![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met jouw nickname had ik toch wel beter verwacht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nooit gedacht dat ik het ooit met een bericht van jou eens zou zijn. Maar laten we niet ijdel zijn, ik denk dat er ook een aantal van mijn posts zouden verdwijnen. En ook van jou.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Antoon : 6 oktober 2005 om 16:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En inderdaad, 90% van mijn posts zouden wshl verdwijnen. Maar ik lach al eens graag met nazi's en fascisten (ter verduidelijking, type Mosasaurus en Guderian) die denken dat ze "verdraagzaam" bezig zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 6 oktober 2005 om 16:31. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb daar nog maar weinig van gemerkt. Wat ik wel zie, zijn agressieve reactie van uwentwege met weinig inhoud. We slagen er wonderwel in uw soort vrij snel op de kast te jagen. ![]() Overigens denk ik helemaal niet "verdraagzaam" bezig te moeten zijn, als we het in de jullie politiek-correcte betekenis aanzien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() Die dooie jood Wiesenthal interesseert me niet. Ik beschouw het helemaal niet als een icoon en niemand moet proberen om dat te willen veranderen. Verering of zelfs nog maar respect opbrengen voor de (overleden) helden van de systeemlakeien is niet aan mij besteed. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt... Citaat:
![]() PS Het lied in kwestie werd overigens ongeveer een maand geleden gedraaid in een jongerencafé op 't Zand in Brugge op een drukke zaterdagavond. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Guderian : 6 oktober 2005 om 17:53. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tegen bannelingen heb je wel een groot bakkes hé. ![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door awromele : 6 oktober 2005 om 18:04. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Europees Commissaris
|
![]() De enen vereren massamoordenaars, de anderen zij die deze massaslagers wensen vervolgd en veroordeeld te zien.
Vive la différence !
![]() |
#274 |
Schepen
|
![]() Waarom werden negentigjarige grijsaards opgejaagd door malafide zionisten als Wiesenthal maar kunnen de communistische kampbeulen en hun aanhangers gewoon floreren in de democratische systemen?
Laatst gewijzigd door Vlaamse Krijger : 22 oktober 2005 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Vlaamsche Krijger :
Geven is beter dan krijgen. Er bestaan slechts 4 bloedgroepen er zijn joden, negers, islamieten, kigriezen, chinezen en elke groep mensen die u waarschijnlijk hartsgrondig verafschuwd (Walen ?) die perfect uw bloed kunnen krijgen of waarvan u bloed zou kunnen krijgen - of is u een getuige van Jehova die liever sterft dan het risiko te lopen "de duivel" via het bloed te ontvangen ? er worden inderdaad communistische kampbewakers opgejaagd en vervolgd. Dat massamoordenaars die uit politieke motieven handelden soms bescherming genieten, jarenlang of voor altijd uit de handen van het gerecht kunnen blijven, het onduidelijk is wie ze uiteindelijk zal berechten, er puur juridisch-theoretisch kanttekeningen kunnen geplaatst worden bij het hoe van de rechtspraak (zowel over Nürnberg als over het eichmannproces kan men ernstige theoretische bedenkingen hebben) doet allemaal
![]() |
#276 |
Europees Commissaris
|
Geven is beter dan krijgen. Er bestaan slechts 4 bloedgroepen er zijn joden, negers, islamieten, kigriezen, chinezen en elke groep mensen die u waarschijnlijk hartsgrondig verafschuwd (Walen ?) die perfect uw bloed kunnen krijgen of waarvan u bloed zou kunnen krijgen - of is u een getuige van Jehova die liever sterft dan het risiko te lopen "de duivel" via het bloed te ontvangen ? er worden inderdaad communistische kampbewakers opgejaagd en vervolgd. Dat massamoordenaars die uit politieke motieven handelden soms bescherming genieten, jarenlang of voor altijd uit de handen van het gerecht kunnen blijven, het onduidelijk is wie ze uiteindelijk zal berechten, er puur juridisch-theoretisch kanttekeningen kunnen geplaatst worden bij het hoe van de rechtspraak (zowel over Nürnberg als over het eichmannproces kan men ernstige theoretische bedenkingen hebben) doet allemaal niets
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
Geven is beter dan krijgen. Er bestaan slechts 4 bloedgroepen er zijn joden, negers, islamieten, kigriezen, chinezen en elke groep mensen die u waarschijnlijk hartsgrondig verafschuwd (Walen ?) die perfect uw bloed kunnen krijgen of waarvan u bloed zou kunnen krijgen - of is u een getuige van Jehova die liever sterft dan het risiko te lopen "de duivel" via het bloed te ontvangen ? er worden inderdaad communistische kampbewakers opgejaagd en vervolgd. Dat massamoordenaars die uit politieke motieven handelden soms bescherming genieten, jarenlang of voor altijd uit de handen van het gerecht kunnen blijven, het onduidelijk is wie ze uiteindelijk zal berechten, er puur juridisch-theoretisch kanttekeningen kunnen geplaatst worden bij het hoe van de rechtspraak (zowel over Nürnberg als over het eichmannproces kan men ernstige theoretische bedenkingen hebben) doet allemaal niets af
![]() |
#278 |
Europees Commissaris
|
Geven is beter dan krijgen. Er bestaan slechts 4 bloedgroepen er zijn joden, negers, islamieten, kigriezen, chinezen en elke groep mensen die u waarschijnlijk hartsgrondig verafschuwd (Walen ?) die perfect uw bloed kunnen krijgen of waarvan u bloed zou kunnen krijgen - of is u een getuige van Jehova die liever sterft dan het risiko te lopen "de duivel" via het bloed te ontvangen ? er worden inderdaad communistische kampbewakers opgejaagd en vervolgd. Dat massamoordenaars die uit politieke motieven handelden soms bescherming genieten, jarenlang of voor altijd uit de handen van het gerecht kunnen blijven, het onduidelijk is wie ze uiteindelijk zal berechten, er puur juridisch-theoretisch kanttekeningen kunnen geplaatst worden bij het hoe van de rechtspraak (zowel over Nürnberg als over het eichmannproces kan men ernstige theoretische bedenkingen hebben) doet allemaal niets af aan
![]() |
#279 |
Europees Commissaris
|
Geven is beter dan krijgen. Er bestaan slechts 4 bloedgroepen er zijn joden, negers, islamieten, kigriezen, chinezen en elke groep mensen die u waarschijnlijk hartsgrondig verafschuwd (Walen ?) die perfect uw bloed kunnen krijgen of waarvan u bloed zou kunnen krijgen - of is u een getuige van Jehova die liever sterft dan het risiko te lopen "de duivel" via het bloed te ontvangen ? er worden inderdaad communistische kampbewakers opgejaagd en vervolgd. Dat massamoordenaars die uit politieke motieven handelden soms bescherming genieten, jarenlang of voor altijd uit de handen van het gerecht kunnen blijven, het onduidelijk is wie ze uiteindelijk zal berechten, er puur juridisch-theoretisch kanttekeningen kunnen geplaatst worden bij het hoe van de rechtspraak (zowel over Nürnberg als over het eichmannproces kan men ernstige theoretische bedenkingen hebben) doet allemaal niets af aan het
![]() |
#280 |
Europees Commissaris
|
Geven is beter dan krijgen. Er bestaan slechts 4 bloedgroepen er zijn joden, negers, islamieten, kigriezen, chinezen en elke groep mensen die u waarschijnlijk hartsgrondig verafschuwd (Walen ?) die perfect uw bloed kunnen krijgen of waarvan u bloed zou kunnen krijgen - of is u een getuige van Jehova die liever sterft dan het risiko te lopen "de duivel" via het bloed te ontvangen ? er worden inderdaad communistische kampbewakers opgejaagd en vervolgd. Dat massamoordenaars die uit politieke motieven handelden soms bescherming genieten, jarenlang of voor altijd uit de handen van het gerecht kunnen blijven, het onduidelijk is wie ze uiteindelijk zal berechten, er puur juridisch-theoretisch kanttekeningen kunnen geplaatst worden bij het hoe van de rechtspraak (zowel over Nürnberg als over het eichmannproces kan men ernstige theoretische bedenkingen hebben) doet allemaal niets af aan het principe.