![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kunstsubsidies zijn er niet alleen voor de "kunstenaars", maar ook voor hun publiek.
![]() |
![]() |
#262 |
Minister-President
|
![]() Welk kunstbedrijf maakt superwinsten en wordt ook gesubsidieerd?
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom bestaat er zoiets als de UNESCO die bepaalde culturele erfgoederen beschermt. De idee dat kunst een louter subjectief begrip zou zijn, is fout. Er zijn objectieve criteria zoals de (meesterlijke) vaardigheid, de inhoud van de expressie, de esthetiek van de vorm, de plaats in het cultureel patrimonium. Het hiet gesuggereerde relativisme slaat nergens op. Snobisme anderzijds, is ook ongepast.
![]() |
![]() |
#264 |
Minister-President
|
![]() Vergeet dat maar. Kunstexpressie is een menselijke behoefte.
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunst moet worden geregeld volgens de regels van Superstaaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ipv dien dikken teddybeer zijn ontslag te eisen zouden jullie ook beter allemaal gaan doppen. Ge weet nu toch al wel intussen waarvoor ze uw belastinggeld allemaal gebruiken. Wie blijft werken om zich daarvoor leeg te laten melken keurt dat dus net door te gaan werken allemaal goed en al dat geblaat achteraf brengt geen zoden aan de dijk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 mei 2006 om 05:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan schijten ook. Moet dat gesubsidiëerd worden?
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 20 mei 2006 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de echte "kunst" bestaat er wel in om het gesubsidieerd te krijgen.
Laatst gewijzigd door Bob : 20 mei 2006 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen de sossen naar hun toenmalig voorzitter Frank Vandenbroucke zijn gegaan met zwart geld heeft deze hen gezegd : 'Ik wil met dat zwart geld niks te maken hebben, zorg dus dat het verdwijnt, brand het desnoods op'. Dat is alles. Later hebben politieke tegenstanders ervan gemaakt als zou hij geld hebben verbrand. Sommige idioten geloven dit op de dag van vandaag nog steeds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BTW, er zullen er wel niet veel geloven dat het geld echt verbrand is. Maar het is wel de verdediging geweest van de toenmalige spa-top, dat ze er geen onrechtmatig gebruik van gemaakt hebben.
Vandaar de uitdrukking "ge bent weer geld gaan verbranden" voor "ge staat hier weer goed te liegen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En welke verdeelsleutels hanteer je daarbij? Hoe elitairder, hoe meer geld? En dan heb ik het niet over commerciële projecten zoals dat van Kate Ryan, dat overigens veel te veel geld krijgt, maar over volkscultuur. Hoeveel subsidie denk je dat het ANZ krijgt?
![]() |
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() Ik begrijp dat het VB hun papegaaien absoluut wil laten geloven dat er wel degelijk geld is verbrand. Het hele VB-discours bestaat namelijk uit hele en halve leugens en onwaarheden (waarvoor ze trouwens al een veroordeling hebben opgelopen). En hun papegaaien zeggen het na. Ze geloven het zelfs. Hoe dom kan een mens zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |