![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vooral, dat het de basis zal zijn voor een totalitair regime dat zich nu installeert terwijl mensen nog wijsgemaakt wordt dat het "voorlopig" is en "nog even volhouden". Het zou veel beter zijn dat die vaccins gewoon op de vrije markt komen, en dat mensen die dat willen die aan marktprijs kopen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2021 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, dat afstemmen laat te wensen over. Laatst gewijzigd door Rudy : 25 oktober 2021 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dan wel dat er een groep mensen zal zijn die er alle belang bij heeft, maar er zelf niet zal aan denken zich te laten vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Er zijn ook mensen die er belang bij hebben om op hun cholesterol te letten, gewicht te verliezen of een kankerscreening te laten doen, maar dat toch niet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Dat had al moeten gebeuren vanaf deze zomer. Vanaf nieuwjaar gaat het weer paniek zijn, want de vaccins gaan dan grotendeels uitgewerkt zijn, de ziekenhuizen gaan weer overbelast zijn, en men gaat weer volop improviseren met zotte maatregelen. We zijn EXACT vertrokken zoals vorig jaar, en we gaan dat nu voor de komende decennia waarschijnlijk zo meemaken. Het schema van vorig jaar is nu het normale schema dat we telkens gaan meemaken he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2021 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde onze federale minister van Volksgezondheid gisteren zeggen dat de Belgische Staat alles zal doen om zijn inwoners maximaal te beschermen.
Dit lijkt me duidelijk en niet vatbaar voor interpretatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal in het belang van de burger natuurlijk, om hem te beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#270 |
Staatssecretaris
|
![]() Overheden die hun burgers koste wat kost willen "beschermen". Dat belooft idd. niet veel goeds.
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd hetzelvde met de malcontenten. Eerst zitten ze te zagen dat er geen mondmaskers en vaccins zijn en als die er dan zijn willen ze ze niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik zaag maar over één ding, en dat als sinds maart 2020: de coronamaatregelen
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=867
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ein Totalen Krieg!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel de executie van gepensioneerden lijkt mij nu een optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is ook hoog tijd om alle disfunctionele anti-vaxers te verbannen naar kunstmatig eiland in de Noordzee, een soort klein Molokai, waar die hardleerse individuen elkaar kunnen besmetten. Wie niet horen wil, moet het maar voelen.
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het laatste wat we nodig hebben is een bevestiging van onze overheden dat ze de niet-werkende maatregelen gaan blijven toepassen om "de bevolking te beschermen". Ik had verwacht: "sorry bevolking, ongeveer alles dat we hebben uitgeprobeerd is mislukt, we moeten toegeven dat we op geen enkel ogenblik enige controle hebben gehad over het verloop van het virus. Bij deze trekken we ons terug en ieder bepaalt voor zichzelf in welke mate hij/zij zich wilt beschermen". Die boodschap had mij gerustgesteld. |
|
![]() |
![]() |