Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2006, 11:41   #261
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
En het meest lachwekkende op VRT was het interview van Ramsey Nasr "dat we allen racisme en xenofobie in ons hebben". Ik vraag me af waarom hij het over "ons" moest hebben in dat geval. Hij is toch nog niet de koning!
Hij bedoelt dat het deel is de condition humaine... een mooi excuus, vaak gebruikt, maar compleet van de pot gerukt. Soit...
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 11:57   #262
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Hij bedoelt dat het deel is de condition humaine... een mooi excuus, vaak gebruikt, maar compleet van de pot gerukt. Soit...
Vooral dat Ramsey Nasr natuurlijk zijn ingebakken antisemitisme even vergat. Zijn eerste publieke interventies tegen "Israel" waren zeer kort op de golf van antisemitisch geweld in Antwerpen en hij vond voorzeker dat het weer te "kalm" werd en moest de "jongeren" nog eens gaan ophitsen daar AJJ toen in zijn honeymoon zat.
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 12:02   #263
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Hoe komt je nu tot die idiote redenering?
Ga naar het stormfront webpagina/forum dan zult u wel begrijpen dat het geen idiote redenering is,.
Oud 27 mei 2006, 12:07   #264
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Vooral dat Ramsey Nasr natuurlijk zijn ingebakken antisemitisme even vergat. Zijn eerste publieke interventies tegen "Israel" waren zeer kort op de golf van antisemitisch geweld in Antwerpen en hij vond voorzeker dat het weer te "kalm" werd en moest de "jongeren" nog eens gaan ophitsen daar AJJ toen in zijn honeymoon zat.
Juist ja
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 12:52   #265
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Als gewone Antwerpenaar had ik eerst overwogen om naar de mars toe te gaan, zeker nadat er zelfs vanuit het Vlaams Belang een oproep aan allen was gekomen om deel te nemen.
Een leek het dat daardoor een échte mars tegen zinloos geweld zou kunnen plaatsvinden en waarbij duidelijk ook geweld tegen allochtonen evenzeer verworpen wordt als geweld tegen Belgen en Vlamingen.
Even maar leek het mogelijk.
Maar dan stelde Karel De Gucht �*lle VB-kiezers medeverantwoordelijk voor de blinde dubbele moord in Antwerpen, dan lieten organisatoren en/of familieleden weten dat VB-kiezers of -sympatisanten NIET welkom waren op HUN mars en dan ook werd de mars voorzien van politiek-correcte slogans waarmee de oorspronkelijke mars tegen zinloos geweld definitief gekaapt werd in het voordeel van de linkse propaganda, of hoe men doden kan doen renderen voor politiek punten scoren en het onderuit halen van de politieke tegenstander.
Als medeplichtige aan een dubbele moord (ik heb immers bij de laatse verkiezingen VB gestemd) mocht ik natuurlijk niet tussen het fatsoenlijke volk meestappen. Hoewel ik zelf getrouwd ben met een allochtone vrouw, ben ik natuurlijk een racistische vreemdelingenhater - of erger nog, een naïeve idioot die niet beseft wat hij doet.
Nu ja, ik ben dan maar die dag met mijn zoon naar de Zoo en daarna naar de cinema geweest. Even normale mensen zijn, weg van al die onzin.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:06   #266
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Die racistische smerige mede-moordenaars van Vlamingen zijn in feite wel gehoorzame brave mensen hé?

ENE keer zeggen dat ze niet mogen meedoen, en ze luisteren onmiddellijk!

Maar de mars was een succes hoor! En het was de schuld van de regen en omdat het heel onverwacht op een vrijdag viel, kwam er amper vlaams volk op af (want die moesten werken).
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:24   #267
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik was op de mars gisteren. 18.000 mensen beschouw ik helemaal niet als een flop voor een regenachtige werkdag. Op uw pensenkermissen (Ijzerwake en Ijzerbedevaart) trekt u nooit 18.000 mensen aan. Trouwens, voor de Vlaams-Nationalisten : Franstaligen, namen massaal deel aan de mars. Gelukkig dus voor u dat u niet aan de mars deelnam. Anders zouden de Vlaams-Nationalisten rellen met de Franstaligen zouden hebben gezocht (gewoon omdat ze Franstalig zijn) terwijl het helemaal niet het boodschap van de mars was.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:29   #268
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik was op de mars gisteren. 18.000 mensen beschouw ik helemaal niet als een flop voor een regenachtige werkdag. Op uw pensenkermissen (Ijzerwake en Ijzerbedevaart) trekt u nooit 18.000 mensen aan. Trouwens, voor de Vlaams-Nationalisten : Franstaligen, namen massaal deel aan de mars. Gelukkig dus voor u dat u niet aan de mars deelnam. Anders zouden de Vlaams-Nationalisten rellen met de Franstaligen zouden hebben gezocht (gewoon omdat ze Franstalig zijn) terwijl het helemaal niet het boodschap van de mars was.
Franstaligen zouden beter eens een mars organiseren tegen de PS-corruptie en de Vlamingenhaat waartoe de FDF oproept.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:34   #269
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
alle, kben blij dat de gemiddelde vlaming zich niet laten vangen heeft aan dat racistisch marske

Laatst gewijzigd door Alle : 27 mei 2006 om 13:34.
Alle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:43   #270
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had graag eens gehoord hoe al die verdraagzame franstaligen zich uitsloofden om in Antwerpen Nederlands te spreken. Of vervielen deze verdraagzamen in hun klassieke franstalige taalarrogantie? Jammer dat verdraagzame O. Mangain geen speechke in het NL heeft afgestoken.
Oud 27 mei 2006, 13:44   #271
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Franstaligen zouden beter eens een mars organiseren tegen de PS-corruptie en de Vlamingenhaat waartoe de FDF oproept.
Wat in Antwerpen gebeurde is veel erger dan de PS-corruptie. Logisch dat onze aanwezigheid in Antwerpen belangrijk was. Zelfs als de mars gebeurt in een regio/land waar de Franstaligen niet echt welkom zijn : on s'en fout, on va en Flandre, on y parle Français et pour les Flamands qui ne sont pas contents, c'est le même prix!!!!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:46   #272
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat is niet slecht gezien.Multiculturele verrijking betekent tenslotte ook gebruiken en gewoontes importeren, nietwaar.
U kunt dan maar best dadelijk stoppen met reizen, import en export als u tegen het multiculturele karakter bent van de huidige maatschappij want dat is tenslotte gebruiken en gewoontes importeren en exporteren. Of bent u wel voor wanneer het u past en tegen wanneer het niet 100 % in uw voordeel is ?
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:49   #273
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat in Antwerpen gebeurde is veel erger dan de PS-corruptie. Logisch dat onze aanwezigheid in Antwerpen belangrijk was. Zelfs als de mars gebeurt in een regio/land waar de Franstaligen niet echt welkom zijn : on s'en fout, on va en Flandre, on y parle Français et pour les Flamands qui ne sont pas contents, c'est le même prix!!!!
Oh maar Franstaligen zijn zeer welkom voor zover ze hun taalarrogantie en Herrenvolkmentaliteit thuis laten. Ik zie dat je van dat soort onverdraagzaamheid nog niet genezen bent. Snap je nu waarom dat schijnheilig vertoon weinig indruk maakt.
Oud 27 mei 2006, 13:50   #274
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
U kunt dan maar best dadelijk stoppen met reizen, import en export als u tegen het multiculturele karakter bent van de huidige maatschappij want dat is tenslotte gebruiken en gewoontes importeren en exporteren. Of bent u wel voor wanneer het u past en tegen wanneer het niet 100 % in uw voordeel is ?
Dat lijkt mij niet alleen zeer logisch maar vooral zeer redelijk te zijn.
Oud 27 mei 2006, 13:50   #275
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

ik zie ze daar al staan

"on ne veux plus des parvenus, on deteste le "Vlaamse Belange" on deteste le racisme. la diversité est realité. "Filippe Doewienter" arrete svp

et pour les flamands, la meme chose"

Laatst gewijzigd door Alle : 27 mei 2006 om 13:51.
Alle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:51   #276
kaatd
Banneling

Standaard

De vraag of de mars een succes was, kan je beantwoorden als je de impact ervan bekijkt. En om een wat objectievere maatstaf te nemen en een beetje afstand, ga je dan over de grenzen kijken.

Dan stel je vast dat de mars het BBC nieuws haalde, dat er op de Duits-Franse Arte aandacht aan besteed werd, dat diverse Nederlandse zenders er aandacht aan besteden en ddat de boodschap op al die zenders zeer duidelijk en helder overkwam.

Als dat de bedoeling was, dan was het een succes.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:53   #277
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat lijkt mij niet alleen zeer logisch maar vooral zeer redelijk te zijn.
Dat noem ik niet redelijk, dat noem ik 100 % profitariaat .........

Laatst gewijzigd door labyrinth : 27 mei 2006 om 13:54.
Oud 27 mei 2006, 13:55   #278
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
De vraag of de mars een succes was, kan je beantwoorden als je de impact ervan bekijkt. En om een wat objectievere maatstaf te nemen en een beetje afstand, ga je dan over de grenzen kijken.

Dan stel je vast dat de mars het BBC nieuws haalde, dat er op de Duits-Franse Arte aandacht aan besteed werd, dat diverse Nederlandse zenders er aandacht aan besteden en ddat de boodschap op al die zenders zeer duidelijk en helder overkwam.

de mars heeft zichzelf belachelijk gemaakt, door zo tekeer te gaan tegen het vlaams belang hebben ze alle idealen waar de mars voor stond in het water gegooit.

het enigste wat ze bereikt hebben is de "racistische" vlaming nog racistischer gemaakt

proficiat
Oud 27 mei 2006, 13:58   #279
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht

Ik vrees dat ze allen zullen vinden dat dit maar een pover aantal was.... dat de Vlamingen nog meer het label van racisten zullen opgeplakt krijgen in het buitenland. Niet geheel onterecht volgens mij.
Oud 27 mei 2006, 13:59   #280
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt om als Franzoos ons Vlamingen een hart onder de riem te steken in onze strijd tegen het Vlaemsch racisme.
Als jullie ooit steun nodig hebben tegen pedofiele moordenaars als Dutroux en Fourniret of tegen de massamoordenaars vd bende van Nijvel , kunnen jullie op ons rekenen. - In het Frans.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be