![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dan ist goe!
![]() Als de Russen traangas gebruiken om de Oekrainers harder te doen bleiten om meer Abramsen en dus meer Premies binnen te rijven (ge ziet: bewijs dat de Russen sinds de val van de muur intussen Kapitalisten zijn geworden), dan poogt de Westblok propaganda 't volk te schokkeren door de chemische formule van traangas te vermelden, zodat 't volk peist dat het FOEI chemische oorlogsvoering is, terwijl datzelfde Westblok datzelfde traangas wèl goedkeurt bij hun "ordehandhaving" tegen burgers. Russen zijn FOEI, dus traangas gebruiken is FOEI. En als het Westblok, specifiek VS regime, dan clustermunitie, naar hun eigen propaganda GROTE FOEI, stuurt naar hun Oekrainse kompaan, ah, das GOE, da zijn de GOEI, dan ist GOE é! ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt hoog tijd om in te zien dat wij ongeschikte leiders hebben om er op globaal niveau iets van te bakken. Europa is niet meer het Europa als toen ze christelijk was. Zelfs Amerika is uit elkaar aan het brokkelen en mensen belanden daar massaal op straat. Toch vinden onze politiekers dat een ideaal om naartoe te leven. Het was beter onder de katholieken dan onder de democraten. Ja er zijn institutioneel problemen en schandalen. Maar de mensen die het oprecht beleden hebben onze samenleving van de beste zorg en onderwijs voorzien. Tot de liberalen het overnamen en zagen dat ge door minderheden voor uw kar te spannen tot beleid kunt komen waardoor ge een generatie later in deze "verworven vrijheden" zijt beland. Alles op elkaar geduwd en nu gaan ze dus de sociale zekerheid aanpakken en mensen in BS banen dwingen om hun economie verder te voeden zodat gij en uw nabestaanden toch maar nooit écht vrij en zelfstandig kunt zijn. Hier is het niet follow the white rabbit, hier is het follow the red carrot.
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom kunnen wij beter de PvdA verlaten.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die samen met de EU een bureaucratische beul speelde en vele naties in de handen van Rusland duwde. Dat werkt zolang de dollar de reservemunt is, maar dat zal ze niet lang meer zijn. De ware aard/gevolgen van de inflatie in het westen zal wellicht dit jaar duidelijk worden.
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gij nu PVDA of Vlaams Belang aanwijst, ons verleden zal ons sowieso achterhalen.
In Nazi Duitsland hing dat regime hun vuile was ook niet buiten he, ze hingen die vooral van een ander buiten. Als een natie ALTIJD een vijand heeft en daarin ALTIJD de goeie is, dan hebt ge met iets gelijkaardigs te maken.
![]() |
#269 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Rusland en Wit-Rusland provoceren ook maar continu omdat we het toe laten.
Moest Polen is een raid doen in de grensregio Wit-Rusland dan beven ze in hun broek. Dat getreiter met grensboeien weghalen in Estland, in Svalbard on Noorwegen, Wit-Rusland dat vluchtelingen gebruikt als hybride wapen, overal dreigementen en sabotage... Wordt tijd dat we is een ferme tik uitdelen, zodat ze weten tot hier en niet verder. Van mijn part mogen wij al onze niet geïntegreerde pvda stemmers ook wel es die grens van Wit-Rusland laten oversteken. Laatst gewijzigd door Glennos1 : 11 juni 2024 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin en de zijnen hebben Nederland op het oog.
NAVO-landen riskeren kernoorlog, zegt Poetin in speech: 'Soort laatste redmiddel' Ik verschiet er alle dagen van dat die nog leeft. (er zijn in het verleden verschillende 'leiders' vrij snel opzij gezet) Daar kan je dan weer uit afleiden dat de oorlog die nu bezig is niet alleen zijn plan is. Dat zal wel met *kassa*kassa* te maken hebben waarschijnlijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2024 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=FvcGrCjoOhE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.frontnieuws.com/een-russ...t-van-florida/
![]() |
![]() |
#273 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat die gestoorde Sovjets met hun gedwongen collectivisaties van de Landbouw, willens en wetens enkel en alleen voor hun ideologie de graanschuur van Europa, Oekraïne, de nek omdraaiden. Onvrede was daar terecht groot, helaas werden ze "bevrijdt" door een nog gestoorder regime, en niet een Brits-Franse coalitie want die hadden ze ook met open armen ontvangen en die waren normaal voor die tijd..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leesgenot waar genot echt wel wreed ver gezocht is, tot zelfs wreed dramatisch klinkt.
We zijn nu in 1938: Poetins oorlog in Oekraïne en de belangrijke lessen uit de geschiedenis
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Russische staatshoofd:
"Het gevaar voor Europa is niet Rusland, maar de kritieke, bijna totale
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe harder "het Russische staatshoofd" dat schreeuwt, hoe harder wij weten dat we op de goede weg zijn en dat de band met de VS onze levensverzekering is.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 14 juni 2024 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel grappig, zo'n uitspraak, vooral als je weet dat Poetin net een ring van staten rond Rusland wil die in willoze afhankelijkheid volgen. Type Wit-Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is te hopen voor ons, of we worden een deel van het fascistisch Russisch imperium.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |