![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...ik wil nog dit aanvoegen; Politiek is een mentaliteit die de volkeren onverantwoordelijk maakt en het egoisme aanwakkert bij mensen, concurentie ,fortijn en zetels is de moto,.
MAW politiek is opium voor het volk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ze wimpelen ons medeleven af? we zijn niet welkom op hun "anti-racisme" mars? voor de duidelijkheid: ik heb het grootste respect voor de slachtoffers, maar ik HAD het grootste respect voor hun familie. door de politieke recuperatie van links, en de haatdragende uitspraken van de familie zijn mijn gevoelens van respekt omgeslagen naar die van afkeer. indien u me beter kende zou u weten dat ik geen racist ben, en helemaal geen moordenaar. het is dan ook een harde noot om kraken, om in de media te horen dat vlaams belang mee de trekker overgehaald heeft. alsof wij blij waren dat iemand 3 mensen doodschiet. de linksen creeren zelf het racistische klimaat
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() Dames en heren ,ik ga slapen...morgen discussieren we verder, slaap wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() laat ons eerlijk zijn...de eerste de beste foetbal topper (ook omgekocht) in eerste klasse brengt meer volk op de been. En die moeten er nog zwaar voor betalen ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vraag eens aan Siegfried Bracke waarom hij in Terzake verschillende malen het lage aantal deelnemers heeft benadrukt.
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() voor niks respect, die VB'ers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() beter is : het onopgehelderd overlijden van je zoon gebruiken om voor een menigte 'weg met het vlaams belang' te roepen
![]() |
#215 |
Burgemeester
|
![]() [quote=Alle;1729373]mensen die zich inzetten tegen racisme? tegen het vlaams belang zal je bedoelen. tegen mij dus ook, want ik ben lid van het vb. en daar moet ik respect voor hebben?
Ik dacht dat dat het duidelijk een anti-racisme mars was. ze wimpelen ons medeleven af? we zijn niet welkom op hun "anti-racisme" mars? Wat had je nu gedacht.Die mensen zijn niet dom,die weten ook wel dat het VB medeverantwoordelijk is. Laatst gewijzigd door laurensje : 26 mei 2006 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het zijn immers nieuwe tijden, en harten zijn voor ouderwetse linkikwinkie hippies. bij de nieuwe garde moet het hart plaats ruimen voor een geel-zwart vierkant met een kattekop erdoor. sluyt aen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2006 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik weet niet wat het is, maar ik werd onwel toen ik het hoorde
![]() |
#220 |
Vreemdeling
|
![]() Wat had je nu gedacht.Die mensen zijn niet dom,die weten ook wel dat het VB medeverantwoordelijk is . je vergeet de vb kiezers en dan de zwarte piet doorsturen met ne stok om op te kloppen
|
![]() |
![]() |