Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2005, 22:42   #261
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard "Race" : vervolg

@de geïnteresseerden :

De link is nu :

www.healthatoz.com/healthatoz/Atoz/ency/pharmacogenetics.jsp

(ook deze link werkt)

Ziehier een citaat uit deze tekst :

Citaat:
Race may also affect the way people respond to some medications. In this case, race implies specific genetic factors that are generally, but not always, found among members of specific ethnic groups. For example, the angiotensin II inhibitor enalopril (Vasotec), which is used to lower blood pressure, works better in Caucasians than in Blacks. Carvedilol (Coreg), a beta-adrenergic blocking agent that is also used to lower blood pressure, is more effective than other drugs in the same class when used to treat Black patients. Black patients with heart failure appear to respond better to a combination of hydralazine and isosorbide than do Caucasian patients using the same medication.

... For example, some genes may determine whether people will get pain relief from codeine, or how well they will respond to drugs used to treat cancer.
...
Info over de opstellers ?

Dat zij o.a. de Unief van California & een National Institute in Bethesda. In dat "Institute" bevindt zich b.v. het hospitaal waar, wanneer nodig, de president van de US of A verzorgd wordt.

Beste Groeten ![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mithras on 27-05-2005 at 01:45
Reason:
--------------------------------

@de geïnteresseerden :

De link is nu :

(ook deze link werkt)

Citaat:
Race may also affect the way people respond to some medications. In this case, race implies specific genetic factors that are generally, but not always, found among members of specific ethnic groups. For example, the angiotensin II inhibitor enalopril (Vasotec), which is used to lower blood pressure, works better in Caucasians than in Blacks. Carvedilol (Coreg), a beta-adrenergic blocking agent that is also used to lower blood pressure, is more effective than other drugs in the same class when used to treat Black patients. Black patients with heart failure appear to respond better to a combination of hydralazine and isosorbide than do Caucasian patients using the same medication.

... For example, some genes may determine whether people will get pain relief from codeine, or how well they will respond to drugs used to treat cancer.
...

Dat zij o.a. de Unief van California & een National Institute in Bethesda. In dat "Institute" bevindt zich b.v. het hospitaal waar, wanneer nodig, de president van de US of A verzorgd wordt.

Beste Groeten ![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

@de geïnteresseerden :

De link is nu :

(ook deze link werkt)

Citaat:

...

Beste Groeten ![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mithras : 27 mei 2005 om 00:45.
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2005, 22:54   #262
predator
Parlementslid

Standaard

@Peace in the world schreef :

Citaat:
Als je in een arm gezin geboren bent zal je waarschijnlijk weinig studiemogelijkheden hebben en dus weinig aanleren ( dan wordt je meestal als "dom" bestempeld ).
Klinkklare onzin ... gebubbel ...

Toen ik 12 jaar was ging ik naar het KA te Mechelen gekleed in de "versleten" kleren van zoon van een leraar aldaar. Mijn moeder was werkvrouw; mijn vader, een echte verzetsheld (1), was kaartjesknipper bij de NMBS.

Nu : ....

Beste Groeten !

Naschrift.

Zie de Topic : Amnestie Nu; ik meen post #529.

Bericht van moderator:
Beste,
Om misverstanden te voorkomen gelieve de rode vette tekst niet te gebruiken omdat deze in principe enkel door de moderatie wordt gebruikt voor waarschuwingen en dergelijke.

Bedankt voor uw begrip en nog veel forumplezier,
De moderatie

[edit]
[size=1]After edit by Mithras on 27-05-2005 at 01:48
Reason:

Citaat:
Als je in een arm gezin geboren bent zal je waarschijnlijk weinig studiemogelijkheden hebben en dus weinig aanleren ( dan wordt je meestal als "dom" bestempeld ).

Toen ik 12 jaar was ging ik naar het KA te Mechelen gekleed in de "versleten" kleren van zoon van een leraar aldaar. Mijn moeder was werkvrouw; mijn vader, een echte verzetsheld (1), was kaartjesknipper bij de NMBS.

Beste Groeten !

Naschrift.

Zie de Topic : Amnestie Nu; ik meen post #529.

Bericht van moderator:
Beste,
Om misverstanden te voorkomen gelieve de rode vette tekst niet te gebruiken omdat deze in principe enkel door de moderatie wordt gebruikt voor waarschuwingen en dergelijke.

Bedankt voor uw begrip en nog veel forumplezier,
De moderatie

[/size]

Citaat:

Beste Groeten !

Naschrift.

Zie de Topic : Amnestie Nu; ik meen post #529.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mithras : 27 mei 2005 om 00:48.
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2005, 23:01   #263
predator
Parlementslid

Standaard

@Firestone :

Citaat:
Tweede link werkt niet
Dju ... Dju ... nu ka je zeggen : "dat heeft hem slecht uitgelegd !".

Dus :

- klop de eerste link in;
- onderaaan dat dokument zal je dan die tweede link vinden (Word wordt opgeroepen en de verzending gebeurt met M. Outlook ...

Beste Groeten !
Oud 27 mei 2005, 00:00   #264
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Laat die smylie maar weg hoor. Ik ben racist in hart en nieren. And bloody proud of it!
best da ge van mij nog smilies mag gebruiken, zie da ku nog ga geloven. ()

Tot zover de uitleg omtrent het aangehaalde iq van de joden. Wanneer gaat men diee 'wandelende jood' eindelijk eens met gerust gelaten en als het zonodig moet 'thuis' laten komen?

(is compassie te koop?)[edit]
[size=1]After edit by piazzolla on 27-05-2005 at 01:12
Reason:

Citaat:
Laat die smylie maar weg hoor. Ik ben racist in hart en nieren. And bloody proud of it!

Tot zover de uitleg omtrent het aangehaalde iq van de joden. Wanneer gaat men diee 'wandelende jood' eindelijk eens met gerust gelaten en als het zonodig moet 'thuis' laten komen?

(is compassie te koop?)[/size]

Citaat:

Tot zover de uitleg omtrent het aangehaalde iq van de joden. Wanneer gaat men diee 'wandelende jood' eindelijk eens met gerust gelaten en als het zonodig moet 'thuis' laten komen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door piazzolla : 27 mei 2005 om 00:12.
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 11:00   #265
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
sorry dat ik onduidelijk ben, maar uw uitspraak
Citaat:
Zelfs al zouden zwarten (zoals jij beweert, klopt niet volgens mij, IQ testen zijn relatief ook) een lager IQ hebben, maakt dat hen dan minderwaardig?
Joden hebben over het algemeen een hoger IQ, zijn zij dan ook meer waard? Ik dacht het niet hoor.
laat mij vermoeden dat het iq v/d 'zwarten' hypothetisch of zelfs incorrect is, terwijl het iq van de 'jood' feitelijk is.
Vandaar mijn vraag 'who says' (of waarom deze discriminatie, of is het uit compassie, of begrijp ik het verkeerd ...)
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 11:47   #266
Ragnarok
Banneling

Ragnarok's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik moet da nu echt gaan uitleggen of wa? (erg)
Dus:
Iemand uitschelden, scheef bezien, weet ik veel - enkel en alleen om wille van zijn afkomst/ huidskleur/ geloof/ ...
- is een teken van zwakheid. (zegt meer over u dan over die persoon op zich)
Het belangrijkste is hoe iemand opgroeid, evolueerd,... niet hoe hij/zij geboren wordt.

Trots zijn op iets waar je zelf gene klop voor hebt moete doen
(namelijk uit een blanke kut komen en hetgene wat andere blanken dan wel allemaal berijkt/uitgevonden/weet-ik-veel hebben waardoor 'wij' (:kotssmylie: ) superieur zouden zijn)
is typisch voor domme kinderen (mijn ouwers zijn rijker als die van u, u moeder dit, mijn vader dat blabla (ik heb het dan vooral over kleuters) )
Inderdaad, alles wat wij zien aan wetenschap, techniek en uitvindingen is bijna uitsluitend toe te schrijven aan het scheppend genie van de Ariër. Blanken sturen mensen met raketten de ruimte in, zwarten eten elkaar op en aanbidden bomen.
Als ik zie wat er vandaag in onze steden gebeurd dan ben ik fier racist te zijn, ik zal mij nooit neerleggen bij deze rampzalige situatie. Nooit!
Ragnarok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 11:51   #267
Ragnarok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Nu, zelfs indien rassen zouden bestaan, dan zijn ze toch gedoemd te verdwijnen. Uiterlijke verschillen ontstonden door de immobilisatie van de menselijke soort. Door de globalisering van de wereld komen die volkeren terug met elkaar in contact, en vergaat de immobilisatie, en verdwijnen zo de vaste uiterlijke kenmerken van een groep.

Van één ding ben ik vrij zeker... Over 2000 jaar zullen er geen racisten meer zijn, omdat er geen apparte groepen meer zullen zijn, die door bepaalde sujets ingevuld kunnen worden als een appart ras.
Het enige ras dat aan het verdwijnen is is het blanke ras, door vermenging en te weinig geboortes. Zwarten en Arabieren zullen ten alle tijde hun eigenheid behouden, globalisering en mobilisatie brengt enkel maar meer kleurlingen naar hier zodat ze ons ras kunnen verder bevuilen.
Oud 27 mei 2005, 13:25   #268
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Het ontkennen dat er verschillende rassen zijn is iets wat steevast ontkend wordt door Marxisten en hun naïve multikulturele volgelingen. Daarmee proberen ze te bewijzen dat wij allemaal gelijk zouden zijn. Het ontkennen dat er rassen zijn getuigd niet alleen van grote domheid (daar gaat die zes procent) maar is ook een belediging voor al die verschillende rassen en de schepping van moeder natuur. De evolutie van sommige rassen schept een klaar beeld en verduidelijkt waarom die rassen eerder geneigd zijn om te vervallen in de criminaliteit, vooral wanneer ze terecht komen in een (superieure) omgeving waar ze eigenlijk niet thuis horen. Afkomst is dus wel degelijk van belang en racisme is een noodzaak om zich te beschermen tegen dit kwaad.
't ja in de jaren '30 was er ook zone zot die da dacht en vond dat zijn ras superieur was aan anderen... maar hij heeft gelukkig toch dik op zijn kas gekregen!!! LOL

Leest nog wa verder in "Mein Kampf" ...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 14:35   #269
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragnarok
Inderdaad, alles wat wij zien aan wetenschap, techniek en uitvindingen is bijna uitsluitend toe te schrijven aan het scheppend genie van de Ariër. Blanken sturen mensen met raketten de ruimte in, zwarten eten elkaar op en aanbidden bomen.
Een goei halve eeuw geleden waren we anders het baarbaarste continent ter wereld.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 15:44   #270
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla
(of waarom deze discriminatie, of is het uit compassie, of begrijp ik het verkeerd ...)
Bwa... met dit weer heb ik eerder compassie met mensen die een hoofddoek moeten dragen.

Ok ik geef toe dat ik het gewoon niet weet hoe het zit met dat IQ enz. Het kan me eigelijk gene zak schelen.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 15:49   #271
Ragnarok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
't ja in de jaren '30 was er ook zone zot die da dacht en vond dat zijn ras superieur was aan anderen... maar hij heeft gelukkig toch dik op zijn kas gekregen!!! LOL

Leest nog wa verder in "Mein Kampf" ...
Marokkanen zijn ook sterker wanneer ze in groep zijn...
Had Hitler de oorlog gewonnen was er van multikultuur nooit sprake geweest!
Oud 28 mei 2005, 17:08   #272
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad en we zouden allemaal Duits spreken en ''Mein Kampf''uit ons hoofd kennen.

(nou we eigenlijk niet, want multicultuur zou niet bestaan)
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 09:49   #273
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja maar dat is nu juist het punt. Als je jezelf racistisch en xenofobisch opstelt tegen alles dat anders is ben je altijd in de minderheid en zal "de vijand" altijd met meer zijn.

De nazi's dachten ook superieur te zijn en in staat om elke oorlog te winnen. Maar hun fanatisme is dan ook hun ondergang geworden.
Oud 30 mei 2005, 09:56   #274
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is niet juist. De chinezen en de arabieren hebben in de geschiedenis ook een erg grote invloed gehad op de wetenschappelijke en maatschappelijke ontwikkelingen. Het is trouwens dankzij de moren (welke zelfs "zwarten" waren) dat veel van de verlichte ideeën uit het verre Oosten europa binnenkwamen in een tijd dat de kerk alles dat de katholieke dogma's in vraag stelde bande.[edit]
[size=1]After edit by headinajar on 30-05-2005 at 10:58
Reason:

Citaat:
Dat is niet juist. De chinezen en de arabieren hebben in de geschiedenis ook een erg grote invloed gehad op de wetenschappelijke en maatschappelijke ontwikkelingen. Het is trouwens dankzij de moren (welke zelfs "zwarten" waren) dat veel van de verlichte ideeën uit het verre Oosten europa binnenkwamen in een tijd dat de kerk alles dat de katholieke dogma's in vraag stelde bande.[/size]

Citaat:
Is niet volledig juist. De chinezen en de arabieren hebben in de geschiedenis ook een erg grote invloed gehad op de wetenschappelijke en maatschappelijke ontwikkelingen. Het is trouwens dankzij de moren (welke zelfs "zwarten" waren) dat veel van de verlichte ideeën uit het verre Oosten europa binnenkwamen in een tijd dat de kerk alles dat de katholieke dogma's in vraag stelde bande.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door headinajar : 30 mei 2005 om 09:58.
Oud 30 mei 2005, 09:56   #275
headinajar
Banneling

Standaard

*sorry dubbelpost*[edit]
[size=1]After edit by headinajar on 30-05-2005 at 10:57
Reason:

*sorry dubbelpost*[/size]

Citaat:
Als ik zie wat er vandaag in onze steden gebeurd dan ben ik fier racist te zijn, ik zal mij nooit neerleggen bij deze rampzalige situatie. Nooit!
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door headinajar : 30 mei 2005 om 09:57.
Oud 31 mei 2005, 19:21   #276
peace in the world
Lokaal Raadslid

peace in the world's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het enige ras dat aan het verdwijnen is is het blanke ras, door vermenging en te weinig geboortes. Zwarten en Arabieren zullen ten alle tijde hun eigenheid behouden, globalisering en mobilisatie brengt enkel maar meer kleurlingen naar hier zodat ze ons ras kunnen verder bevuilen.
Als de blanke ras zoals je zegt zou " verdwijen" dan zou dat normaal te wijten zijn aan het feit dat genen voor blanke huidskleur recessief zijn ten opzichte van andere kleuren. Dan klopt je nhele theorie HELEMAAL niet aangezien blanken dan toch niet zo superier zouden zijn op genetisch vlak.

Wat mij betreft, genetica of niet , het kan mij geen barst schelen welke kleur, afkomst en blablabla iemand heeft. Ik ga mij ook niet gefrustreerd voelen als mijn nakomelingen niet blank zouden zijn zoals jij blijbaar zou doen. Weet ge, ik vind jou eigenkijk heel zielig ...... alle bewijzen zijn TEGEN u ..... en dan noch blijft ge ontkenne ........... gewoon zielig .....

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 19:29   #277
peace in the world
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Wtf ?? Je hebt het waarschijnlijk over de primitieve stammen in Afrika ? NATUURLIJK zullen ze heel moeilijk technologische voorsprong boeken.
Maar waarom? Omdat gedurende eeuwen lang er een koloniaal uitbuitingssysteem aan de gang was in Afrikaanse landen waardoor hun ontwikkeling beperkt was. Ook de geopolitiek is ongunstig in Afrika.

Maar je moet verder kijken dan je neus hoor ... er zijn ook heel veel zwarten die fantastische dingen hebben gedaan zoals Mandela, Martin Luther King, Christel Zgaga, enz. ...

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
Oud 31 mei 2005, 19:30   #278
peace in the world
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik heb ook een zalige site gevonden die de HELE theorie van Ragnarok naar de kloten helpt en die duidelijk aantoont in welke mate de "experimenten over intelligentie" onaangepast of getruceerd waren

http://www.biopolitiek.nl/art_bd_rac.html

Oud 31 mei 2005, 19:31   #279
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 13:21   #280
peace in the world
Lokaal Raadslid

Standaard

Mja ... dit heeft alleen maar met de spreiding van de Barbaarse invallen te maken na de val van het West-Romeinse rijk maar niets met de spreiding die er voorheen gebeurde.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be