Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2006, 12:47   #261
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Ja ,maar dat is het nu net er zijn overal mensen met een slecht karakter bij cipiers,politie,brandweer,politiek enz maar u scheert hier iedereen over de zelfde kam en wil doen uitschijnen dat de meerderheid van "de cipiers" zo zijn.
Terwijl u goed genoeg weet in wat voor moeilijke omstandigheden wij moeten werken , en dat het niet zo is dat wij er maar wat zitten met onze sloefen.
Wanneer u eerlijk bent zal u ongetwijfeld toegeven ,dat cipier zijn géén gemakkelijk werk is .
En dat een "cipier" moet rekening houden met 100 verschillende karakter's en moet werken naar het regelement van "strafinrichtingen" .
Ik zal u bv een verklaring geven wat betreft uw post waar u het hebt over lichtje aan lichtje uit.
Het is zo dat op bepaalde sekties de gedetineerden moeten "gezien" worden om de 15 minuten, daarom dus om de 15 min lichtje aan .
Ik heb het eens geprobeert om zonder dat lichtje aan te doen ,maar toen wou het net lukken dat de directeur controle aan het uitoefenen was en in de hof was gaan staan .
Om te kijken of ik wel overal lichtje aan deed.......hij kwam binnen in een razernij en begon me schuimbekkend te zeggen dat ik mn werk niet deed ,en dat ik de gevolgen wel zou merken .....
Ik wou hem duidelijk maken dat ik de gedetineerden wél heb gezien in het licht van hun televisietoestel.....doch daar had hij geen oren naar .
Dus begon ik opnieuw ...lichtje aan .....lichtje uit......wat een sadist ben ik toch hé!!

Laatst gewijzigd door benji : 26 november 2006 om 12:48.
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 12:57   #262
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Wat ik nog vergeet ,er waren zelfs gedetineerden die na hun "martelingen" bij ons en ééns terug in vrijheid waren, een kaartje stuurde waarop stond "aan al het personeel bedankt om de goede zorgen ,en uw profesionele houding! "
Dit is echt hartverwarmend voor ons,en doet ons deugd.
Er zijn natuurlijk ook mensen die haatdragend door het leven gaan en die dan ons gaan beschimpen en bespotten op café en op sommige fora , omdat ze niet inzien dat al die elende is begonnen nadat ze zelf in de fout gegaan zijn,en vergeten dat hun slachtoffers het soms moeilijker hebben dan zijzelf!!
Raar dat mensen na de volgens u zware martelingen zo een kaart sturen!
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 13:38   #263
dereien
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Wat ik nog vergeet ,er waren zelfs gedetineerden die na hun "martelingen" bij ons en ééns terug in vrijheid waren, een kaartje stuurde waarop stond "aan al het personeel bedankt om de goede zorgen ,en uw profesionele houding! "
Er zijn natuurlijk ook mensen die haatdragend door het leven gaan en die dan ons gaan beschimpen en bespotten op café en op sommige fora , omdat ze niet inzien dat al die elende is begonnen nadat ze zelf in de fout gegaan zijn,en vergeten dat hun slachtoffers het soms moeilijker hebben dan zijzelf!!
Geachte collega,
Aan u citaten is er niets aan toe te voegen, het is oprecht en naar de waarheid.
Enkel dit, ik heb mij ook kunnen verheugen op zulk een kaartje van een ex - gedetineerde, een kaartje, dan nog afkomstig uit Brazilië.
dereien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 20:34   #264
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dan doen ze hun werk bijzonder slecht.
Waarom? Omdat ze soms oordelen dat de gedetineerden slecht behandeld worden?
Oud 27 november 2006, 03:07   #265
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Citaat kaffer:
Normaal kunnen gevangenen nooit drugs binnensmokkelen omdat ze zich na elk bezoek volledig moeten uitkleden.

Die vuile cipiers toch!, met hun handen in het ho….letje moeten peuteren op zoek naar die drugs.
Daar de term dat cipiers allemaal homo’s zijn, kaffer?

En wat dan met die vrouwelijke cipiers, die nog een gaatje meer hebben om in te peuteren, ach ja, dit zullen allemaal lesbiennes zijn zeker!

Naar ik vermoed is Kaffer ooit eens in de reuze handen van de grote blonde ( Patje) terechtgekomen en ergens tegen een muur gezet terwijl de kompaan van Patje tussen zijn bille(en) heeft gefouilleerd. ( grapje hoor krukke )
Een paar weken geleden maar lacherig doen met mijn opmerking dat er een seksuele band bestaat tussen gevangenen en cipiers , en zie , wat leert de gevangenis van Bergen ons ?

En nogmaals aan de cipiers alhier , waar halen marginalen en illegalen in de gevangenis het geld om permanent aan de drugs te zitten ?

Voor wat hoort wat ?
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 03:11   #266
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar kaffertje toch,
Ze stoken daar met kolen, radiators hebben ze daar niet nodig, en dat vensterje, dat zal wel u schuld zijn zeker met je uitbraak poging, deurkrukje niet gevonden en dan maar langs het raampje proberen buiten te geraken, helaas, je bierbuik is te dik en ben je blijven hangen.

Vierentwintig uur geleden heb ik je aangeraden een paar valiumtjes te nemen om te bedaren en je dan aan te melden in Sleidinge voor de hulp die u zeer nodig hebt. Het is daar 24 op 24 uur open.

Zeg kaffertje, zag ik u om 18 uur niet even komen piepen om dan op je sokken te verdwijnen en dan terug te keren als mambo!
Moest je op weg zijn naar Assenede kijk dan eens in het rond want er loopt nog een verdwaalde Odillon ergens tussen de velden.
Hola , ik had het hier nog niet al gelezen , nu ben ik al Mambo ook ?

Hallo Mambo , wie ben jij eigenlijk ?
Oud 27 november 2006, 09:12   #267

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ,maar dat is het nu net er zijn overal mensen met een slecht karakter bij cipiers,politie,brandweer,politiek enz maar u scheert hier iedereen over de zelfde kam en wil doen uitschijnen dat de meerderheid van "de cipiers" zo zijn.
Terwijl u goed genoeg weet in wat voor moeilijke omstandigheden wij moeten werken , en dat het niet zo is dat wij er maar wat zitten met onze sloefen.
Wanneer u eerlijk bent zal u ongetwijfeld toegeven ,dat cipier zijn géén gemakkelijk werk is .
En dat een "cipier" moet rekening houden met 100 verschillende karakter's en moet werken naar het regelement van "strafinrichtingen" .
Ik zal u bv een verklaring geven wat betreft uw post waar u het hebt over lichtje aan lichtje uit.
Het is zo dat op bepaalde sekties de gedetineerden moeten "gezien" worden om de 15 minuten, daarom dus om de 15 min lichtje aan .
Ik heb het eens geprobeert om zonder dat lichtje aan te doen ,maar toen wou het net lukken dat de directeur controle aan het uitoefenen was en in de hof was gaan staan .
Om te kijken of ik wel overal lichtje aan deed.......hij kwam binnen in een razernij en begon me schuimbekkend te zeggen dat ik mn werk niet deed ,en dat ik de gevolgen wel zou merken .....
Ik wou hem duidelijk maken dat ik de gedetineerden wél heb gezien in het licht van hun televisietoestel.....doch daar had hij geen oren naar .
Dus begon ik opnieuw ...lichtje aan .....lichtje uit......wat een sadist ben ik toch hé!!
In post 146 zegt Mambo dat het overgrote deel van de cipiers niet zo zijn.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 09:41   #268
dereien
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
In post 146 zegt Mambo dat het overgrote deel van de cipiers niet zo zijn.
Oorspronkelijk bericht door Kaffer
Mijn 4 nieuwe persoonlijkheden zijn inderdaad vrouwen !

Ik besta nu uit 30 mannen , 11 vrouwen en 1 vrij infantiel persoon dat hier onder de naam kaffer opereert .

Dat infantiel persoon komt wordt telkens naar voor geduwd als de 41 andere een slechte dag hebben ?
Oud 27 november 2006, 10:45   #269

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Kaffer
Mijn 4 nieuwe persoonlijkheden zijn inderdaad vrouwen !

Ik besta nu uit 30 mannen , 11 vrouwen en 1 vrij infantiel persoon dat hier onder de naam kaffer opereert .

Dat infantiel persoon komt wordt telkens naar voor geduwd als de 41 andere een slechte dag hebben ?
Neem van mij gerust aan dat Kaffer en Mambo twee verschillende personen zijn.
Oud 27 november 2006, 10:56   #270
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dereien verward een onderwerp dat ik gestart ben bij K&K met de realiteit .

Volgens mij zijn het niet de gevangenen , wel de cipiers die te lang achter tralies gezeten hebben
Oud 27 november 2006, 11:39   #271
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Karma , ge hebt het ook al zitten .

Op het onderwerp " liegt Regina Louf " vertelt Dereien dat Karma , Mambo en Kaffer dezelfde persoon zijn
Oud 27 november 2006, 13:04   #272

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Karma , ge hebt het ook al zitten .

Op het onderwerp " liegt Regina Louf " vertelt Dereien dat Karma , Mambo en Kaffer dezelfde persoon zijn
Allé vooruit, als hij daar vrede mee vindt .... ben die draad van Regina Louf niet meer aan het volgen eerlijk gezegd. Trouwens, wie zegt ons dat Benji en Dereien niet een en dezelfde persoon zijn.
Oud 27 november 2006, 13:11   #273
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allé vooruit, als hij daar vrede mee vindt .... ben die draad van Regina Louf niet meer aan het volgen eerlijk gezegd. Trouwens, wie zegt ons dat Benji en Dereien niet een en dezelfde persoon zijn.
Laten we zeggen dat het gemakkelijker is om de discussie te weerleggen naar "wie is wie", dan inhoudelijk op de posts te reageren...
Oud 27 november 2006, 17:07   #274
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarop de cipiers mij nog niet hebben geantwoord is dees :

Waterdichte kontroles op drugs in de gevangenis zijn mogelijk op basis van urine , bloed en ademtesten .

Toch blijven jullie vasthouden aan uitkleding en op voorhand gelekte kontroles met drughonden .

Zien jullie nu echt graag blote venten ?
Oud 27 november 2006, 17:16   #275
dereien
Banneling

Standaard

Citaat:

Waterdichte kontroles op drugs in de gevangenis zijn mogelijk op basis van urine , bloed en ademtesten .

Toch blijven jullie vasthouden aan uitkleding en op voorhand gelekte kontroles met drughonden .

We zien ook graag blote vrouwtjes kaffertje
En �* pro po, zit odilonnetje nu vooroed in de vergeetput of haal je hem er nog eens uit?
Oud 27 november 2006, 17:22   #276
dereien
Banneling

Standaard

Knipoog aan benji ,
Kaffertje haalt aan dat hij ons op de nieuwe wandeling eens over de ballustrade zou kunnen kieperen of eens duwtje van de trappen geven, maar ja, het is nu eenmaal een ( persoon ) die iedereen haat, ook de cipiers.
Oud 27 november 2006, 18:00   #277
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Allé, ik zal in hun plaats antwoorden: de gevangenissen MOGEN zulke controles niet uitvoeren, da's wettelijk verboden... Ze mogen enkel de cellen fouilleren...

(het is enkel een vaststelling hé, ik oordeel hier niet of de wet aangepast zou moeten worden of niet).
Oud 27 november 2006, 20:24   #278

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Allé, ik zal in hun plaats antwoorden: de gevangenissen MOGEN zulke controles niet uitvoeren, da's wettelijk verboden... Ze mogen enkel de cellen fouilleren...

(het is enkel een vaststelling hé, ik oordeel hier niet of de wet aangepast zou moeten worden of niet).
En ... laten die cellen dat toe.
Oud 27 november 2006, 20:41   #279
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Knipoog aan benji ,
Kaffertje haalt aan dat hij ons op de nieuwe wandeling eens over de ballustrade zou kunnen kieperen of eens duwtje van de trappen geven, maar ja, het is nu eenmaal een ( persoon ) die iedereen haat, ook de cipiers.
Mambo, ikke dus zegt dat.
Kijk van gisteren : http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_288761.html
Opstandige gevangenen Itter vernielden voor 100.000 euro

De schade door de opstand in de gevangenis van Itter bedraagt minstens 100.000 euro. De opstandige gedetineerden sloegen de inboedel kort en klein, stichtten op enkele plaatsen brand en verwondden zeker vijf bewakers.

fly baby fly

En nochtans ze waren weeral eens met veel om er op te rammelen dat het een lieve lust is.
Kijk ook daar :

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 november 2006 om 21:07.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 20:54   #280
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En staken dat ze daar doen.

Hier: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_281759.html
en : http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_281700.html
en: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_283998.html
en: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_276193.html
en : http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_265321.html
en: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_258471.html

Iedere reden is goed om te staken!
En bij al die stakingen worden de gedetineerden nogmaals aan hun lot overgelaten. Geen bezoek, geen buitenlucht, weinig eten, van alles dat verkeerd loopt. Noem maar op want alles kan hier.

En dan zijn ze ontevreden?
Hoezo?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be