![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit zijn Amerikaanse cijfers, maar ik vermoed dat het in België niet beter gesteld is : Today, marriage is perilous for a man. Between 40 and 50 percent of marriages end in divorce. If you are married to a non-foreign woman, that rate moves closer to 60%. Women bring the divorce around 70% of the time, and that number jumps to 90% when the woman is college-educated. Because No Fault Divorce is common among the states, she can bring the divorce for whatever reason that she wants. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt niet vaak voor, maargoed. "Gepluimde mannen" hebben heel vaak gewoon kinderen gemaakt en ze moeten er voor zorgen. Want als je een vrouw hebt met een voltijdse job zal je voor haar geen alimentatie moeten betalen hoor. Voor uw huisvrouw daarintegen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Janken en het slachtoffer spelen kunnen ze als de beste, iedereen trapt er ook in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met bijhorende vrouwenhaat en verkrachtingsfantasmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bekijkt alles door zo een grote roze bril. Volgens mij heb jij ooit de lotto gewonnen ofzo. Er zijn meer en meer singles, dalibor, dat heeft een reden. Vertel mij dan waarom dit zo is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft geen groot licht te zijn om te weten hoe dat komt. De echtscheiding is wettelijk nog maar enkele decennia mogelijk, en in de eerste decennia lag de drempel nog hoger dan nu. Maar dat is een fenomeen dat mannen en vrouwen aangaat. In de tijd dat het nog niet kon waren er minder singles, maar niet minder ongelukkige mensen. Opgesloten zitten in een ongelukkige relatie is alleszins niet mijn ideaal. Dus ik begrijp letterlijk niet wat je in dit soort topics eigenlijk wil zeggen. Ik proef een enorme frustratie rond vermoedelijke relationele mislukkingen. Maar val ons niet lastig met dat soort loserverhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Same goes the other way around. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt niet meteen reclame voor vrouwen, Tavek. Where is the love? Ze zitten allemaal te snotteren voor een romantische film. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hebben een onbreekbare relatie met hun rechterhand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de mond van een gediplomeerde sloef voelt dat goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getrouwde mannen weten waarom orkanen vrouwennamen krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zijn relaties moeilijker dan voorheen? Er is niet louter een financieel luik, maar de vrijgevochten, feministische vrouw, daar is gewoon geen beginnen meer aan. Wat jij maar niet schijnt te beseffen is dat veel mannen hierdoor in ongeziene problemen komen.
Laatst gewijzigd door Demper : 11 april 2017 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik? Gelukkig geen enkel.
Ik heb me niet laten vangen, al zeker niet op financieel vlak. Maar ik ken er anderen, en die komen dat niet te boven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat soort vrouwen feministisch noemt, be my guest. Ik zie ook een enorme paradox in je standpunt ivm vrouwen en je standpunt ivm de islam. In de orthodoxe islam heeft de man het in het huwelijk voor het zeggen, zijn de mogelijkheden tot scheiding op initiatief van vrouwen beperkter dan omgekeerd, mag een man tot op zekere hoogte zijn vrouw met dwang aan zijn wil doen gehoorzamen. Allesbehalve mijn opvatting, maar bij u ben ik niet zo zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat en feit dat het nu vooral om de eigen persoon gaat, plus dat de huidige generaties veelal als verwende prinsjes en prinsesjes werden opgevoed, zet zo 2 bijeen en het botst nog voor ze wel en goed zijn gaan samenwonen...
|
![]() |
![]() |