![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |||||
Parlementslid
|
![]() @de geïnteresseerden :
De link is nu : www.healthatoz.com/healthatoz/Atoz/ency/pharmacogenetics.jsp (ook deze link werkt) Ziehier een citaat uit deze tekst : Citaat:
Dat zij o.a. de Unief van California & een National Institute in Bethesda. In dat "Institute" bevindt zich b.v. het hospitaal waar, wanneer nodig, de president van de US of A verzorgd wordt. Beste Groeten ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door Mithras : 27 mei 2005 om 00:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |||||
Parlementslid
|
![]() @Peace in the world schreef :
Citaat:
Toen ik 12 jaar was ging ik naar het KA te Mechelen gekleed in de "versleten" kleren van zoon van een leraar aldaar. Mijn moeder was werkvrouw; mijn vader, een echte verzetsheld (1), was kaartjesknipper bij de NMBS. Nu : .... Beste Groeten ! Naschrift. Zie de Topic : Amnestie Nu; ik meen post #529. Bericht van moderator: Beste, Om misverstanden te voorkomen gelieve de rode vette tekst niet te gebruiken omdat deze in principe enkel door de moderatie wordt gebruikt voor waarschuwingen en dergelijke. Bedankt voor uw begrip en nog veel forumplezier, De moderatie [edit] [size=1]Edit:[/size]
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door Mithras : 27 mei 2005 om 00:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Parlementslid
|
![]() @Firestone :
Citaat:
Dus : - klop de eerste link in; - onderaaan dat dokument zal je dan die tweede link vinden (Word wordt opgeroepen en de verzending gebeurt met M. Outlook ... Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#264 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Tot zover de uitleg omtrent het aangehaalde iq van de joden. Wanneer gaat men diee 'wandelende jood' eindelijk eens met gerust gelaten en als het zonodig moet 'thuis' laten komen? (is compassie te koop?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door piazzolla : 27 mei 2005 om 00:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaar mijn vraag 'who says' (of waarom deze discriminatie, of is het uit compassie, of begrijp ik het verkeerd ...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik zie wat er vandaag in onze steden gebeurd dan ben ik fier racist te zijn, ik zal mij nooit neerleggen bij deze rampzalige situatie. Nooit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leest nog wa verder in "Mein Kampf" ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok ik geef toe dat ik het gewoon niet weet hoe het zit met dat IQ enz. Het kan me eigelijk gene zak schelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had Hitler de oorlog gewonnen was er van multikultuur nooit sprake geweest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(nou we eigenlijk niet, want multicultuur zou niet bestaan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nazi's dachten ook superieur te zijn en in staat om elke oorlog te winnen. Maar hun fanatisme is dan ook hun ondergang geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door headinajar : 30 mei 2005 om 09:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
Banneling
|
![]() *sorry dubbelpost*[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door headinajar : 30 mei 2005 om 09:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, genetica of niet , het kan mij geen barst schelen welke kleur, afkomst en blablabla iemand heeft. Ik ga mij ook niet gefrustreerd voelen als mijn nakomelingen niet blank zouden zijn zoals jij blijbaar zou doen. Weet ge, ik vind jou eigenkijk heel zielig ...... alle bewijzen zijn TEGEN u ..... en dan noch blijft ge ontkenne ........... gewoon zielig .....
![]() |
![]() |
#277 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar waarom? Omdat gedurende eeuwen lang er een koloniaal uitbuitingssysteem aan de gang was in Afrikaanse landen waardoor hun ontwikkeling beperkt was. Ook de geopolitiek is ongunstig in Afrika. Maar je moet verder kijken dan je neus hoor ... er zijn ook heel veel zwarten die fantastische dingen hebben gedaan zoals Mandela, Martin Luther King, Christel Zgaga, enz. ...
![]() |
![]() |
#278 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb ook een zalige site gevonden die de HELE theorie van Ragnarok naar de kloten helpt en die duidelijk aantoont in welke mate de "experimenten over intelligentie" onaangepast of getruceerd waren
http://www.biopolitiek.nl/art_bd_rac.html
![]() |
#279 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mja ... dit heeft alleen maar met de spreiding van de Barbaarse invallen te maken na de val van het West-Romeinse rijk maar niets met de spreiding die er voorheen gebeurde.