![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila, mijn vader (die zich in de familiezaak ingetrouwd had) bracht zo alle weken een doos met etenswaren naar zijn onvermogende moeder en stiefvader, die mensen woonden in zo een gepensioneerdenhuisje en hadden samen een heel klein pensioentje. Ik bedoel maar spontaniteit in zulks is lovenswaardig maar onder dwang? Neen er mag dan misschien wel onderscheid zijn tussen verschillende rusthuizen maar iedereen moet de minimumzorg kunnen krijgen zonder opleg en dat de kinderen dat wat extra's brengen is niet meer dan normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Mooi zo, eindelijk wat zelfkritiek. Al is het wat in de marge...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Zelfkritiek ??? en in feite was ik bezig tegen Jack ... allee straks 2 op mijn kap
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 april 2017 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is het ondertussen al lang duidelijk dat, ik ben daar volledig in van gedacht veranderd, de overheid er tótáál niet in slaagt van, ten eerste rechtvaardig te herverdelen, ten tweede te herverdelen naar waar de nood het hoogst is. Diegene die zijn muil het hardst open trekt of het meest macht of connecties heeft haalt het meeste binnen. De brave seuten krijgen op hun neus. Gelijk hoe rijk of hoe arm, hoe slim of hoe dom ze zijn.
Ik ken kinderen die bijbetalen voor hun ouders in rusthuizen en kinderen die dat weigeren. Blijkbaar moet het nu nog niet maar wordt er wel al veel druk gezet en zijn er dus mensen die er aan toe geven en anderen die er niet aan toe geven. Als ze de seuten dan toch al doen bijbetalen dat ze de anderen dan ook maar verplichten. Want als het toch al gebeurt, dan vallen veel argumenten in het niet.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 28 april 2017 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusthuizen worden ingekocht door rijke ondernemers als rendement investeringen.
Nogal wiedes dat het nooit genoeg is. En het OCMW doet op dat gebied goed mee.
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet het onderscheid maken tussen vastgoedinvesteerder en de operator. Die eerste verdient er idd vaak grof geld achter, de 2de wordt echter compleet gek gereguleerd.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat weten we eigenlijk over u? Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 april 2017 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Tot dat het zover komt in België hier .... ik geloof daar geen kloten van .. medeogen in financiële toestanden voor de gewone man of de middenklasser bestaat hier niet in dat kutland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |