![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja: in je antwoorden verdraai je mijn tekst, geef je er een absurde interpretatie aan en dan kraak je die af.
Ik stel voor dat je mij eigenlijk niet nodig hebt: je verzint een eigen feremans. Doe zo voort, maar je houding verziekt een gezond debat: het maakt het gewoon nog onverstaanbaar waarover het gaat. Ik doe hier niet meer aan mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
|
![]() Zelfde antwoord als aan je evenknie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
"de Islmam vormt een bedreiging", zegt iets over de Islam. "ik ben bang van Islam" zegt iets over mij. Semantisch heel verschilend.
![]() |
![]() |
#265 | |
Europees Commissaris
|
![]() en zeggen dat je islamofoob bent komt volgens u eerder neer op zeggen dat de Islam een bedreiging is dan dat je bang bent van de Islam?
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind het alleen uitermate zielig, pathetisch, ... kortom het is een typisch kenmerk van een dikke loser die niet de intellectuele capaciteiten bezit om een "liegende speelvogel" met deftige argumenten op zijn plaats te zetten... dat je per se de naam van het VB moet laten vallen om mijn integriteit in twijfel te trekken. Weet je wat? Ik zou de volgende keer gewoon als standaardantwoord "Je bent dom." gebruiken. Dat is minstens zo overtuigend. En oh ja: als je er toch niet tegenkunt dat je eindeloze schrijfsels ontleed worden en zin-per-zin getoetst op hun argumentatiekracht en waarheidsgehalte, waarom kom je dan überhaupt naar een discussieforum? Ga gewoon met je hond praten, die geeft je tenminste altijd gelijk !
![]() |
![]() |
#267 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat is nu net het punt dat Egidius wou maken (imho). Als je op een bepaald moment begint met een bepaalde mening te verbieden (of te criminaliseren), waar trek je dan de grens? Zo'n grens zal immers altijd zeer ambigu en contesteerbaar zijn. De kans is dus groot dat er op den duur (tenminste de perceptie ontstaat dat er) niets meer gezegd mag worden. Of dat je discussies krijgt zoals met Ericferemans waarin het verspreiden van Mein Kampf niet strafbaar is, maar van een VB pamfletje wel (terwijl de inhoud van Mein Kampf toch stukken groffer, racistischer, ... is dan een gemideld VB pamfletje).
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
Nu nog uitleggen waarom de racismewet zou moeten verbieden om iets te zeggen over een godsdienst. Als ik zeg dat het christendom een bedreiging vormt (voor, pakweg, de volksgezondheid in Afrika), dan ben ik dus racistisch bezig volgens jou. Laatst gewijzigd door Egidius : 20 januari 2006 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een politiek gespreksonderwerp word in bijna alle kringen consequent en heel resoluut van tafel geveegd. De mensen willen het gewoon niet. En dan moet je overtuigd zijn dan mensen echt wel 2 keer nadenken ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Europees Commissaris
|
![]() je beschrijft het VB constant als een levensgrote bedreiging, maar hun stemmenwinst stoort je blijkbaar toch niet zo mateloos...
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tiens, wat krijgen we nu ? Een aantal maanden geleden werd ik op dit forum door jou nog als een halve onmens afgeschilderd omdat ik niet akkoord ging om dit boek te laten verbieden. Je stelde toen dat de concentratiekampen misschien konden vermeden worden als dit boek was gecensureerd. Wat is er ondertussen veranderd ? Heb je het eens gelezen en besefte je plots dat je volgens je eigen gedachtegang strafbaar geworden was ?
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
verantwoorde manier zijn uitgebracht wel nog een meerderheid kan gevormd worden, op nationaal vlak. Op stedelijk vlak wens ik het A'pen toe dat ze voor 6 jaar opgezadeld zitten met een VuilB aan het bewind. Ze gaan slechts schade doen aan de A'pen zelf en de inwoners, en daarna zal iedereen duidelijk zien met wat voor gespuis we te maken hebben en zal die stemmenwinst smelten als sneeuw in een microgolf. Je moet weten dat je krediet op politiek vlak in no time is verlopen als er iets fout gaat, en het kiezerspubliek van het VuilB bestaat hoofdzakelijk uit mensen die niet al te graag diep nadenken over politiek en de langetermijnverwachtingen.
|
![]() |
![]() |