![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja ,maar dat is het nu net er zijn overal mensen met een slecht karakter bij cipiers,politie,brandweer,politiek enz maar u scheert hier iedereen over de zelfde kam en wil doen uitschijnen dat de meerderheid van "de cipiers" zo zijn.
Terwijl u goed genoeg weet in wat voor moeilijke omstandigheden wij moeten werken , en dat het niet zo is dat wij er maar wat zitten met onze sloefen. Wanneer u eerlijk bent zal u ongetwijfeld toegeven ,dat cipier zijn géén gemakkelijk werk is . En dat een "cipier" moet rekening houden met 100 verschillende karakter's en moet werken naar het regelement van "strafinrichtingen" . Ik zal u bv een verklaring geven wat betreft uw post waar u het hebt over lichtje aan lichtje uit. Het is zo dat op bepaalde sekties de gedetineerden moeten "gezien" worden om de 15 minuten, daarom dus om de 15 min lichtje aan . Ik heb het eens geprobeert om zonder dat lichtje aan te doen ,maar toen wou het net lukken dat de directeur controle aan het uitoefenen was en in de hof was gaan staan . Om te kijken of ik wel overal lichtje aan deed.......hij kwam binnen in een razernij en begon me schuimbekkend te zeggen dat ik mn werk niet deed ,en dat ik de gevolgen wel zou merken ..... Ik wou hem duidelijk maken dat ik de gedetineerden wél heb gezien in het licht van hun televisietoestel.....doch daar had hij geen oren naar . Dus begon ik opnieuw ...lichtje aan .....lichtje uit......wat een sadist ben ik toch hé!! Laatst gewijzigd door benji : 26 november 2006 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat ik nog vergeet ,er waren zelfs gedetineerden die na hun "martelingen" bij ons en ééns terug in vrijheid waren, een kaartje stuurde waarop stond "aan al het personeel bedankt om de goede zorgen ,en uw profesionele houding! "
Dit is echt hartverwarmend voor ons,en doet ons deugd. Er zijn natuurlijk ook mensen die haatdragend door het leven gaan en die dan ons gaan beschimpen en bespotten op café en op sommige fora , omdat ze niet inzien dat al die elende is begonnen nadat ze zelf in de fout gegaan zijn,en vergeten dat hun slachtoffers het soms moeilijker hebben dan zijzelf!! Raar dat mensen na de volgens u zware martelingen zo een kaart sturen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan u citaten is er niets aan toe te voegen, het is oprecht en naar de waarheid. Enkel dit, ik heb mij ook kunnen verheugen op zulk een kaartje van een ex - gedetineerde, een kaartje, dan nog afkomstig uit Brazilië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Omdat ze soms oordelen dat de gedetineerden slecht behandeld worden?
![]()
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nogmaals aan de cipiers alhier , waar halen marginalen en illegalen in de gevangenis het geld om permanent aan de drugs te zitten ? Voor wat hoort wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hallo Mambo , wie ben jij eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn 4 nieuwe persoonlijkheden zijn inderdaad vrouwen ! Ik besta nu uit 30 mannen , 11 vrouwen en 1 vrij infantiel persoon dat hier onder de naam kaffer opereert . Dat infantiel persoon komt wordt telkens naar voor geduwd als de 41 andere een slechte dag hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé vooruit, als hij daar vrede mee vindt .... ben die draad van Regina Louf niet meer aan het volgen eerlijk gezegd. Trouwens, wie zegt ons dat Benji en Dereien niet een en dezelfde persoon zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waterdichte kontroles op drugs in de gevangenis zijn mogelijk op basis van urine , bloed en ademtesten . Toch blijven jullie vasthouden aan uitkleding en op voorhand gelekte kontroles met drughonden . Zien jullie nu echt graag blote venten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zien ook graag blote vrouwtjes kaffertje ![]() En �* pro po, zit odilonnetje nu vooroed in de vergeetput of haal je hem er nog eens uit? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Knipoog aan benji ,
Kaffertje haalt aan dat hij ons op de nieuwe wandeling eens over de ballustrade zou kunnen kieperen of eens duwtje van de trappen geven, maar ja, het is nu eenmaal een ( persoon ) die iedereen haat, ook de cipiers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(het is enkel een vaststelling hé, ik oordeel hier niet of de wet aangepast zou moeten worden of niet).
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk van gisteren : http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_288761.html Opstandige gevangenen Itter vernielden voor 100.000 euro De schade door de opstand in de gevangenis van Itter bedraagt minstens 100.000 euro. De opstandige gedetineerden sloegen de inboedel kort en klein, stichtten op enkele plaatsen brand en verwondden zeker vijf bewakers. ![]() ![]() ![]() En nochtans ze waren weeral eens met veel om er op te rammelen dat het een lieve lust is. Kijk ook daar : ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 november 2006 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En staken dat ze daar doen.
Hier: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_281759.html en : http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_281700.html en: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_283998.html en: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_276193.html en : http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_265321.html en: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_258471.html Iedere reden is goed om te staken! En bij al die stakingen worden de gedetineerden nogmaals aan hun lot overgelaten. Geen bezoek, geen buitenlucht, weinig eten, van alles dat verkeerd loopt. Noem maar op want alles kan hier. En dan zijn ze ontevreden? Hoezo? |
![]() |
![]() |