![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij beperken ons hier tot de inhoud van het onderwerp. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |||||||||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
Ik wacht ongeduldig en indien ik zal lezen wat jij schrijft, heb ik me in jou vergist! |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meeste hier geven er hier precies niet om dat de wet met de voeten getreden word zolang als het slachtoffer maar een crimineel was de meeste hier proberen wanhopig alles op die crimineel te steken. Wel ALS (let op het woordje als) de politieagent in de fout ging dan moet die bestraft worden hoe crimineel die crimineel ook was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() K9, 'k denk dat ge teveel naar de feuilletons op TV kijkt.
Als ge als politieagent in uwen combi zit en ge krijgt een oproep : GEWAPENDE overval in Mac Donald. Ge zijt daar juist om het hoekske en ge vliegt de parking op. Op die moment weet ge 2 dingen : de overvallers zijn gewapend en met 3 personen. (via de politieradio doorgegeven) Ge begeeft U naar die Macdonald met getrokken wapen (zoals het aangeleerd is) en ge loopt naar een deur. Die agent kan niet weten, op geen enkele manier dat die overvallers hun wapens zouden weggelegd hebben. Hij mag dus gerust veronderstellen dat hij tegenover 3 GEWAPENDE OVERVALLERS staat. Dat is het enige wat hij kan veronderstellen, voor hem is dat wetenschap of wiskunde (1+1=2) op dat ogenblik. Vanuit die veronderstelling-wetenschap is zijn leven ALTIJD in gevaar. Hij moet dus met getrokken wapen lopen, anders zou hij de rgels overtreden. Dat dan per ongeluk die overvaller door die deur naar buiten loopt en tegen die agent opbotst is dan een jammerlijke samenloop van omstandigheden. Zeker als door de botsing tussen beiden een kogel wordt afgeschoten. Volgens het politieboekje deed die agent eigenlijk alles zoals het hoort. De botsing tussen twee personen is niet te voorzien in het politieboekje. De agent heeft enkel gedaan wat hem geleerd is. Hij heeft dat uitgevoerd volgens de instructies die men agenten aanleert. Dus als U dat niet goed zou vinden moet men de minister van BZ aanklagen want het opstellen en goedkeuren van de opleiding van agenten is dacht ik zijn bevoegdheid. Maar 't is altijd eenvoudiger om de kleine garnaal even aan te pakken he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() k9 LEES jij niet? of geraakt het niet in je BOLLEKE?
de agent heeft [size=6]NIET VRIJWILLIG GESCHOTEN!!!!! [/size] Het wapen ging af omdat de [size=7]OVERVALLER ERTEGENAAN BOTSTE!![/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() en ik hem het al enkele keren geschreven en zal het nog eens zeggen :
alle ellende had vermeden kunnen worden indien die overvallers de overval niet gepleegd hadden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja het hele politieapparaat is zoveel kleiner dan een 17jarige jonge crimineel. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
En ik zou zeggen leer je lezen nooit heb ik gezegd dat die politieagent bewust die crimineel doodschoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() wat doet ne minderjarige trouwens zo laat nog op straat ? 'k hem ne zoon van die leeftijd en die loopt zo laat nie op straat.
en moest die zoon van mij gewapende overvallen plegen, dan mag hij hopen dat hij getroffen wordt door ne politiekogel, want anders zou ik hem eens ne keer onder handen nemen. 'k slaag mijn kinderen nie, maar dan zou 'k hem verdorie een patat geven dat zijn hersenen terug op hun plaats zouden zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K9 in dit geval ging het om een ongeval, crimineeltje is vlak op dat pistool van dien agent gelopen, en daardoor is het afgegaan, meer moete achter deze zaak niet zoeken. Verder, als u zich geroepen voelt tot het beroep van gangster, gelden er een aantal risico's, mensen zoals ik zijn zo'n risico, ik heb vuurwapens in huis en zal niet aarzelen ze te gebruiken als iemand anders mij of mijn huisgenoten bedreigd. Ik zal geen vragen stellen, of waarschuwen, gewoon doorladen en de trekker overhalen, ... Van de moment da ge mijn deur ongenodigd opentrekt zijde gewoon wild waar ik op jaag, met welke middelen en afloop dan ook. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() K9 stap buiten op straat en spreek een agent aan en vraag hem hoe de instructies zijn wat ze moeten doen bij een gewapende overval. Pas wel op dat ze U nie oppakken op verdenking van voorbereiden van ne gewapende overval.
'k hem het gedaan, want voor mij is het maar een telefoontje naar ne vriend, en die heeft mij gezegd hoe het zit en hoe het geleerd wordt. En dat heb ik hier in het kort neergeschreven. Das geen speculatie, dat is hetgeen onderwezen wordt op de politieschool. En voor zover hetgeen bekend is via de media heeft die agent gedaan wat hem geleerd is. voor de rest ben ik van mening dat ge beter geen overvallen pleegt. Veel minder miserie en veel minder gezever.
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |