![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs daar is het geen "kieken doden" door een ei op te peuzelen, want er is nooit een kieken geweest, dan, enkel maar een PLAN van een kieken. Citaat:
Maar dat verandert allemaal niks. Er wordt GEEN intelligent en bewust en gecultiveerd wezen dat kan weten wat "eigendom" is en dat kan weten wat "rechten" zijn, afgemaakt. En DAT is het enige dat van belang is. Dat plannen om ooit zo een dingen te hebben niet uitgevoerd worden, is niet hetzelfde als bestaande dingen vernietigen. Daar blijf je maar rond dansen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2022 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://natuurwijzer.naturalis.nl/le...-in-die-buidel
![]() |
![]() |
#243 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die darwinisten toch....
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() WITHOUT THE FEMALE BODY: NO BABY!!!! ![]() Anatomy lesson for feminists? Anatomy lesson for retards! ![]()
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfbewust zoals een mens dat is he, met voldoende intelligentie en zo. Want ja, een vis die spartelt ook tegen als ge die vangt, en dat vinden we niet erg, niewaar ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2022 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar gij biologie kreeg, maar ik ben iets te belezen in dit onderwerp. Ga vissen, jij klein lief trolletje. Job 13:5
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het zelfs een overlevingsinstinct triggert, mogen we gerust rijmen dat het kind protesteert tegen de abortus. Punt amen en uit. Natuurlijk dat het nog in volle ontwikkeling is, maar ze voelen pijn, stress en angst. Zelfbewust genoeg om dieper na te denken hoe ver we daarin eigenlijk willen gaan. En dan niet gij en ik alleen neen ![]()
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
een bevrucht ei vernietigen is moord. een niet-bevrucht ei vernietigen is vandalisme. Je zou met wat verbeelding de vruchtzak waarin de menselijke embryo zit, als eierschaal kunnen beschouwen. Die (zachte) eierschaal ontwikkelt zich pas als er bevruchting heeft plaatsgevonden. https://www.24baby.nl/zwanger/zwange...het/vruchtzak/
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 juni 2022 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn allemaal neven-argumenten. Het enige en zinvolle argument is dat wat er verwijderd wordt bij een abortus, geen zelfbewuste intelligente en gecultiveerde mens is, enkel maar een plan en een begin van bouwwerf van zoiets. En het is enkel het intelligent zijn, het gecultiveerd zijn, en het zelfbewust zijn, dat van een mens iets maakt waaraan we meer rechten toekennen dan aan een konijn of een goudvis. Het dinges dat verwijderd wordt, is dus NIET iets dat de eigenschappen heeft waaraan andere rechten toegekend worden dan goudvissen of konijnen. Dat het dinges een plan en een bouwwerf is om dat OOIT te bekomen, is daarbij irrelevant, want dat IS er niet, dat ZOU ER KUNNEN KOMEN. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2022 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is EEN lichaam tot het moment van de geboorte, dan pas worden het 2 aparte lichamen! Ik heb ze telkens NEGEN MAANDEN GEDRAGEN IN MIJN LICHAAM. Gij ook of er alleen maar over gelezen? ![]()
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
En nu bewijs ik uw punt zeker ![]()
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is niet zo. Maar ik respecteer uw bekrompen inferieure mening.
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() Geen adjectieven, Cufi.
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoewel ik daar zelf niet mee akkoord ben, is zelfs de meest ruime abortuswetgeving "veiligheidshalve" beperkt tot een periode waarbij de foetus zeker het stadium van goudvis of zo niet voorbij is. Er is dus nog enorm marge. En: volwassen mensen zijn intelligente bewuste wezens die WETEN wat het wil zeggen om "rechten" te hebben. Pas dan kunnen ze er echt hebben en dat is trouwens de reden waarom we het concept "rechten" uitgevonden hebben. Nu weet ik wel dat dat concept van rechten tegenwoordig uitgebreid wordt, niet alleen naar moslims, maar zelfs naar dieren en zo, maar dat is absurd. Niettemin is het nog altijd niet verboden om dieren te doden als die storend zijn voor U, en zeker als ze op uw lichaam parasiteren he. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2022 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw kan zich 1 voelen met dat kind. Maar het is niet haar lichaam. Het kindje heeft 50% dna van de vader en 50% dna van de moeder.
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
Niets dan respect hiervoor. Maar het is en blijft en een lichaam binnen een andere lichaam. Het wordt enkel maar een lichaam BUITEN een ander lichaam bij de geboorte. Niets meer of minder.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 juni 2022 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |