![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#262 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar het neemt niet weg dat men nog altijd DENKT dat alle problemen weg zijn als belgie maar is gesplitst... of beter een aftandse constuctie die ervoor moet zorgen dat dit land met haken en ogen aan elkaar hangt... Alles, maar geen problemen oplossen... trekken aan die handel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor elk probleem dat zich stel(de) tussen vlaanderen en wallonie is er een oplossing, Geld kan verdeeld en herverdeeld worden, voor taal verschillen kan men naar school gaan, zo is er voor elk probleem een oplossing... Wat vraag je nu... los alle problemen eens op die 40 -50 jaar lang niet meer van tel zijn omdat belgie toch gaat splitsen? Men heeft er 40 jaar niet naar hoeven kijken, want splitsen was "sneller" en gemakkelijker. Daaom dat ik zeg, de weg terug zal langer zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In ik ben niet "in mijn gat gebeten" als ik in Wallonië Frans moet spreken, maar wel als ik FRANS moet spreken in VLAANDEREN! En neen, we hebben het hier niet alleen over geld, we hebben het over; dat de tijd voorgoed uit moet zijn dat zij mede beschikken over onze levens- en ontplooiingsmogenlijkheden. Dat is onze zaak.
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leven in Duitsland ook verschillende volkeren?
![]() |
![]() |
#268 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() 2.U vindt dat ik 'very low' ben als ik zeg dat Hans regelmatig kemels schiet? 3.Koud? Doe een jas aan...
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als iedere belg gelijk is voor de wet, waarom kon een Waal gemakkelijker opklimmen? Waarom moesten de Vlamingen zolang wachten op Vlaamstalig onderwijs? Waarom was de voertaal van het leger Frans? Waarom spreekt het koningshuis alleen maar Frans? Waarom moesten de Vlamingen in 184x creperen van de honger? Waarom was er een wafelijzerpolitiek? Enz enz. Kunnen de belgiscisten me daar eens op antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de rest (17/20) zijn Franstaligen ... in een economie die haar BNP voor pakweg 80% in Vlaanderen genereert ?! daar is een woord voor : KOLONIALISME |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat kan mij het nu schelen welke taal de CEO van een bedrijf spreekt of welke nationaliteit hij heeft, zolang hij maar resultaten neerzet. Het maakt niet uit of de kat zwart of wit is, zolang ze maar muizen vangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar is het summier bekendmaken dat de beslissingsmacht in de Belgische economie voor 90% in Francofone handen is tamelijk pijnlijk, aan jullie geprikkelde reactie te zien ... het is natuurlijk wel nogal in tegenspraak met die 11 miljard transfers, nietwaar ... ik zei het al, daar bestaat een woord voor : kolonialisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals, who gives a fuck, welke taal de bedrijsleider spreekt zolang hij er maar voor zorgt dat er resultaten zijn. Daartegen reageren legt nog maar eens de kneuterigheid van vele Vlamingen bloot. Laatst gewijzigd door Sneta : 23 mei 2006 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who gives a fuck, zolang die topmanager maar z'n valliezen pakt, en het bedrijf overlaat aan de arbeiders zelf. Dan gaat hun werk tenminste niet naar toplonen van managers en dividenden van aandeelhouders.
|
![]() |
![]() |