![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() serieus ? Normaal rijden die gewoon met een aftandse Euro4 diesel en volgend jaar moeten ze die bak dumpen ?
als ze dan een euro6 kopen zijn ze er geen vijf jaar mee vooruit of moeten ze die opnieuw dumpen ? en dan gaan ze zo een nagelnieuwe EV kopen van 35K in feite is dat een racistische maatregel en racistisch tegen de arme burger en racistisch tegen een 50% van hun kiespubliek ??? ik kan echt niet geloven dat daar een breed draagvlak bestaat voor die maatregel. Volgens mij levert dat een volgende legislatuur een afstraffing van groen zoals nooit tevoren |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een euronorm 2 benzine van 1996 mag ook in 2024 Antwerpen nog binnen. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2019 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan gaan ze moeten zoeken achter een occasie benzine en dan gaan ze hun auto waardeloos moeten dumpen dat is dus echt wel een duur grapje voor de bruine nieuwe belgen in bxk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is in Brussel de LEZ- data? Euro 2 benzine (inschr. 1997) mag ook binnen tot einde 2024. Dan is die 27 jaar...
![]() Citaat:
Citaat:
OF voor te recycleren krijg je veel meer geld als je auto waard is, wel een nieuwe kopen. Ik kreeg zo in 2012 nog 1500 € voor een op de draad versleten diesel. Recyclagepremie en voorwaarden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2019 om 23:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DE vraag gaat dus meer worden, naar waar gaan die verhuizen, want Brussel is voor hun bedrijfjes geen optie meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En natuurlijk is Noorwegen tegen Bio-brandstoffen. Dat is een directe concurrent voor hun fossiele brandstoffen. Wel met dat verschil, dat bio of hernieuwbare brandstoffen geen opgesloten CO2 vrij laten En wat de houtkap betreft. Noors hout is goud. https://www.tijd.be/ondernemen/grond...d/9697241.html Zeveren tegen andere dat ze geen bomen mogen kappen, maar zelf hele dennenwouden omleggen. En ja, Nederland is een land dat je in vele opzichten kan gebruiken voor vergelijkingen. Nederland heeft zelfs het nadeel tegenover België dat het veel vlakker is en dus minder gebruik kan maken van waterkracht. En toch doen ze het rond milieu en leefomgeving 1000 maal beter dan België. Mobiliteit is er veel beter dan in België. Sommige zaken zoals sociale zekerheid en medische voorzieningen zijn er dan weer minder goed. En de wegentaks ligt er veel hoger dan hier. Maar zoals ik al postte, op veel zaken lopen ze 50 jaar voor op België. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mercedes geeft in Duitsland in bepaalde steden waar enkel nog euro 6 mag een gratis uitlaat cadeau aan euro4 eigenaars.
Dan is het ook een euro 6. Zelfde moteur immers! Wist men niet he? Hier mag dat niet natuurlijk. Ne nieuwe moet je kopen. Anders met de tram!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 november 2019 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IBC Zandhoven bestond toen 10 jaar, inmiddels opgeslokt of weetikveel. Nederland.... Citaat:
Hopelijk doet Nederland het in 2019 wat beter dan in 2016: ![]() https://oesterreichsenergie.at/daten...erzeugung.html met de groeten uit Oostenrijk. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2019 om 12:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het ook niet.
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef eens de bron en de prijzen waarover het juist gaat. Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2019 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een markt waar de prijs zeker kan dalen. Mercedes geeft ze cadeau in bepaalde steden. Met homologatie. Niet veel technisch aan een buis he? Die cinema van de politiek echter?
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen gezwets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier vindt men alle details:
https://www.autobild.de/artikel/dies...n-2317355.html vooral ook naar de vele nadelen en problematiek kijken, (veel) meer verbruik, adblue verbruik, geen garantie enz... Bovendien beloven die mannen alles maar de testresultaten van ADAC waren serieus tegenvallend. Euro 6d-temp krijgen die nooit. Men moet al een diesel met veel restwaarde hebben om dat de moeite te vinden, en om €5000 en meer te riskeren. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2019 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van euro 4 naar EUR 6. Een andere buis onder uw auto micele. Dat is het verschil waar ze al dat gezever over maken. En zoek uw bronnen zelf.
![]() |
![]() |
#277 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer leerrijk. Daarom dat BMW alvast niet meedoet. ach een "andere buis" van ~6000 € inclusief werk, zonder garantie en minstens 6% meerverbruik, en de sleur met adblue en duurder onderhoud. Peanuts voor Jan modaal die nog in de kernstad wil. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2019 om 14:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer filters op de buis, des te hoger het verbruik.
Komt je daar nu nog maar achter?
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blok is dan wel dezelfde, maar de rest niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de diesel is slecht hetze jaagt het verbruik omhoog...
https://www.greencarreports.com/news...g-co2-progress ![]() |
![]() |
![]() |