![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister
|
![]() Hij bedoelt dat het deel is de condition humaine... een mooi excuus, vaak gebruikt, maar compleet van de pot gerukt. Soit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() Vooral dat Ramsey Nasr natuurlijk zijn ingebakken antisemitisme even vergat. Zijn eerste publieke interventies tegen "Israel" waren zeer kort op de golf van antisemitisch geweld in Antwerpen en hij vond voorzeker dat het weer te "kalm" werd en moest de "jongeren" nog eens gaan ophitsen daar AJJ toen in zijn honeymoon zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga naar het stormfront webpagina/forum dan zult u wel begrijpen dat het geen idiote redenering is,.
![]() |
#264 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Partijlid
|
![]() Als gewone Antwerpenaar had ik eerst overwogen om naar de mars toe te gaan, zeker nadat er zelfs vanuit het Vlaams Belang een oproep aan allen was gekomen om deel te nemen.
Een leek het dat daardoor een échte mars tegen zinloos geweld zou kunnen plaatsvinden en waarbij duidelijk ook geweld tegen allochtonen evenzeer verworpen wordt als geweld tegen Belgen en Vlamingen. Even maar leek het mogelijk. Maar dan stelde Karel De Gucht �*lle VB-kiezers medeverantwoordelijk voor de blinde dubbele moord in Antwerpen, dan lieten organisatoren en/of familieleden weten dat VB-kiezers of -sympatisanten NIET welkom waren op HUN mars en dan ook werd de mars voorzien van politiek-correcte slogans waarmee de oorspronkelijke mars tegen zinloos geweld definitief gekaapt werd in het voordeel van de linkse propaganda, of hoe men doden kan doen renderen voor politiek punten scoren en het onderuit halen van de politieke tegenstander. Als medeplichtige aan een dubbele moord (ik heb immers bij de laatse verkiezingen VB gestemd) mocht ik natuurlijk niet tussen het fatsoenlijke volk meestappen. Hoewel ik zelf getrouwd ben met een allochtone vrouw, ben ik natuurlijk een racistische vreemdelingenhater - of erger nog, een naïeve idioot die niet beseft wat hij doet. Nu ja, ik ben dan maar die dag met mijn zoon naar de Zoo en daarna naar de cinema geweest. Even normale mensen zijn, weg van al die onzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die racistische smerige mede-moordenaars van Vlamingen zijn in feite wel gehoorzame brave mensen hé?
ENE keer zeggen dat ze niet mogen meedoen, en ze luisteren onmiddellijk! Maar de mars was een succes hoor! En het was de schuld van de regen en omdat het heel onverwacht op een vrijdag viel, kwam er amper vlaams volk op af (want die moesten werken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was op de mars gisteren. 18.000 mensen beschouw ik helemaal niet als een flop voor een regenachtige werkdag. Op uw pensenkermissen (Ijzerwake en Ijzerbedevaart) trekt u nooit 18.000 mensen aan. Trouwens, voor de Vlaams-Nationalisten : Franstaligen, namen massaal deel aan de mars. Gelukkig dus voor u dat u niet aan de mars deelnam. Anders zouden de Vlaams-Nationalisten rellen met de Franstaligen zouden hebben gezocht (gewoon omdat ze Franstalig zijn) terwijl het helemaal niet het boodschap van de mars was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Alle : 27 mei 2006 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat in Antwerpen gebeurde is veel erger dan de PS-corruptie. Logisch dat onze aanwezigheid in Antwerpen belangrijk was. Zelfs als de mars gebeurt in een regio/land waar de Franstaligen niet echt welkom zijn : on s'en fout, on va en Flandre, on y parle Français et pour les Flamands qui ne sont pas contents, c'est le même prix!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U kunt dan maar best dadelijk stoppen met reizen, import en export als u tegen het multiculturele karakter bent van de huidige maatschappij want dat is tenslotte gebruiken en gewoontes importeren en exporteren. Of bent u wel voor wanneer het u past en tegen wanneer het niet 100 % in uw voordeel is ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#275 |
Partijlid
|
![]() ik zie ze daar al staan
"on ne veux plus des parvenus, on deteste le "Vlaamse Belange" on deteste le racisme. la diversité est realité. "Filippe Doewienter" arrete svp et pour les flamands, la meme chose" ![]()
Laatst gewijzigd door Alle : 27 mei 2006 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() De vraag of de mars een succes was, kan je beantwoorden als je de impact ervan bekijkt. En om een wat objectievere maatstaf te nemen en een beetje afstand, ga je dan over de grenzen kijken.
Dan stel je vast dat de mars het BBC nieuws haalde, dat er op de Duits-Franse Arte aandacht aan besteed werd, dat diverse Nederlandse zenders er aandacht aan besteden en ddat de boodschap op al die zenders zeer duidelijk en helder overkwam. Als dat de bedoeling was, dan was het een succes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat noem ik niet redelijk, dat noem ik 100 % profitariaat .........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 27 mei 2006 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
het enigste wat ze bereikt hebben is de "racistische" vlaming nog racistischer gemaakt proficiat
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Als jullie ooit steun nodig hebben tegen pedofiele moordenaars als Dutroux en Fourniret of tegen de massamoordenaars vd bende van Nijvel , kunnen jullie op ons rekenen. - In het Frans.
![]() |