![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Noorman |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Banneling
|
Ik denk dat het beter is als de anti-islamisten een revolutie op gang brengen en islamvrije zones creëren. Daar kunnen dan de islamofoben hun toevlucht vinden, terwijl de moslims er weggejaagd worden naar de islamofiele zones.
Ik denk bvb aan Antwerpen dat een toevluchtsoord voor islamofoben zou kunnen zijn, terwijl de moslims naar het Gentse en het Brusselse verjaagd worden. |
|
|
|
|
#263 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nu vind ik de link niet meer, iemand? Anyway, ik hoorde het nieuws gisterenavond op de radio en was enorm geshoqueerd, verschrikkelijk! Hoe een mens hiertoe kan overgaan (een mes in iemand's hart steken?!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 april 2006 om 17:00. |
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs Patrick Janssens heeft gesteld dat veel van het crimineel gedrag cultureel bepaald is. De islam is nu eenmaal een criminele cultuur. Ofwel de cultuur van het criminele. Gesticht door een crimineel. De islam is een ideologie voor en door criminelen. |
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Burger
|
Citaat:
groetjes gerard
Weg de bastaards, weg de lauwaards. ons behoort het noordzeestrand, ons de kerels, ons de Klauwaards, leve God en Vlaanderland! Ei! het lied der Vlaamse zonen,met zijn wilde noordertonen, met het oude Vlaams Hoezee. Vliegt de blauwvoet? Storm op zee! |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Lokaal Raadslid
|
Als de daders VL B ers moesten zijn dan zoude gij wat horen zie.Dan zou er vanavond al een betoging zijn voor verdraagzaamheid en tegen rasicme,fakkeltochten met P V D A ers aan de top in alle steden,en ronkende verklaringen van mediageile politiekers op alle zenders.Het zou breed uitgesmeerd worden in het kader van de komende verkiezingen.De rood linkse politiekers zouden dansen op de lijken van de slachtoffers.Zou het A B V V nu ook de noordafrikanen met een "dossier" eruitgooien?of geld dat alleen meer voor hun eigen landgenoten?IK WORDT BANG DAT IK BLANK BEN!!!
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Akkoord dat er een "filter" mag ingebouwd worden om de niet-rotte appels nog wat in de mand te laten. Trouwens niet eens moeilijk: diegenen die hier al jaren zijn en nog nooit in negatieve zin zijn opgevallen... en je bent er praktisch. De manier waarop sommigen moeten berichten op tv, radio, krant dat er dit en dat is gebeurd... en op drie lagen eieren lopen om toch maar niet een kat een kat te noemen.... gewoon hilarisch soms! De "jongeren", de "Belgen", de "daders" enz Terwijl het eventjes later toch op de proppen komt en ... iedereen denkt dat ze toch weten over wie het gaat. Het werkt contra-produktief,op den duur. "Ze" hebben het ook niet altijd gedaan, nietwaar! |
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Burger
|
Citaat:
ik heb zes inbraken gehad , allemaal uitgevoerd door "kutmarrokaantjes" , allemaal gekend bij de politie maar die doet niks
Weg de bastaards, weg de lauwaards. ons behoort het noordzeestrand, ons de kerels, ons de Klauwaards, leve God en Vlaanderland! Ei! het lied der Vlaamse zonen,met zijn wilde noordertonen, met het oude Vlaams Hoezee. Vliegt de blauwvoet? Storm op zee! |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Lokaal Raadslid
|
De V R T is medeverantwoordelijk voor het knuffelbeleid van die krapuul.Ze zijn er zich van bewust dat zemogen rekenen op de steun van onze nationale zender die zich met de glimlach keert tegen iedereen die vragen heeft over multicul.By de way,wie beslist er in feite over de nieuwsteksten?Is er iemand die er een naam, of namen kan opplakken??
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
Als ik de gevangenisbewakers mag geloven met +/- 75 %...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
#272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meen je zelf niet, bij nader inzien, dat die vergelijkingen passen als een tang op een varken ? Sorry... als een tang op een geit ? (dat vuil beest was er weer uit voor ik het wist...) |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Lokaal Raadslid
|
Komen ze naar hier om in grote villa s te wonen met veel personeel en zwembad zonder te werken misschien?En daarom mogen ze ons belgen inelkaar matssen en vermoorden...jawadde!
|
|
|
|
|
#274 |
|
|
Ha die Antoon. Ik ben ook boos. Dat Marokkanen dit in Brussel doen is eigenlijk schering en inslag. Ik heb zelf een zoon van 18 en hijzelf en AL zijn vrienden zijn al eens beroofd of aangevallen. Enkel en uitsluitend door Marokkanen. Vaak in bendes, maar ook alleen.
Ik ben extra woedend, omdat ik denk aan het verhaal van mijn zoon. Verleden jaar - hij was toen 17 - kreeg hij in een Brusselse metro, ook op klaarlichte dag, een mes tegen zijn keel door een Belg met Noord Afrikaans uiterlijk, omdat hij zijn discman niet wilde afstaan. Als de kids in de stad rondhangen of ergens zitten, is het absoluut normaal dat een groep Nieuwe Europeanen langskomt en "GSM's, portefeuilles, horloges, muziekgerief en geld" komt confisceren. Daar hebben ze recht op. Het érgste vind ik: de jongens van die leeftijd vertellen de criminele faits-divers meestal niet eens meer, omdat het dagelijks gebeurt. Ze zijn het eigenlijk allang gewend. |
|
|
|
|
#275 | |
|
|
Citaat:
2. Kom eens buiten (Marokko of Turkije bijvoorbeeld?) 3. Verdiep u in de Belgische wetgeving inzake vreemdelingenbeleid. 4. Lees eens enkele wetenschappelijke studies. Laten we dan verderpraten. On-topic: Dat een pijnlijke zaak als deze weer vrolijk èn schijnbaar zónder één tikkeltje schroom misbruikt wordt door de aanhangers van het VB om tegen allochtonen te pleiten (sorry voor deze veralgemening!) doet me walgen ... Maarja, voor bepaalde mensen onder ons is het natuurlijk al lang duidelijk dat zulke uitspraken als degene die hier gemaakt worden door sommige individuen veel meer zeggen over de personen in kwestie dan over de personen waarover die uitspraken gaan ... (P.S.: Thuis hebben ze al één keer ingebroken, twee pogingen ondernomen, telkens Belgen, ja echte Belgen, geen 'nieuwe' dus... -> laten we ze buitenzetten!) Wat er gebeurt is is verschrikkelijk, daar zijn we het allemaal over eens (hoop ik
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 april 2006 om 17:28. |
|
|
|
|
|
#276 |
|
|
PS: maar ik wilde vooral mijn medeleven betuigen aan de familie en aan de vrienden van het slachtoffer. Ik ben vooral érg triest.
|
|
|
|
|
#277 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
U hebt volkomen gelijk. Ik kan mij eigenlijk niet inbeelden hoe die ouders zich moeten voelen. Ze verdienen ons medeleven en sympathie.
|
|
|
|
|
#279 |
|
|
Dat geldt ook voor mij.
|
|
|
#280 | |
|
|
Citaat:
en wie de jeugd heeft....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|