![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zijn de grootste profiteurs ( lees eerst mijn openingspost aub ) | |||
belastingbetalers |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
treinconducteurs |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
werklozen en andere uitkeringstrekkers |
![]() ![]() ![]() |
16 | 28,07% |
zieken en invaliden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gepensioneerden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,26% |
superkapitalisten, bedrijfsleiders, superaandeelhouders, corrupte politici en andere luiaards. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 63,16% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw categoriën zijn ook niet uitgesplitst genoeg. Zo is een werkloze die geen werk zoekt en wel i/h zwart bijverdiend imo niet enkel een profiteur, maar ook een parasiet 1e klas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||||||||||||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 augustus 2005 om 21:15. |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() @King of beggars and fleas
Als ik het goed begrijp bent U geen profiteur en bent U daar fier op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dopper zijn kost niets, neemt niet veel tijd in beslag en vereist ook geen extra opleiding. Uw investering is dus nagenoeg onbestaande, maar uw opbrengst is zoveel groter. Winst is een objectief gegeven, en ik begrijp dan ook wel dat u met emotionele argumentatie ( cfr bestaansmiddelen) de feiten wat troebeler wilt voorstellen. De eerlijkheid van het systeem mag u uiteraard in vraag stellen maar het is nu eenmaal een feit dat, louter op winst gebaseerd, de dopper met mijlen voorsprong op 1 staat als grootste profiteur
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs in acht genomen allerhande net wat andere formuleringen die gehanteerd worden kan je bij een dopper inderdaad spreken over een oneindige ROI van zodra hij er baten bij heeft let wel ! kosten is dan wel exclusief onkosten te beschouwen om de zaak gewoon in stand te houden anders moet ge niet spreken over een investment maar dan nog ... het ging hier over grootste winstmakers niet over gemakkelijkste winstmakers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om het iets makkelijker te stellen .....
neem een bedrijfje dat in de loop van 't jaar net datgene kan verkopen om na aftrek van alle kosten net 10 € over te houden die heeft een winstmarge van 10 € onafgezien welke ROI |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of nog .. als een bepaalde belegging me een ROI van bv 12% moet opleveren
en ik steek daar neem even 1000€ in dan zou me dat 1200€ moeten opbrengen maar heb ik dan ook 200 winst ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
vriendelijke groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Burgemeester
|
![]() superkapitalisten, bedrijfsleiders, superaandeelhouders, corrupte politici en andere luiaards.
nogal wiedes zekers,en dan vooral die die op de rug van hun arbeiders maar meer en meer winsten boeken en beweren dat wij te duur worden dan gaan ze elders in een oostblokland hun produkt laten maken ,maar denk je dan dat je dan minder moet betalen voor dit produkt hier in ons landje?nee dus...je hebt zo van die bedrijven die elk jaar maar met minder en minder mensen moeten werken,en dit dan terwijl ze de arbeider maar extra overtime verplicht laten kloppen...gisteren was het nog in het nieuws langer dan 40 uur werken is ongezond...als je dan de overtime van die paljas van een bedrijfsleider er bij rekent zit men al vlug aan 48 uur,nu zelf aan het meemakenzoveel honderd werkkrachten minder,lijnsnelheid naar beneden maar de mensen verplicht overtime opleggen... en ondertussen vragen die politiekers af waarom de burger steeds meer en meer misnoegd geraakt...ZE WETE HET GOED GENOEG de profiteurkes...
![]() |
#280 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gellukig zitten er maar 29 leden van de P V D A op dit forum,dat is maar een fractie van wat er in de vlaamse mediawereld zit.