oorsrong hebben, het is er trouwens aan te merken. Met 'steentjes smijten' bvb ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2004 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
En wat die vrijwilligheid betreft... die 'vrijwilligheid' mag je wel met een dikke korrel zout nemen. Iemand die tot over zijn oren verliefd is op een islamitisch meisje en die niet met haar mag trouwen tenzij hij zich tot de islam bekeert (want de kinderen moeten als moslim worden opgevoed) zal dit uiteraard doen om toch maar met haar te kunnen trouwen. Dit is gewoon een vorm van chantage. Hetzelfde met niet islamitische vrouwen die, tot over hun oren verliefd, met een moslim man trouwen. Daar maakt het echt niet uit of de vrouw zich (later) tot de islam bekeert. De man zal er later wel voor zorgen dat de kinderen moslims worden door de islamitische opvoeding, sommigen gaan zelfs ontvoering van hun kinderen niet uit de weg. In beide gevallen (beide gemengede huwelijken) komt de islam uiteindelijk als overwinnaar uit de bus vanwege de nakomelingen.. de kinderen die allemaal moslims zullen zijn vanwege hun opvoeding. 'Huwelijk' is daarom 1 van de vele manieren om de 'kafrs' langzaam maar zeker te doen verdwijnen. De groei van de Islam is trouwens grotendeels te wijten aan het groter aantal geboortes en niet aan die 'massale' bekeerlingen die meestal niet meer van de islam afweten dan 'islam is peace'. Want islamiet worden is heel gemakkelijk. Je hoeft maar een zinnetje te zeggen en hopla.. je bent islamiet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(is het niet filo?) In al zijn ijver en met zijn o zo gedegen en onderbouwde kennis van islam en andere geloven, was hij evekes vergeten dat een homosexuele Jezus voor islamieten niet door de beugel kan. foutje? Filo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die goddelijke zending als profeet is enkel een efficient excuus om lichtgelovige zieltjes (als Ibeke) te overtuigen. Mohammed kon zijn ideologie in no time spreiden in Saoedi-Arabië op basis van zijn veroveringstechnieken : bedoeinenkaravanen overvallen en 'bekeren' in ruil voor hun leven. Wie goed werk leverde in de bekeringsoperaties mocht letterlijk delen in de buit. Dat was aardig meegenomen voor tal van verpauperde bedoeinenclans : plots mochten ze met de instemming van god iederen overvallen die op handelsroutes voorbijkwamen : als ze er in slaagden onder dreiging van hakmessen en verkrachting hun prooien tot de islam te bekeren, mochten ze een deel van de verroverde buit houden, inclusief de weduwen van de afgeslachte prooien. Mohammed kon zijn leer dus heel snel spreiden door arme bedoeienen een religieuse legitimatie te geven voor moord, diefstal en verkrachting. Dat moest hij letterlijk geen twee keer zeggen aan het ronddolend bedoeinenvolk in een streek waar er niets te beleven viel en er honger geleden werd. Eenmaal zijn status als leider van de verroveringsbendes gevestigd was, hoefde hij slechts wat 'religieuse cinema' te spelen om zijn volgelingen blijvend bij de neus te kunnen nemen. Zijn 'retraites' naar een grot waar hij zogezegd (uiteraard zonder getuigen) boodschappen van god ontving, copieerde hij letterlijk van illustere voorgangers. Opvallend is (behalve voor de moslim uiteraard omdat nadenken in de islam geen optie is) dat Alla's leer die Mohammed 'ontving' eenmaal zijn status als leider van de dievenbendes gevestigd was, niet meer is dan een afspiegeling van Mohammed's eigen sexuele en politieke ambities, listig ingekaderd met wat traditionele 'doe goed' religieuse prietpraat om het volgelingenvee op een religieus geloofwaardige manier verder om de tuin te kunnen leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt ook wel zeer licht overgegaan over de bezwaren die de vader van Aisha maakte. Waarschijnlijk bedoelde die papa: "blijf met uw tengels van mijn dochterke af!", maar volgens de overlevering zei die papa gewoon: "maar allez, Mohamed jongen! wij zijn toch broers". Waarop de zeer eerbare profeet antwoordde:" maar nee jongen! we zijn enkele broers in het geloof! en Allah heeft me een visioen gegeven waarin uw dochter aan mij beloofd werd".
Als ge dan met het kromzwaard in uw nek zit, is de conclusie snel gemaakt. Ook over die Joodse Saffiyah, vind ik de benadering van Ibeke schitterend: Citaat:
TIJDENS de veldslag hebben de vredelievende moslims heel haar stam uitgemoord, en de vrouwen en kinderen als slaven binnengerijfd. DEZELFDE AVOND toen iemand zijn deel van de buit kwam ophalen bij de vredelievende profeet, zag mohamed die blijkbaar wondermooie Saffiyya, en - naar aloude goede gewoonte - moest ze met hèm mee in te tent. (zonder getrouwd te zijn weliswaar: gevangen slavinnen mochten ze zo neuken). Volgens de overlevering echter, heeft het koppel die nacht enkel "gebabbeld" en als mohamed haar de volgende morgen de keuze gaf tussen moslim worden én met hem trouwen, of terug bij de rest van de slavinnen te worden ondergebracht, heeft Saffiyya vol overtuiging zijn eerbaar aanzoek aangenomen! Ge zou alvast voor minder! Leuk detail is dat ze zelfs geen bruidsschat kreeg, want haar bruidsschat was haar "vrijkoopsom" die Mohammed dan aan zichzelf heeft moeten betalen. Uiteindelijk hebben de andere medestrijders "hun" slavinnen dan ook maar vrijgelaten, in navolging van het goede voorbeeld van de eerbare profeet! Op de keper beschouwd heeft die Saffiyya gewoon zichzelf opgeofferd om zoveel mogelijk mensen van haar stam vrij te krijgen, én om uiteindelijk zelf niet als slavin te worden verderverkocht of te moeten "babbelen" met de profeet zelf. Ook het verhaal van Kahidja, de eerste vrouw en vooral RIJKE weduwe waarmee hij getrouwd was, vind ik een reukje hebben. Haar vader was helemaal ook niet opgezet met hun huwelijk. Want uiteindelijk heeft ZIJ hem moeten dronken voeren alvorens hij zijn toestemming gaf. De brave Mo heeft daar niks verkeerd bij gedaan hoor! Nochtans vond hij later (enfin kréég hij later een visioen) waarin de toestemming van de vader weldegelijk van doorslaggevend belang is. (Behalve dan weer bij een aantal vrouwen die hij nog had willen trouwen: die antwoordden braafkes dat ze het aan hunne pa gingen vragen, en floeps... de mohamed wou al niet meer! anders had hij er nog een stuk of zes extra gehad.) Bovendien had hij er nog een stuk of negen gehuwd "als reserve" neem ik aan. Wie meer wil weten over de vrouwen van de profeet: http://www.light-of-life.com/eng/reveal/ hoofdstukken: 23-29
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 november 2004 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je er dan in je speurtocht toch nog in zou slagen een specimen te repereren, zal je merken dat er vanonder hun kopvod best nog enkele erotiserende voorhoofdlokken uitpriemen. Niet blijven staren hé Filosoof als je je sexuele driften niet onder controle kan houden bij het waarnemen van die erotiserende nonnenlokken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() "Toneel", inderdaad, poppenkast, volksverlakkerij...het gaat helemaal niet om orthodoxie weghelpen, maar ook niet om "westerse waarden": d�*�*r vegen ze hun broek aan, dikwijls genoeg bewezen!! The name of the game is MONEY, de oudste drijfveer van de mensheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zonder islam werden de pyramides gebouwd, kenden we de verwezenlijkingen van de Griekse cultuur. Allemaal zonder de islam. Niemand heeft behoefte aan de islam. Je kan evengoed zonder. Beter zelfs.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 13 november 2004 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |