![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#262 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor zij die de huurprijzen te hoog vinden: ik ken nog een leegstaand huis te huur voor 3 euro per maand.
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 5 maart 2005 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk stelt zich een nieuwe evenwicht in als aan de gestegen vraag van koopwoningen voldaan is. Zo simpel is het.
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat maar komen. Serieus, laat maar komen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stel dat er water tekort is. Dan gaan volgens jouw logica de prijzen van water inderdaad stijgen. Wanneer dan water zo duur wordt dat het voor sommige mensen te duur wordt om het nog te kunnen kopen moet dan de overheid ingrijpen of moet ze een gedeelte van de bevolking gewoon simpel laten omkomen van de dorst ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
en hoe lang kan je er blijven ? Kan je er domicilieren. Niet dat het voor die prijs veel uitmaakt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de intresten zullen stijgen zal er niks dalen. Dus het klopt niet. Een verkoper trekt zich de intresten niet aan. De koper wel natuurlijk. En jawel veel van de sociale woningbouw wordt mede gefinancierd door de belastingen naar prive bouwondernemingen voor zogenaamde "sociale projecten" Je moet dan eens kijken tegen welke prijs die achteraf terug te koop worden gezet of tegen welke prijs ze verhuurd worden. Bulshit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kan laten verkrotten meer opbrengen! Je trekt die gemiste waarde inkomsten dan af en het enige dat je moet doen is een brief "te huur/te koop" uit te hangen. Wat je dan alweer niet doet natuurlijk als ze eens bellen.
Dikwijls beter zo dan eerst een serieuze kost van renovatie te moeten betalen nietwaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
Denkt u toch eens na hoe pervers je bent als je denkt dat anderen jouw dominantie nodig hebben. Als het nu louter om een seksspelletje gaat ok dan nog. Een psychophaat dat is iemand die niet door heeft dat ie zijn slachtoffers immens leed aandoet. Psychopaten denken zelfs dat ze hun slachtoffer helpen door ze te folteren. Zie je de vergelijking ? Waarschijnlijk niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() toevoeging aan de vorige posting
het gaat er hier al de hele tijd over necrofilius dat meer en meer mensen die mogelijkheid niet hebben. Maar mensen zoals jij kunnen of willen dit niet zien. Volgens mij maken jullie jezelf iets wijs. Correct me if I m wrong.
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In een vrije markt niet, want daar speelt het begrip aanbod (minstens) evenveel als vraag. Dus stel dat er water tekort is, dan gaat de prijs stijgen. Dus wordt het interessant om in water te investeren, bv in meer pompstations of zuiveringsstations. Volstaat dit niet, dan kan men water invoeren of pijplijnen aanleggen. Aan het einde van de rit zal in de vrije markt het aanbod de vraag overtreffen en zal de prijs weer dalen (owv de concurrentie). In het communisme gaan de mensen gewoon dood...
![]() |
![]() |
#274 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn lage interesten niet het enige mechanisme, maar momenteel wel het belangrijkste. Daarnaast heb je nog de kunstmatige schaarste van bouwgrond owv het structuurplan, en de toegenomen regelneverij (bv de veiligheidcoördinator) die de kosten omhoogjaagt.
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen goede zaak dus. En als je zag welk enorm aanbod er naast dat gewoon broodje lag met wel vrije prijzen was dat volkomen een domme beslissing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat wij in zijn voor 1) een koppeling van huurprijs en KI (waarvoor binnenkort zelfs een wetsvoorstel gaat binnen gaan van een politieker) en 2) een quota van basishuurprijzen voor de lage inkomens welke nog lager moeten worden dan 1* Bv; aangepaste woning voor 4 mensen, drie slaapruimte's, badkamer en voldoende leefruimte aan laat ons zeggen 100€. (en dat hoeven geen nieuwe te zijn) En bovendien een vermogensonderzoek naar eerdere eigendommen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan dan weer een gezonde woning kopen of huren tegen minimale prijs. We hebben wij toch lak aan een speculant? Dat ze op de chinese beurs gaan speculeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoezo dit principe is gedateerd zoals je eerder schreef?? Nog altijd geldig dus. Het is een wetmatigheid net zoals de zwaartekracht blijft bestaan ook al leert de mens vliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wilt dus zeggen dat iemand daar kapitaal in moet investeren. Niemand doet dat als dat kapitaal niet rendeert of een jaar later de zaak weer afgebroken is of de huur niet betaald wordt. |
|
![]() |
![]() |