![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle pasjeslanden tonen dramatische cijfers
[IMG] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Regimepers = leugenpers.
![]() |
#264 | |
Vreemdeling
|
![]() En het feit dat men "daar niet dicht bij elkaar woont". Men doet alsof iedereen gelijkmatig verdeeld is over het land terwijl veel gekoncentreerd is in steden. Ik probeerde dat eens tevergeefs uit te leggen aan een dokter die ook bleef doorgaan over hoe Zweden zich beter gedragen dan Vlamingen. Tja, geen idee voor heel het land maar er zijn er daar ook bezig over hoe andere landen voorzichtiger zijn dan domme landgenoten
![]() Als ik naar Zweedse programmas kijk zie ik dat ze mensen thuis bezoeken, staan er vlak naast zonder masker, zitten dicht aan tafel te eten, in winkels ziet men soms bijna niemand met een masker, anderen zaten met vijf in een auto onderweg naar een feest, ... Enkele ouderen die ik ken zijn ook gestopt met het masker in winkels maar gaan wanneer het minder druk is en houden wat afstand zoals de meesten. Citaat:
Meerderen onder ons hadden ook verwacht dat die pas meer besmettingen kon veroorzaken door een vals veilig gevoel. Tegnell kreeg kritiek toen hij zei dat velen dit als een spurt zien maar dat het lange afstand is. Onlangs vond een Harvard-studie ook geen duidelijk verband tussen besmettingen, doden, lockdowns, vaccinatie, coronapassen,... in meer dan 60 landen. Dan zegt De Croo nu dat er geen taboes meer zijn voor maatregelen. Dat deed mij denken aan een Nederlandse epidemioloog die in USA werkt en zei dat de Europese politiek wetenschap nu meer negeert dan in Amerika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus alle sporten blijven/bleven open , maar men blijft goeddeels uit de kleedkamer en kleedde en douchte thuis. Bij ons daarentegen zat men direct met zijn allen in een slecht geventileerde kleedkamer van zodra de psort weer "open" ging. Want het mocht. |
|
![]() |
![]() |