![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Staatssecretaris
|
![]() Na het debacle B-H-V en de zogezegde splitsing er van als er een deelname was van N-VA in de vlaamse regering heeft toen al de geloofwaardigheid van deze partij serieus aangetast want oh neen ze zouden nooit in het parlement blijven als B-H-V niet werd gesplitst. ten puntje bij paaltje kwam bleek het postje belangrijker dan de idealogie waarmee ze de kiezer warm maakte.
Nu met veel tam tam halen ze jmd binnen totdat grote broer CD&Vzich gaat moeien en alweer gaan de postjes voor de idealogie conclusie: de geloofwaardigheid en kwaliteit van de N-VA is een dikke 0. De enige die hier weer goed uitkomt is het VB want deze lachwekkende toneelvertoning zal er weer voor zorgen dat het VB meer stemmen krijgt van ontevreden N-VA'ers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nagel op de kop, Kaal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk hoe dan ook uit naar de volgende peilingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allemaal goed en wel....
Maar wat gezegd over de brave idealistische en goedmenende NVA-militant die zich ten aanschouwe van gans het politieke en vlaams-vijandige journaille WEERAL door zijn idolen in zijn reet heeft moeten laten pakken en nu verweesd, verkracht, belogen en bedrogen achterblijft....en dit voor een paar BELGICISTISCHE postjes... Geef deze mensen een steun in de rug en neem ze met héél veel liefde op in die andere vlaams nationalistische partij die nog nooit iemand heeft verraden en daarvoor met alle zonden van Israël is overladen... Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 december 2006 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vergevingsgezindheid heeft z'n grenzen hé ... dit is tegenstelling tot de naiviteit van dergelijke creaturen, blijkbaar ... voor de zoveelste keer ... die simpele zielen zou je wellicht beter van hun taak verlossen door opheffing van de stemplicht. ... zelfs nu blijven die oenen BdW ophemelen (cfr reacties DSforum) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De perverse gevolgen van het CS reiken nu eenmaal tot ver buiten de partijpolitieke grenzen.
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men schakelt het ook niet uit door ze in de kont te blijven kruipen, zoals de NVA nu doet, ze zijn weer gezwicht voor de gemakelijkheids oplossing... Hadden ze nu eens 5 minuutjes politieke moed gehad, en getoond wat ze waard waren, ze hadden een hele boel kiezers kunnen overtuigen en het establishment kunnen tonen wat ze waard waren... Het had ons iets op kunnen leveren, of misschien bevestigen dat het establishment inderdaad niet zal buigen tot het barst... In elk geval, had men iets kunnen doen, nu heeft men niks gedaan is men terug in zijn schelpke gekropen, en staan onze NVA erkes met hun broek op hun schoenen, wie kan daar nu nog respect voor hebben of geloof in hebben ? ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BDW is volgens immers hem iemand met gezond verstand en verantwoordelijkheidszin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Burger
|
![]() NV-A Het is nog altijd de oude VU die ik bezig zie, zich prostituëren met de groten om toch maar mee aan de vetpot te kunnen zitten, zij draaien nog altijd als de wind en huilen met de wolven in het bos. Een grote muil opzetten, de splitsing BHV of wij stappen niet mee in de regering, en wat hebben we gezien, denken zij dat CD-V er mee zullen aan gaan werken, vergeet het, zij zijn in 150 jaar nog niet voor de vlaming geweest, waarom nu wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister
|
![]() Volgens de deckerer in de standaard heeft vandelanotte en de koning het kartel doen springen nadat dedecker bij de nv-a zou blijven.
interview met dedecker |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
En tóch heb ik de idee dat Bart de Wever zich deze week behoorlijk eenzaam heeft gevoeld. Het was inderdaad niet niks waartussen hij moest kiezen. Heeft die man geen goede adviseurs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() En daarbij...zelfs de hoogst intelligente mensen laten zich in het leven al eens "tjeven" hé...ik weet waarover ik spreek.... ![]() het wordt pas echt pathetisch als zij zich dat A/ voor de derde keer laten doen B/ verwachten dat andere intellectuelen hiervoor gaan applaudiseren
![]() |
![]() |
#274 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mijn mening is en blijft wat ze was.... en ik weet heel goed waarom... maar jij neemt dat niet aan... your choice... de staat kan enkel functioneren met een establishment dat functioneert en beleid voert... de rest mag er zijn en zal ergens wel wat invloed hebben... maar enkele blaaskaken en profeten kunnen de boel niet draaiend houden... laat die dus maar anti establishment foert stemmen... folklore... niet meer of niet minder.... noch VU en daarna al de afgeleiden hebben gezorgd dat wij het goed hebben... maar wel het establishment....
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik mij moeten excuseren tegenover een willoze pop die maar ja knikt op alles wat zijn partij hem influistert?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door Diatonos : 12 december 2006 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister-President
|
![]() n-va heeft niet veel kiezers dus kan jer er ook niet veel meer van binnen halen. Ik hoopdat er wat rechtse cdenv'ers hun ogen zijn open gegaan;
Maar ik vrees dat die blind zullen blijven. maar de tsjeven zijn nu wel een fout aan het maken; Ze vernederen de n-va helemaal ; Eerst Leterme die zegt dat het een mooie dag is en dat het nu duidelijk is dat ze de bass zijn; En dan vandeurzen die zegt dat er niets vernaderd is , ook geen nieuwe afspraken. Wat een arrogantie. Zij zijn blijkbaar vergeten dat het juist de n-va is die hun gereanimeerd heeft toen ze kinish dood waren. ik hoop dat de rechtgeaarde cdenv'ers dit niet slikken. Dit is de oude CVP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever verschuilt zich achter de partijraad die zogenaamd beslist, terwijl het de partijraad is waarvoor de wil van De Wever wet is. De Wever is een gehaaide manipulator die er geen graten in ziet de waarheid te verdraaien als hem dat goed uitkomt. Dit ondervond ik de eerste keer toen De Wever op een van de forumsessies van Politics.be liet uitschijnen dat hij pro directe democratie was maar dat zijn partij ertegen. In een latere forumsessie bleek dat het Matthias Storme was die pro directe democratie gepleit had en Bart De Wever tegen. De Wever haalde het, zij het eerder nipt. Ik vermoedde al voor het uitkwam dat de keuze die de partijraad maakte om met de CD&V verder te gaan en De Decker te laten vallen op een gelijkaardige manier tot stand was gekomen. De Wever beweerde aanvankelijk dat hij de partijraad niet bespeeld had voor de beslissing moest vallen. We weten vandaag beter. De Wever deed dat dit wél en de partijraad volgde hem, zoals altijd.
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||||