Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2005, 20:13   #261
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wotan
Dus de Palestijnen moeten volgens u maar oprotten? Wat voor soort nationalist ben jij?
Voelt u zich dan niet verwant met het Palestijnse volk die evenals wij Vlamingen, strijden tegen ontvoogding, leegroof en verdrukking?
ik voel me helemaal niet verwant met een nest terroristen. grote lagen in de palestijnse maatschappij steunen organisaties als Hamas, Jihad, alaqsa, etc deze organisatie denken maar aan één ding en dat is niet een onafhankelijk palestina maar Joden doden
Oud 1 februari 2005, 20:23   #262
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
ik voel me helemaal niet verwant met een nest terroristen. grote lagen in de palestijnse maatschappij steunen organisaties als Hamas, Jihad, alaqsa, etc deze organisatie denken maar aan één ding en dat is niet een onafhankelijk palestina maar Joden doden
U bent blijkbaar niet volledig op de hoogte ... bewegingen als Hamas zorgen voor veel meer dan U Denkt. De volledige maatschappij wordt door hen ondersteund/gecontroleerd. Ze zorgen voor veel voorzieningen, dat maakt hen zo sterk in de publiek opinie onder de palestijnen
Oud 1 februari 2005, 20:31   #263
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
U bent blijkbaar niet volledig op de hoogte ... bewegingen als Hamas zorgen voor veel meer dan U Denkt. De volledige maatschappij wordt door hen ondersteund/gecontroleerd. Ze zorgen voor veel voorzieningen, dat maakt hen zo sterk in de publiek opinie onder de palestijnen
ok hamas doet aan liefdadigheid maar de hoofdactiviteit is toch wel de zelfmoordterroristen. Het zijn trouwens de posters van deze terroristen die het straatbeeld van Gaza versieren en niet een poster van een hulpverlener . Hamas deelt mss wel voedsel uit maar verheerlijkt het terrorisme .
Oud 1 februari 2005, 20:31   #264
Wotan
Banneling

Wotan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat was er eerst, de kip of het ei? Voor mijn part mogen ze alle joden de zee in drijven. Het zijn de Zionisten die het land bezetten en het Palestijnse volk onderdrukken, niet andersom. Terroristische organisaties als Hamas en Jihad zijn een reactie op het Zionisme, verzetsbewegingen die vechten voor hun volk. Daar kunnen wij Vlamingen nog een puntje aan zuigen.
Naar ik vermoed is de enige reden waarom jij de kaart van de bezetter trekt, het feit dat Palestijnen moslims zijn. Een simplistische redenering van een pseudo-nationalist.
Wotan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2005, 20:39   #265
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat was er eerst, de kip of het ei? Voor mijn part mogen ze alle joden de zee in drijven. Het zijn de Zionisten die het land bezetten en het Palestijnse volk onderdrukken, niet andersom. Terroristische organisaties als Hamas en Jihad zijn een reactie op het Zionisme, verzetsbewegingen die vechten voor hun volk. Daar kunnen wij Vlamingen nog een puntje aan zuigen.
Naar ik vermoed is de enige reden waarom jij de kaart van de bezetter trekt, het feit dat Palestijnen moslims zijn. Een simplistische redenering van een pseudo-nationalist.
Er was reeds lang lang voor er sprake was van Israël pogroms van arabieren op de joodse gemeenschap in het gebied. De grootmoefti van Jerusalem ( de oom van Arafat) vond het gedurende WO II nodig om samen te werken met den dolf ( hij was zelf bereid om een moslimlegioen in de waffen SS te steunen ) dit niet uit haat tegenover de Zion staat Israël maar zuiver uit jodenhaat. Hij vond zelf dat Hitler nog veel te lief was voor de Joden.

Het terrorisme is dus niet veroorzaakt door het zionisme .
Oud 1 februari 2005, 20:47   #266
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[font=Arial][size=3]Excuseer, en waar staaft U deze boude uitspraak? Waar ligt de link tussen beiden? Is er een link?[/size][/font]

[size=3][font=Arial]Het zionisme is als politieke beweging ontstaan tegen het einde van de 19de eeuw. Het gronddoel van deze beweging is het bewerkstelligen van Palestina, het land beschreven in het oude testament, nog voor de Romeinen, Ottomanen e.a. de macht uitoefenden in de regio waar Israel momenteel toe behoort. Vandaag de dag wordt zionisme eerder gezien als een deel van de Joodse gemeeschap dat gelooft in Joodse suprematie en pal staat achter de gedachte dat het huidige Israël moet worden uitgebreid tot het land beschreven in het oude testament. Het is fout om aan te nemen dat alle Joden aanhangers zijn van de zionistische maffia of achter de Joodse suprematie staan, integendeel, de grootste tegenstanders van het zionisme zijn de Joden zelf. Velerlei Joodse auteurs, historici en journalisten hebben zich anti-zionistisch opgesteld: John Sack, Alfred Lilienthal, Noam Chomsky, Israel Shahak, Benjamin Freedman, en Victor Ostrovsky om er maar enkelen te noemen. Er bestaat zelfs een religieuze beweging tegen het zionisme: “Neturei Karta, Jews United Against Zionism”.[/font][/size]
Oud 1 februari 2005, 21:07   #267
Wotan
Banneling

Wotan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er was reeds lang lang voor er sprake was van Israël pogroms van arabieren op de joodse gemeenschap in het gebied. De grootmoefti van Jerusalem ( de oom van Arafat) vond het gedurende WO II nodig om samen te werken met den dolf ( hij was zelf bereid om een moslimlegioen in de waffen SS te steunen ) dit niet uit haat tegenover de Zion staat Israël maar zuiver uit jodenhaat. Hij vond zelf dat Hitler nog veel te lief was voor de Joden.

Indien we uw denkwijze over de Palestijnse kwestie volgen dan moeten we ook het Vlaams nationalisme en het Vlaams Belang ontzeggen van zijn bestaansrecht. Het 'terrorisme' zoals we dat kennen in zijn huidige vorm is wel degelijk veroorzaakt door het Zionisme. Al het land dat ze bezitten hebben ze gestolen, ze pikken trouwens nog steeds grond in van de Palestijnen. Joden zijn zowat overal en altijd vervolgd geweest, als je wat dieper nagaat wat de werkelijke aard van de haakneuzen is begrijp je wel waarom.

Adolf Hitler zei ooit: "Zo zie ik de vervolging van de Joden, zoals hij nu aan de gang is, als de strijd die ik probeer af te maken die Jezus Christus begonnen is."
Wotan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 11:40   #268
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Hier zet de verpletterende verkiezingsoverwinning van Hamas natuurlijk wel vraagtekens achter.

Hoeveel gematigde eventueel pro-israëlische palestijnse partijen kent u?
Trouwens zou u op een partij gestemd hebben die tijdens de bezetting van de duitsers in WO 1 en 2(na de barbaarse invallen,moorden en verwoetingen door de duitsers op de belgische bevolking) pro duits was en zou vrede willen met duitsland zonder uw grond terug te krijgen????????

slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 11:54   #269
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
ok hamas doet aan liefdadigheid maar de hoofdactiviteit is toch wel de zelfmoordterroristen. Het zijn trouwens de posters van deze terroristen die het straatbeeld van Gaza versieren en niet een poster van een hulpverlener . Hamas deelt mss wel voedsel uit maar verheerlijkt het terrorisme .
bepaalde terroristische partijen houden het palestijnse volk een machtige wurg greep.
Deze groepen hebben het geweld van het israëlische leger nodig om te blijven bestaan.
het is allemaal 1 cyclus.

Stel dat israël niet meer zou binnenvallen en enkel hun grenzen potdicht zouden maken.dan zou er rust komen in de palestijnse gebieden doordat de angst van represailles door het israëlisch leger wegvallen.Geen angst wilt zeggen dat men terug zijn leven gaat proberen op te bouwen en stabiliteit wilt gaan brengen.
De palestijnen zouden zich massaal gaan bezig houden met de heropbouw voor zover dat kan,kinderen opnieuw onderwijs bieden.
ook zouden tal van buitenlandse organisaties neerstrijken om te helpen bij de heropbouw.
Dit alles zal de macht van het palestijnse volk vergroten en de mensen gaan inzien dat het geen nut heeft om zich nog te gaan opblazen in Israël,waarom zouden ze dan nog,ook al hebben ze hun grond niet terug ze leven nu toch terug zonder angst en dat is al heel veel.
Dus de terroristische groeperingen verliezen geleidelijk aan hun macht en zouden verdwijnen tot een kleine groep fanatiekelingen.

maar neen israël blijft de palestijnen aanvallen omdat ook zij hebben die terroristen nodig.
stel je eens voor dat er geen bomaanslag meer zou zijn in israël?
steeds meer mensen in israël zouden dan tegen die illegalen uitbreiding zijn van de nederzettingen.de rechtse partijen zouden massale verliezen lijden door de jaren heen.
mensen zouden na lange tijd handel willen gaan drijven met de palestijnen.
en de plannen van de fanatiekelingen in Israël ligt in duigen want deze dromen enkel van 1 zuiver joods land!!!!En dan durven ze mij als antisemiet beschouwen terwijl de meeste israëlische politiekers juist zelf de grootste racisten en barbaren zijn
Oud 2 februari 2005, 12:01   #270
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Als je echt wilt weten wie er het eerst was dan moet je de geschiedenis boeken in duiken.
Maar wat ik weet over dit stukje land is dat het eerst in handen was van nomaden volkeren totdat God (zogezegd, want ik geloof niet in die bullshit,religies en geld zijn de 2 slechtste uitvindingen van de mens)zei via Mozes tegen het joodse volk in Egypte."Ga nu naar het land van melk en honing want is uw land door mij geschonken."
Zelfs in die tijd speelde ze al graag bezetter

Oh ja en dan nog iets over WO 2.de mensen van ons geheim verzet tijdens WO2 beschouwen we als helden maar als diezelfde palestijnen(moslims) het doen dan is het terrorisme voor velen onder jullie.
onlogisch toch,niet?
Oud 2 februari 2005, 12:06   #271
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Waarom haten wij dan nu niet de italianen?deze hebben ook samengewerkt met de Dolf!!!!!!!!!!!!

en als u dan toch zo wilt gaan spelen.ik weet niet of u gelooft (ik inieder geval niet)maar wie wou zo graag dat christus gekruisigd werd ten voordelen van een moordenaar?????De joden toch,liever een moordenaar dan iemand die hun geloof bekritiseerde!! hoe racistisch is dat wel niet, dat is nog erger dan de islam haat ten opzichte van alle andere mensen.
Oud 2 februari 2005, 12:09   #272
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
[font=Arial][size=3]Excuseer, en waar staaft U deze boude uitspraak? Waar ligt de link tussen beiden? Is er een link?[/size][/font]

[size=3][font=Arial]Het zionisme is als politieke beweging ontstaan tegen het einde van de 19de eeuw. Het gronddoel van deze beweging is het bewerkstelligen van Palestina, het land beschreven in het oude testament, nog voor de Romeinen, Ottomanen e.a. de macht uitoefenden in de regio waar Israel momenteel toe behoort. Vandaag de dag wordt zionisme eerder gezien als een deel van de Joodse gemeeschap dat gelooft in Joodse suprematie en pal staat achter de gedachte dat het huidige Israël moet worden uitgebreid tot het land beschreven in het oude testament. Het is fout om aan te nemen dat alle Joden aanhangers zijn van de zionistische maffia of achter de Joodse suprematie staan, integendeel, de grootste tegenstanders van het zionisme zijn de Joden zelf. Velerlei Joodse auteurs, historici en journalisten hebben zich anti-zionistisch opgesteld: John Sack, Alfred Lilienthal, Noam Chomsky, Israel Shahak, Benjamin Freedman, en Victor Ostrovsky om er maar enkelen te noemen. Er bestaat zelfs een religieuze beweging tegen het zionisme: “Neturei Karta, Jews United Against Zionism”.[/font][/size]
hierbij vergeet we ook nog dat de zionistische groeperingen zelf ooit een bloederige terroristische strijd hebebn gevoerd tegen de engelsen en arabieren en zelf schrokken ze er ook niet voor terug om onschuldige burgers zoals kinderen en vrouwen te vermoorden.
Oud 2 februari 2005, 12:26   #273
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat zelfs een ongelovige, zoals slegie beweert te zijn, nog altijd volgepoXpt is met de jodenhaat die foutief door de kerk de eeuwen heen werd verspreid. En dat hij er dan ook de grootste leugens bij verspreid en natuurlijk de geschiedenis verdraaid. Maar buiten de personen van hetzelfde alooi zal iedereen dat wel al door hebben en zal ik mijn tijd niet verspelen om zijn leugens in detail te ontkrachten.
Oud 2 februari 2005, 12:40   #274
slegie
Staatssecretaris

Standaard

En dan wil ik het nu even hebben hoe het moet zijn om als palestijn te leven.

door de israëlische leger en beleid

1)Als u geluk heeft woont u in een schamel huisje maar meestal in een tentenkamp.

2)water en elektriciteit is er beperkt maar kan soms onbestaande zijn doordat het israëlische leger deze voorzieningen verbied omdat ze vermoeden dat er terroristen in jouw buurt zitten.dit kan soms weken tot maanden duren.

3)je vrijheid is zeer beperkt,je mag meestal enkel in je eigen stad of buurt blijven.

4)je moet door eindeloze checkpoints waar je word vernederd door israëlische soldaten die je ook zomaar kunnen oppakken als jou smoel hun niet aanstaat.
Die arrestaties kunnen soms van dagen tot jaren duren en met folteringen en zomeer als ze vermoeden dat je een terrorist bent.een eerlijk proces kun je niet krijgen.

5)je huis kan indien israël dit wenst zomaar worden vernietigd om er een israëlisch huis op te bouwen of gewoon omdat men vermoed dat er smokkelgangen zijn.

6)naar de winkel gaan is levensgevaarlijk alsook je kinderen naar een school sturen als die nog niet vernietigd is.op iedere hoek kunnen israëlische sluipschutters staan en zoals al gebleken is uit feiten schrikken ze niet terug voor kidnermoorden.

7)je politie machten en alle andere sociale infrastructuren worden vernietigd door het israëlische leger.Dus de rechterlijke macht en wetgevende macht onder de palestijnen word weggevaagd waardoor de onderdrukking van terroristen op de palestijnsen bevolking vrij spel krijgt.

8)werken is meestal niet mogelijk

9)dokters en zo meer kunt u niet betalen

dan door de interne terroristische vijand

1)als u durft spreken over vrede met israël dan loopt u een enorm risico om als spion te worden beschouw met ophanging als gevolg.

2)daar u geen werk hebt of als u zelfs werkt heb is uw financiële toestand zeer zwak met als gevolg dat een bod van terroristen om u te laten ontploffen heel groot is want van dat geld kan u familie lange tijd overleven en stijgt de status van uw familie.daar u geen hoop meer ziet op een vreedzamen toekomst en uw haat en wraak ten opzichte van israël zo hoog is geworden is zulk aanbod een geschenk.weigering staat echter vast aan wantrouwen door eigen volk en alweer risico om als spion en verader te worden beschouwd

3)Israël vernietigd of dood alles wat u lieft heeft en een terroristische partij bied u eten en hulp aan in ruil voor een mensenoffer eventueel.

En zo kan ik nog lang doorgaan.wat ik wil zeggen is dat niemand van ons op dit forum kan weten hoe het is om als palestijn te moeten leven maar dat dit erbarmelijk omstandigheden moeten zijn vergelijk baar met de middeleeuwen is bijna een feit.
Daar ook onderwijs en dus kennis bijna onbestaande is geeft die terroristische groeperingen vrij spel.
nogmaals deze manier van leven is de ideale voedingsbodem voor recruten voor deze terroristen.
het palestijnse volk heeft geen hoop meer op een goede toekomst en wat is de tegenhanger van hoop???
juist wanhoop en wat is de ultieme daad van wanhoop???

juist zelfmoord!!!!!!!

ik zeg niet dat het daarom goed te keuren is maar we mogen niet vergeten waarom iemand zich opblaast,

Vraag jullie allemaal eens af vanaf welk punt zou ik me zelf opofferen uit wraak???
Jullie zeggen waarschijnlijk allemaal nooit maar wij hebben dan ook allemaal nog nooit iets erg meegemaakt.hadde wij WO1 of WO2 meegemaakt zouden wij misschien nu meer begrip hebben voor de palestijnen.
ik weet dat er tussen de palestijnen ook slechterikken zitten(moordenaars) maar je mag niet iedere palestijn als terrorist bechouwen.

ik weet dat er velen mensen zijn in Israël die willen da Sharon verdwijnt alsook al dat zionistisch gedachten goed want net zoals de islam is dit achterhaald zoniet achterlijk.
Als ik in antwerpen een jood zie dan zie ik ook niet bezetter of moordenaar voor mij maar een mens.pas wanneer diezelfde jood mij zou uitmaken voor antisemiet en alle palestijnen als terroristen beschouwd zal ik hem beschouwen als een onmenselijk iemand.

Maar sommige onder jullie hebben zelf een diepgewortelde haat tegen moslims en daar palestijnen moslims zijn moeten het wel allemaal moordenaars zijn hé?

ikzelf vind de islam achterhaald en ook achterlijk maar niettemin blijven het mensen en de meesten onder hen hebben nog nooit een mens vermoord en zouden niet kunnen.
en alleen al voor die onschuldige moslims vind ik dat we moeten opkomen en dus ook voor de onschuldige palestijnen en dat zijn er een heel pak.

ook denk ik dat de meeste van jullie moslims over de gehele wereld vergelijken met dat sommige moslim crapuul dat we hier op onze straten tegenkomen.
van die hangjongeren die geen respect hebben voor niets op niemand en zo meer maar er zijn ook andere moslims in de wereld die vreedzaam zijn en als je die de tijd geeft hun religie automatisch verwestert en meer vrijheden en gelijkheden krijgt.

Trouwens ik zie geen verschil tussen het extreme zionisme en de extreme islam fanatiekelingen.
maar ja wie ben ik
Oud 2 februari 2005, 12:42   #275
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Ik zie dat zelfs een ongelovige, zoals slegie beweert te zijn, nog altijd volgepoXpt is met de jodenhaat die foutief door de kerk de eeuwen heen werd verspreid. En dat hij er dan ook de grootste leugens bij verspreid en natuurlijk de geschiedenis verdraaid. Maar buiten de personen van hetzelfde alooi zal iedereen dat wel al door hebben en zal ik mijn tijd niet verspelen om zijn leugens in detail te ontkrachten.
welk gedeelte van de geschiedenis is fout dan aub??zeg het mij misschien kan ik u dan gelijk geven en anders kom hier niet zagen
Oud 2 februari 2005, 12:44   #276
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Is het verhaal van mozes een leugen in de joodse bijbel???

voor mij is da allemaal zever ,al die religie zijn allemaal 1 pot nat en alleen met 1 doel een groep mensen te kunnen onderdrukken uit eigenbelangen
Oud 2 februari 2005, 12:51   #277
slegie
Staatssecretaris

Standaard

en is ongelovig zijn verkeerd of wat????

Het is niet omdat ik niet geloof in 1 opperwezen dat zogezegd alles controleert dat ik daarom slecht ben hé.Sterker nog religies hebben meer doden op hun geweten dan eender welke ramp of oorlog om andere redenene

ik geloof in de menselijk waarden die iedere mens ongeacht kleur of cultuur in zich kan hebben

namelijk; liefde,medeleven,rechtvaardigheid,gelijkheid,eerli jkheid,waardigheid,vrijheid en zo voorts

natuurlijk heb je ook tegenhangers zoals haat,wraak,woede,leugens enzo voorts

verder geloof ik in de wetenschap en moest de huidige wetenschap bestaan hebben ten zijde van het ontstaan va nde 3 grote religies dan zouden we kunnen bewijzen dat da allemaal zever is maar helaas is da nie mogelijk en geloven in zulke religie is op zich niet slecht alleen maar wanneer je jouw religie boven die van een ander gaat stellen en je beter als die andere gaat voelen zoals extreme moslims ten opzichte van ons doen maar ook zoals zionisten tegen over ons doen
Oud 2 februari 2005, 13:13   #278
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
ik geloof in de menselijk waarden die iedere mens ongeacht kleur of cultuur in zich kan hebben

namelijk; liefde,medeleven,rechtvaardigheid,gelijkheid,eerli jkheid,waardigheid,vrijheid en zo voorts
Ik zie dat jij voornamelijk gelooft in een zaak: de jodenhaat.
Anders zou je de geschiedenis zo niet verdraaien en dan ook nog eens de dood van Christus gaan gebruiken om dat goed te keuren. Dus je vermeende menselijke waarden... laat dat masker maar vallen!
Oud 2 februari 2005, 14:04   #279
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Ik zie dat jij voornamelijk gelooft in een zaak: de jodenhaat.
Anders zou je de geschiedenis zo niet verdraaien en dan ook nog eens de dood van Christus gaan gebruiken om dat goed te keuren. Dus je vermeende menselijke waarden... laat dat masker maar vallen!
Nadine, Nadien, Nadine ...

Als er iemand gespecialiseerd is in het verdraaien van de waarheid en dus de geschiedenis in zijn/haar voordeel dan is het wel Mr. of Mevr. Jood.

Als je dit ontkent dan ben je de eenvoud zelve.
Oud 2 februari 2005, 14:18   #280
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
Waarom haten wij dan nu niet de italianen?deze hebben ook samengewerkt met de Dolf!!!!!!!!!!!!

en als u dan toch zo wilt gaan spelen.ik weet niet of u gelooft (ik inieder geval niet)maar wie wou zo graag dat christus gekruisigd werd ten voordelen van een moordenaar?????De joden toch,liever een moordenaar dan iemand die hun geloof bekritiseerde!! hoe racistisch is dat wel niet, dat is nog erger dan de islam haat ten opzichte van alle andere mensen.
tja waarom haten we de italianen niet ? weet ik niet. Mss omdat we nu met de italianen samenwerken in de Unie en navo
Ik ben inderdaad gelovig ja en in de Bijbel kozen de joden idd. voor Barnabas. Maar zijn ze daarom Godsmoordenaars zoals de kerk heen eeuwenlang verweet ? Neen toch niet . Jezus stierf een straf uitgevoerd door de romeinen (kruisdood) de joden zouden hem vermoedelijk gestenigd hebben . Maar ook volgens de christelijke theologie moest Jezus sterven -> Offer voor de mensheid en herrijzen. (maar dit is een andere discussie)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be