![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niks meer, niets minder
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat betekend in dit geval " ik kan de cijfers niet verwerken "
Ik begrijp precies waar u op doelt , maar de praktijk laat toch een ander beeld zien. u gaat er bovendien zo maar vanuit dat het altijd misdadigers zijn die worden neergeschoten . Dat klopt niet.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 augustus 2020 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De politie moord niet jongeman, dat doen moordenaars en copkillers.
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie is onschendbaar en mag dus doen wat ze willen , ze kunnen toch geen moord plegen. Ik denk daar anders over .
![]() |
#266 |
|
![]() Ach ja, de volgende is er. Nee een laag iq en stijf van de drug maakt dat die mannekes in plaats van gedee en volgzaam te zijn als ze gearresteerd worden te keer gaan als wilde beesten tot de politie niet anders meer kan geweld gebruiken en in het extreemste geval zich verplicht voelt te schieten.
Leer even begrijpen wat er staat. En nu stop ik ermee, door jullie hersengezwel is het tijdverspilling jullie iets te willen laten inzien wat niet in het linkse kraam past. De politie is het slachtoffer, hoe denk je dat die flik hem voelt nadat hij iemand neergeschoten heeft? Happy? Trots? Of diep in de put?
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
Ik stop er nu mee ben het beu mijn tijd te verspillen aan mensen die ook al zouden ze willen het niet kunnen begrijpen. PS. Vindt u dat de man die neergeschoten is gelijk had zoals hij deed in mijn filmpje?
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 augustus 2020 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet , maar hoe slim ze ook mogen wezen , criminelen zijn per definitie wel dom !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#271 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Marokko |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
Wie zegt ons dat die man in zijn wagen op dat filmpje geen pistool wou nemen? Jij en ik konden dat niet zien hoor, en dan is er de manier van fake nieuws brengen door onze linkse media, "politie schiet man in de rug voor zijn 2 kinderen" jullie zijn echt fantasten die alles uit de context rukken tot het in jullie kraam past. Leer de werkelijkheid zien en bekeer u tot het realisme in plaats van in jullie fanta wereld te blijven, neem de rode pil. ![]()
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben opgepakt en op he bureau aangekomen en na ondervraging zij die inspecteur tegen mij "proficiat Hoomer vanaf nu sta je geboekt als een C" ik vroeg hem wat dat betekende, hij zei "Dat je vuurwapen gevaarlijk bent, vanaf nu als we opgeroepen worden voor u komen we met alle machtsvertoon" Dat is al, ik heb daat niet den onnozele uitgehangen geen problemen niets, en dat moeten die mannekes daar in Amerika ook leren, je bent gesnapt draag uw straf.
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is weer serieus prijs in Winconsin. Regelrechte burgeroorlog.
![]()
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier niet alleen over Floyd , in Louisville bijvoorbeeld begonnen de protesten en de woede vanwege Breonna Taylor. Zij was door de politie neergeschoten. Geen crimineel verleden of andere bizarre toestanden .
https://www.nytimes.com/article/breo...or-police.html De NO KNOCK warrents zijn niet meer toegestaan , dat is het gevolg van de demonstraties.
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja....eens Biden 'verkozen' gaan de media daar niet meer zo veel aandacht aan schenken voorspel ik. Laatst gewijzigd door Bach : 24 augustus 2020 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zelfde verhaal inderdaad als 2016. De ene politierel na de ander als het zwarten aanging. Obama stookte de boel verder op. Hillary ging nat op deplorabeles, de moeite die Obama deed werd zo teniet gedaan. Op naar de volgende ronde voor de Dem kandidaat in november. Misschien dat ze met bereidwillige pers, die elk stukje zwart vlees uitvergroot, nu wel een keer prijs hebben.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 augustus 2020 om 01:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Natuurlijk besef ik ook wel dat dat vermoedelijk de bedoeling niet was maar de politie kan dat risico niet nemen in een land waar meer wapens dan mensen zijn. De filmpjes waarin naar een wapen gegrepen wordt en een politieagent gedood wordt zullen we wel niet te zien krijgen.)
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees hier vaak dat het ok is mensen neer te knallen die ooit veroordeeld zijn geweest (criminelen), maar zo zijn de wetten niet in de VS en andere moderne democratische staten. Men haat de softe Europeese aanpak intens , ze verlangen naar vroeger of naar politie zoals we die zien in China of Saudi Arabië waar de harde aanpak gehanteerd word. Zelfhatende Europeanen zijn dat .
Als het hen hier niet bevalt verhuizen ze toch lekker naar die intolerante landen met hun grenzeloze bevoegdheden voor politie.