![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
by the way: corruptie is een realiteit en er lopen geregeld (zeer geregeld zelfs, want niet alles haalt de gazet) sjoemelaars tegen de lamp. Als jij het al een grote prestatie vindt om een PV'tje te doen verdwijnen [�*ls er al één is opgesteld trouwens, want eens geregistreerd is dat niet meer zo evident], good for you. Ik durf wédden dat jij de eerste bent die staat de kankeren dat er wel iets niet in orde moet zijn met de vergunningen als je buurman een zwembad mag graven. Geen bewijs, maar des te meer geroddel... leuk ! ![]()
![]() |
#262 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ozymandias : 1 maart 2007 om 11:17. |
||
![]() |
![]() |
#263 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Da's de deformatie die uiteindelijk ontstaat bij geboren sjoemelaars. Zij raken vervreemd van de notie dat er wel degelijk nog eerlijke mensen bestaan. Ik heb een heel sterk vermoeden dat Ilwill daarom zo te keer gaat. De hele wereld moet wel corrupt zijn, omdat ik het ben. En dan breekt elke logica op een muur van eeuwig wantrouwen, om het geen paranoïa te noemen.
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet je weer niet de persoonlijke kant opgaan é, ik heb het nergens over gehad over mijn trots of iets dergelijks ivm het laten verdwijnen van boetes, heeft niets met de zaak te maken. Het ging er mij enkel om dat er heel wat dingen niet gebeuren zoals ze volgens jou zouden moeten gebeuren. Hoe je erbij komt dat ik zou klagen indien mijn buurman een zwembad gaat zetten is mij een raadsel, mijn buurman laat mij trouwens koud en wat hij doet in zijn tuin ook. Als je geld hebt en je bent bereid om bepaalde dingen te doen die niet legaal zijn geraak je al heel ver. Kleine opmerking nog, je zegt indien het geregistreerd is is het al moeilijker zeg je. Euhm, geregistreerd waarin? Heb je hem nu nog steeds niet?
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Je verzint teveel kerel. Je kent mijn naam niet eens, laat staan hoe ik bepaalde dingen zie, waarom en wat ik dan wel illegaal doe of niet. Je hebt geen flauw idee. ![]()
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh my god.
Moet het gerecht niet uitzoeken hoeveel geld de belastingen hebben misgelopen?
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan niet é slimmeke, als men dit niet moet uitzoeken kan men hem moeilijk een boete geven van 45.000 euro.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#269 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als je over zijn verstandelijke vermogens spreekt, is het antwoord : JA ! |
||
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#271 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij zegt dat je nooit gezegd hebt dat het gerecht en de belastingen iets met elkaar te maken hebben. En dan toon ik je aan van wel. Dat was het enige, hoor. Het gerecht moet alleen uitzoeken of er belastingen zijn misgelopen, en waarschijnlijk ook hoeveel, om de strafmaat te bepalen (dit is gewoon boerenverstand, ik weet er ook niet bijster veel over). Maar het is echter niet het gerecht dat die achterstallige belastingen moet innen. Dat weet ik wel zeker. De boete en de achterstallige belasting is iets compleet anders. Wanneer ga je nu eens ophouden met spartelen ? |
|
![]() |
![]() |
#272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#274 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mocht het waar zijn, jij zult er meer last van ondervinden dan ik.
![]() |
#275 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Idd, het is boerenverstand dat het gerecht dit moet uitzoeken, blijkbaar is onze vriend Raf nu hier om zelfs dit tegen te spreken, alé, hij is hier om mij tegen te spreken, maakt meer zin. ![]() Ik heb nergens gezegt dat het gerecht de achterstallige belastingen moet innen. Ik spartel enkel voor de dingen die foutief in mijn schoenen worden geschoven. Indien dingen mis begrepen worden door mensen, tja daar kan ik niets aan doen, probleem is dat mensen erover blijven zagen indien ik duidelijk zeg dat dit niet mijn mening was, of wanneer ik aangeef dat dat een foute conclusie is gehaald uit wat ik gezegt heb. Indien ze de verkeerde boodschap eruit halen kan ik enkel maar zeggen dat ik dat niet bedoelde. Geloof je het dan niet en denkt men beter te weten dan mezelf wat ik bedoelde...tja dan houd het op é.
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, nu blij?
Och ja, je hebt weer effe vervelend kunnen doen é. Proficiat, zonder schelden of persoonlijke aanvallen deze keer. Doe zo verder en we geraken nog ergens.
Laatst gewijzigd door illwill : 1 maart 2007 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
#277 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geregistreerd? Bewandel vooral d�*t paadje niet want je bent nu echt wel aan het bewijzen dat je uit je nek aan het kletsen bent...
![]() |
#279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik bewandel wat ik wil kerel, jij hebt geen idee. Antwoord gewoon op de vraag, des te sneller zijn we eruit. Geregistreerd in wat op wat, door wie?
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Euh, nee... Ik zei: ik heb geld. Genoeg geld. Allez, een héél pak meer dan Guusje uit je voorbeeld. Dus ik herhaal m'n vraag: waarom zou ik daar iets illegaals mee willen doen? Ik betaal zowiezo al nagenoeg geen belastingen (volstrekt 100% legaal hoor) en hoef m'n kop voor niets of niemand te buigen. Leg nou eens uit waar je het precies over hebt. Ah, jij wist dus niet dat PV's worden geregistreerd?