![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook het OS van de Playstation draait daarop, moest Sony willen, ge zou geen windows voor gaming meer moeten draaien. Citaat:
Hier is nog een testpagina: http://frames-per-second.appspot.com/ Nu ja, des te beter hé. Ben je er goedkoper vanaf.
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(als ik star kijk, zie ik zo goed als geen verschil ; ik zie het enkel maar, en heel duidelijk, als ik met mijn ogen de maan volg - ik zet wel de blur af natuurlijk). Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2021 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook een varierende framerate van pakweg 45-60 fps merk je echt. Als dat te veel gebeurt word je zeeziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik ben visueel waarschijnlijk niet goed. Maar ik begrijp niet dat je een grafische kaart van 2000 Euro nodig zou hebben om wat te spelen op een computer. Als je natuurlijk een 'competitie beest' bent, misschien wel. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 januari 2021 om 06:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de fans ... 9 manieren om uw game-pc een opkontje te geven
Goed om eens na te lezen de bewuste site, de downloads die aangeboden worden laat u best voor wat ze zijn of u moet echt al goed weten met wat u bezig bent. Op de site is er ook een onderwerp over 'overklokken'. Ik heb mij daar nog nooit met bezig gehouden. Zomaar lukraak gaan overklokken lijkt mij echt niet het beste plan. Best ook de koeling in het oog houden dan. (airflow)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoppa. Nog eens Windows opgezet, “bijwerken en afsluiten”.
2021 is net bezig en dat gedoe moest al 2x updaten. Als onze privacy beter gerespecteerd zou worden vind ik dat totaal niet erg. Maar je kan je eigen multimedia niet meer vertrouwen.
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees blij dat ze constant uw windows verbeteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gezegd, het gegeven dat je geen controle hebt over wanneer dat is, is wel heel storend. Bij andere systemen kan je zelf kiezen wanneer die updates gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal zijn het updates voor Windows Defender die je op veiligheidsbasis niet kwalijk kan nemen al is die Win Defender in sommige gevallen best vrij fanatiek naar gelang wat u wil aanpassen of oproepen. Mensen schrikken ook al wel eens van bepaalde boodschappen bij 'bijwerken en beveiliging' Eéntje zoals bvb: Citaat:
p.s. In de pc met Win7 op maakte ik daar enkele aanpassingen in. (géén kwalijke) Windows 10-register aanpassen: 15 tips
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik effe snel via settings kijk zie ik die mogelijkheid daar niet staan, wat inderdaad wel een spijtige zaak is.
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2021 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De optie of ik daar wel toestemming voor geef krijg ik niet eens? Je kunt niet afsluiten zonder bijwerken. Dat wordt Linux. To hell met die Windows.
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger kregen we zelfs aangepaste reclame over zaken die we in het dagelijks leven bespraken. Luistert onze multimedia ons af?
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ge thuis via gpedit.msc iets gelijkaardigs kunt opzetten, maar daar ga ik mij nu nekeer niet mee bezig houden.
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook niet het beste plan om daar lukraak wat veranderingen te gaan in maken. ![]() Niet dat ik het ga aanraden om veranderingen aan te brengen bij de sectie gpedit.msc, toch nog even dit. Automatische Windows 10 updates uitschakelen. Laat ik daarbij de regel: 'Don't change a 'good' working system' er hoog bij in het vaandel dragen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2021 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat ze dat bij Sony zelf niet geloven dat die daar op draait voor de keren dat ik die maar gebruik en die hoeft ook géén zware software te draaien. En daar zit nog een CD-speler in, leuk om een filmpje te kijken. ![]() Ik ben een Win7 desktop draaien die echt nog steeds niet moet onderdoen voor wat ik die maar nodig heb als thuisgebruiker. Als hobbyist maakte ik ééntje met Win10 pro op en die draait op huidig ogenblik zoals ik het wil, niet zoals MSoft het wil. Die draait best goed is véél sneller maar dat ligt aan de hardware die daar insteekt om te beginnen met een Ryzen 7 370 ![]() Ik wilde eerst nog voor een type 9 gaan maar ik dacht, heb ik dat echt nodig???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2021 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf niet zo goed overschakelen.
Kunt ge met Linux nog op de Windows store? Want ik kocht mijn photoshop elements 2020 daar? Dat en Steam zijn de enige programma’s die echt moeten werken na de transformatie. Bonusvraag: kan ik Linux installeren op mijn D om zo ruimte te winnen op mijn C wat een SSD is. Door Windows is daar al enorm veel ruimte van weg.