![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij strijden dezelfde strijd. Maar wij hebben "the moral high ground." Dus laat ons in die zin communiceren.
![]() |
#262 |
|
![]() Neen, want een lintworm kan nooit zelfstandig in energie voorzien, als hij zich buiten zijn gastheer begeeft, en als ge hem laat doen, doodt hij z'n gastheer.
De gastvrouw perst het vreemde kind-lichaam eruit, als het er genoeg van heeft. Op volkomen natuurlijke wijze.
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer er smileys en getrol bij komen om dan te denken dat de “vrouwelijke status” meer inspraak rond mensenrechten heeft, verdienen ze geen strobreed tucht van mijn tong. Als die getuigenissen niet raken en geen gewicht meer bijdragen aan de discussie, zoekt men geen nuancering meer en willen ze het leed van het ongeboren kind niet erkennen. Bovendien kunnen ze niet over omvolking klagen en zulke genocide op de volgende generaties tolereren. Een volksgenoot doden is veel erger dan een migrant huisvesten.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 28 juni 2022 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat probleem lost men ook op met een pilleke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
Als ik 1 persoon in de hele wereld kan overtuigen om het ongeboren kind niet te aborteren, en het een kans te geven, ben ik content.
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We pleiten als land beter voor een lagere termijn dan 12 weken.
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is altijd zo met zedenprekers. Hun conceptuele bevrediging door het strot rammen van anderen en daar miserie mee veroorzaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BARBARIJ
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel mensen vergeten dat ze zelf zo'n parasitair klompje cellen zijn geweest.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er eigenlijk een reden om dit in de grondwet op te nemen? Er is hier geen sprake van afschaffing van het recht op abortus. Onze politici volgen weer eens gewoon de waan van de dag. Zuiver virtue signalling.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat geen hol met vrouwenrechten te maken heeft. Ze gebruikt een zoete siroop om 2 vliegen (verankeren in grondwet + termijn opdrijven) in 1 klap te vangen. Beledigend transparant en anti democratisch. Tijd voor mensenrechten voor het ongeboren kind. Laat moeders de hartslag van hun kind horen als ze een abortus overdenken.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 28 juni 2022 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat er een dag gaat komen dat ze het kindje na de geboorte verdrinken of doodslaan als ze het niet schoon genoeg vinden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fight the good fight of faith, lay hold on eternal life, whereunto thou art also called, and hast professed a good profession before many witnesses.
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou hoog tijd worden he, dat zoiets zou mogen. We zijn met veel te veel. alle beetjes helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dachten de Amerikanen ook he. En dan komen een paar religioten aan de macht, en 't is van dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, en niemand had het erg gevonden toen om de werf niet af te maken. Zoals vele onbestaande mensen het niet erg vinden om niet te bestaan, want ze kunnen niks "vinden". Elke potentiele neukpartij die zich om een of andere manier niet heeft voltrokken, is misschien een potentiele mens die er niet is. Vindt die dat erg denk je ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als ik een zwangere vrouw haar baby dood trap, is dat geen doodslag? Zou wel zo moeten zijn, he?
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te beginnen hééft die vrouw geen baby... er zit een foetus in haar. En uiteraard is iemand strafrechterlijk te vervolgen als hij een vrouw stampt. Het zou er maar aan moeten ontbreken...
|
![]() |
![]() |