Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2006, 21:47   #261
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Zou het soms zijn omdat ze de taal van het volk spreken?
'K zou't nie weten, 'k ken het VB enkel van op den TV
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 22:16   #262
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Carlgustaaf

De €1000 uitkering is alleen voor gezinshoofden met mensen ten laste.

Al de rest krijgt tussen de 400 en 700 per maand.

Tuurlijk lepe trukken en een goeie gids door uitkeringenland zijn meegenomen, en voor bepaalde "kansarme" groepen de voornaamste bron van legale voordelen en positieve discriminatie, tot in de overbevolkte cellen toe.
dikwijls hebben ze dan ook nog véél kinderen.Dan krijgen ze nog meer...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 22:18   #263
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Euh, het totaal aantal allochtonen in België lag in 1999 (!) rond de 900 000 en allochtonen zijn inderdaad de meeste werklozen in verhouding tot hun aantal in de maatschappij.

http://meta.fgov.be/pdf/pc/nlcee13c.pdf
Enorm hoog aantal voor zo een klein landje! Ongelofelijk!
Oud 11 augustus 2006, 22:24   #264
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga je nu ook al beweren dat élke Magrebijn en Turk van "den dop" leeft?
voor het moment "enkel" 26.020 dus...en elke keer dat één van hun kinderen de schoolbanken verlaat steigt dat aantal...gezien het enorme aantal kinderen ze dan ook nog verwekken in ons Europa, gaat dat aantal dus met reuzenpassen de hoogte in...over de ganse dorpen die ze in het kader van de gezinshereniging over laten komen spreek ik niet eens...
Oud 12 augustus 2006, 00:55   #265
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het is allemaal 1 groot complot van Filip DW, jong. Zelfs ik zie dat nu. Bij de volgende stille mars ga ik huilend op mijn knieën vallen en roepen "wat heb ik toch gedaan?"

gaan we samen ? ik zorg voor de zakdoeken, jij voor de emmers om onze tranen op te vangen?

geef me een pee-emmetje aub!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2006 om 00:55.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 01:00   #266
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zet je Magreb en Turken in het rood? Ze zijn toch niet de meeste werklozen? Blijkbaar ben jij geobsedeerd door een bepaalde groep mensen omdat je veronderstelt dat die moslim zijn.
was jij het niet die beweerde dat de arme allochtoontjes de meerderheid van de werklozen uitmaakten?

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Uh-Huh
Euh, het totaal aantal allochtonen in België lag in 1999 (!) rond de 900 000 en allochtonen zijn inderdaad de meeste werklozen in verhouding tot hun aantal in de maatschappij.

http://meta.fgov.be/pdf/pc/nlcee13c.pdf

ik wou enkel laten zien dat zelfs indien ze jaarlijks nog 7000 of zo analfabeten binnenlootsen, ze dus amper met 26.000 zijn op de 900.000!

voor wie moeten er dus quota worden ingesteld?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2006 om 01:03.
Oud 12 augustus 2006, 17:59   #267
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
voor het moment "enkel" 26.020 dus...en elke keer dat één van hun kinderen de schoolbanken verlaat steigt dat aantal...gezien het enorme aantal kinderen ze dan ook nog verwekken in ons Europa, gaat dat aantal dus met reuzenpassen de hoogte in...over de ganse dorpen die ze in het kader van de gezinshereniging over laten komen spreek ik niet eens...
Wat voor een stommerikken zijn wij toch.
En ik bedoel dit niet als grapje...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 18:06   #268
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
was jij het niet die beweerde dat de arme allochtoontjes de meerderheid van de werklozen uitmaakten?

ik wou enkel laten zien dat zelfs indien ze jaarlijks nog 7000 of zo analfabeten binnenlootsen, ze dus amper met 26.000 zijn op de 900.000!

voor wie moeten er dus quota worden ingesteld?
En hoeveel allochtoonse "jongeren" zijn er ondertussen, die nog niet tot de "aktieve" bevolking kunnen toetreden? Bepaalde scholen hebben er reeds voor 50%, naar het schijnt... De meesten van hen zullen enkel maar de werklozen van straks kunnen vervoegen. Over hoeveel centen beschikken onze ocmw enz nog? Voor hoeveel jaar?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 18:20   #269
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Geen idee over die cijfers.

Waarschijnlijk zal men door die verrijking de gemeentebelastingen moeten laten stijgen om het OCMW te ondersteunen.
Oud 12 augustus 2006, 19:53   #270
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk bericht door Uh-Huh [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]

Enorm hoog aantal voor zo een klein landje! Ongelofelijk!
Inderdaad zijn er zoveel vreemdelingen in Belgie:
- Nederlanders
- Fransen
enz...
4 procent van de bevolking zijn (althans volgens PDW) de gehate allochtonen (door het VB en consoorten).

DIt is dus hoegenaamd bijna niets...
Door het toenemen van de migratie op deze manier VERNEDERLANDST Belgie: de grootste hoop zijn immer Nederlanders...
Dit is een heel ander beeld dan het VB ons voorhoudt, mijn gedacht...
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 21:19   #271
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
- Nederlanders
- Fransen
enz...
4 procent van de bevolking zijn (althans volgens PDW) de gehate allochtonen (door het VB en consoorten).

Door het toenemen van de migratie op deze manier VERNEDERLANDST Belgie: de grootste hoop zijn immer Nederlanders...
Toppunt van intellect, uit uw zever kan ik alleen maar uitmaken dat u niet alleen aan verdedigers van de Vlaamse zaak een hekel hebt, maar ook tegen Nederlanders en Fansen, u bent ook van die soort die verdraagzaam alleen maar kunnen koppelen aan verdraagzaam zijn tegen allochtonen van buiten de EU gemeenschap. Of stoort deze conclusie u. Kunt mischien weer beginnen schelden, laat u zeker gaan er is een gezegde, "elk vogeltje zingt zoals het gebekt is".
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 21:34   #272
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- Nederlanders
- Fransen
enz...

U bent werkelijk een heel plezante zulle
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 23:34   #273
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
- Nederlanders
- Fransen
enz...

Nederlanders en Fransen...ja, maar van arabische afkomst...Sinds dat in die 2 landen het getij aan het keren is, en men de immigranten strenger wil aanpakken.Ge weet dat trouwens goed genoeg zelf, huichelaar!
Er is zelfs een folderke uitgegeven om marokaanse Nederlanders aanwijzingen te geven om zich hier in België zo gemakkellijk als mogelijk te installeren, en alle mogelijke hulp en uitkeringen te verkrijgen...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 12 augustus 2006 om 23:40.
Oud 13 augustus 2006, 00:29   #274
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Toppunt van intellect, uit uw zever kan ik alleen maar uitmaken dat u niet alleen aan verdedigers van de Vlaamse zaak een hekel hebt, maar ook tegen Nederlanders en Fansen, u bent ook van die soort die verdraagzaam alleen maar kunnen koppelen aan verdraagzaam zijn tegen allochtonen van buiten de EU gemeenschap. Of stoort deze conclusie u. Kunt mischien weer beginnen schelden, laat u zeker gaan er is een gezegde, "elk vogeltje zingt zoals het gebekt is".
Spirit is het gedeelte van de VU dat TEGEN Vlaanderen gekeerd is. Als je dan toevallig Vlaming bent, is het zo hard tegen Vlaanderen te zijn, dat je jezelf gaat verloochenen en het bestaan van Vlaanderen en Vlamingen begint te ontkennen. Je verloochent je identiteit en herleidt jezelf tot een mengelmoes zonder eigen cultuur. Zo is iemand hier goed bezig. Hoe kan zo iemand nog zelfrespect hebben?
Natuulijk zijn dit soort mensen gefrustreerd en makkelijk op hun paard gezet. Ze stikken van de jaloezie, omdat ze wetten stemmen, waardoor ze hun eigen volk verraden. De gestapo mentaliteit zit er zo diep in dat ze hun eigen familie of vrienden zouden verraden, als die een beetje kritiek hebben op hun totalitaire aanpak.
En dan snappen ze niet waarom ze verbitterd en eenzaam zijn. Get a life.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 13 augustus 2006 om 00:29.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 01:21   #275
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Spirit is het gedeelte van de VU dat TEGEN Vlaanderen gekeerd is. Als je dan toevallig Vlaming bent, is het zo hard tegen Vlaanderen te zijn, dat je jezelf gaat verloochenen en het bestaan van Vlaanderen en Vlamingen begint te ontkennen.
Spirit is voornamelijk een zootje ongeregeld dat Bert Anciaux bijeen geschraapt heeft (en als referentie kan dat al tellen). Het is de partijversie van de ID21 splinter in het oog van de VU, waar die tenslotte aan doodgegaan is. Als je Spirit-freaks hier ziet... Eric Feremans, dan weet je het wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 01:24   #276
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Nederlanders en Fransen...ja, maar van arabische afkomst...Sinds dat in die 2 landen het getij aan het keren is, en men de immigranten strenger wil aanpakken.Ge weet dat trouwens goed genoeg zelf, huichelaar!
Er is zelfs een folderke uitgegeven om marokaanse Nederlanders aanwijzingen te geven om zich hier in België zo gemakkellijk als mogelijk te installeren, en alle mogelijke hulp en uitkeringen te verkrijgen...
Dat klopt. In de media trouwens gekend als de "België-route". Het houdt in dat als ze op 18 jaar en zonder werk een vrouwke willen importeren dat ze dan eventjes in België gaan wonen. Dan kunnen ze vrouwke, haar familie, hun neven, nichten, grootouders, buren en ik weet niet wat dan ook naar hier halen. Daarna kunnen ze nog steeds beslissen om met z'n allen naar Nederland te trekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 08:09   #277
ericferemans

Standaard

Citaat:
Dit is dus echt het toppunt van Paranoïa gecreeëerd door het VB.
Mensen als jij dienen gratis pilletjes te krijgen om te genezen.
"Onze franse immigrés zijn OOK al arabieren, want Frankrijk is ook al bezet door de Islam" ofwel " Poolse arbeiders zijn zigeuners"...
ON GE LO FE LIJK!
Oud 13 augustus 2006, 08:12   #278
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Spirit is voornamelijk een zootje ongeregeld dat Bert Anciaux bijeen geschraapt heeft (en als referentie kan dat al tellen). Het is de partijversie van de ID21 splinter in het oog van de VU, waar die tenslotte aan doodgegaan is. Als je Spirit-freaks hier ziet... Eric Feremans, dan weet je het wel.
waar zie jij Spirit freaks?
Zie je nog andere dingen.
Ik ben nieuwsgierig.
Oud 13 augustus 2006, 08:31   #279
ericferemans

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Spirit is het gedeelte van de VU dat TEGEN Vlaanderen gekeerd is.
Straffe redenering. Heel erg geloofwaardig. De verzameling Shiltz, Nelly Maes, Lionel Vandenberghe, Bert Anciaux anti-Vlamingen noemen is gemakkelijk maar dit aantonen vrijwel onmogelijk. Doe maar, ik wil eens lachen.
Citaat:
Als je dan toevallig Vlaming bent, is het zo hard tegen Vlaanderen te zijn, dat je jezelf gaat verloochenen en het bestaan van Vlaanderen en Vlamingen begint te ontkennen. Je verloochent je identiteit en herleidt jezelf tot een mengelmoes zonder eigen cultuur. Zo is iemand hier goed bezig. Hoe kan zo iemand nog zelfrespect hebben?
Ik weet niet over wie je het hebt. Maar wie verloochent er de Vlaamse identiteit? Dan moet je de Vlaamse identiteit eerst vatten.
Deze kan je het best samenvatten in één woord: Verscheidenheid.
Deze verscheidenheid uitte zich door de vele zuilen, godsdiensten, clubs en verenigingen, loges en Lourdesreis gezelschappen, vakbonden, ziekenkassen enz...
Door haar geografische ligging kreeg Vlaandern veel bezoek, gewenst en ongewenst, zowel van legers als van handelaars. Ons land is genetisch en cultureel de echte "melting pot" van Europa. We zijn taalfenomenen en zijn daar fier op.
Er is één partij die dit niet aanvaard, die de aard van Vlaanderen wil verloochenen en er één autoritair monocultureel pisstaatje van wil maken.
En om je te helpen: dat is NIET Spirit

Citaat:
Natuulijk zijn dit soort mensen gefrustreerd en makkelijk op hun paard gezet. Ze stikken van de jaloezie, omdat ze wetten stemmen, waardoor ze hun eigen volk verraden. De gestapo mentaliteit zit er zo diep in dat ze hun eigen familie of vrienden zouden verraden, als die een beetje kritiek hebben op hun totalitaire aanpak.
Als Gesto mentatliteit er in bestaat van de mensen zonder vooroordelen te aanvaarden dan spreken we over een andere Gestapo. Ik dacht dat het toedichten van allerlei kwalen aan één (heel kleine) bevolkingsgroep eerder aanleunt bij de Nazi's. Maar je zal me wel weten uit te leggen waarom Nelly Maes, Lionel Vandenberghe en Schiltz gestapo mensen zijn.

Citaat:
En dan snappen ze niet waarom ze verbitterd en eenzaam zijn. Get a life.
Kijk schat, sorry maar kijk eens één secondje in een spiegel..
Oud 13 augustus 2006, 08:42   #280
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

@ freremans:

volgens het Marokkaanse consulaat zijn er in België EEN HALF MILJOEN Marokkanen. Dat gaat dan enkel over de Marokkanen, niet over de Turken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be