Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2003, 21:15   #261
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Dus bewijs dat homo's abnormaal zijn.
Homoseksualiteit normaal is, dan zijn er geen argumenten tegen het feit dat pedofilie ook normaal is.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 21:17   #262
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Bewijs het dan hé.
Mijn vriendin en ik zijn intiem en, als alles meezit, is er over negen maanden daar een kleine Van den Berghe.

Als jullie met elkaar bezig zijn, dan is er over negen maanden nog niets. Zelfs al blijven jullie proberen, er komt niets van.
Bewijs dat homo's ABNORMAAL zijn? Is dat nu zo moeilijk???

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 21:17   #263
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dus bewijs dat homo's abnormaal zijn.
Homoseksualiteit normaal is, dan zijn er geen argumenten tegen het feit dat pedofilie ook normaal is.
Allé ook geen argumenten meer daar je er pedofilie bijhaalt. Homoseksualiteit en pedofilie hebben niets met elkaar te maken, bewijs dus dat homo's abnoraal zijn.

Oud 26 december 2003, 21:20   #264
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zie boven. Als jullie erin slagen om over negen maanden binnen jullie koppel voor een kindje te zorgen, zal ik ophouden met te stellen dat homoseksualiteit abnormaal is.

Maar ja, de natuur spreekt luid en duidelijk: in een "homokoppel" is er geen vruchtbaarheid mogelijk, homoseksuelen kunnen zich in zo'n "koppel" niet voortplanten. Het is een onvruchtbare verhouding. De natuur maakt hiermee onmiddellijk duidelijk dat men afwijkt van de wetmatigheden in die natuur.
Oud 26 december 2003, 21:21   #265
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit en pedofilie hebben niets met elkaar te maken, bewijs dus dat homo's abnoraal zijn.
Beide zijn afwijkingen, in beide gevallen gaat het om een afwijking van de menselijke seksualiteit en gevoelswereld.

In bepaalde landen is homoseksualiteit even strafbaar als pedofilie. Dat was trouwens vroeger ook in West-Europa het geval. Nu probeert men zelfs het abnormale als normaal voor te stellen.
Oud 26 december 2003, 21:22   #266
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bewijs het dan hé.
Dit brengt mooie herinneringen naar boven, met weemoed denk ik terug aan die aloude discussies op leven en dood en dan in het bijzonder aan de wonderbaarlijke theorieën, beweringen en argumentaties gegeven in de meest succesvolle topic die dit forum ooit heeft gehad:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=2869&start=0
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 21:22   #267
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bewijs het dan hé.
Mijn vriendin en ik zijn intiem en, als alles meezit, is er over negen maanden daar een kleine Van den Berghe.

Als jullie met elkaar bezig zijn, dan is er over negen maanden nog niets. Zelfs al blijven jullie proberen, er komt niets van.
Is dat geen hoofdzonde die je daar aan het begaan bent?
Oud 26 december 2003, 21:23   #268
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Dit brengt mooie herinneringen naar boven, met weemoed denk ik terug aan die aloude discussies op leven en dood en dan in het bijzonder aan de wonderbaarlijke theorieën, beweringen en argumentaties gegeven in de meest succesvolle topic die dit forum ooit heeft gehad:
Dat was me inderdaad nog eens een discussie
Oud 26 december 2003, 21:24   #269
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Ik denk het niet.
De natuur "maakt" geen vergissingen,de mensen "maken" vergissingen.
Als homoseksualteit natuurlijk was, dan kon een "homokoppel" zich binnen het koppel voortplanten. Dat is evenwel niet mogelijk. De mechanismen in de natuur laten het gewoon niet toe. Daarom is homoseksualiteit weldegelijk iets onnatuurlijks.
Begrijp me niet verkeerd.
De mens wil de natuur naar zijn hand zetten,op veel vlakken.En vroeg of laat zal dit wreken.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 21:42   #270
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VLradicaal
De natuur maakt vergissingen. In het geval van homo-abnormaliteit wist ze die ook zelf uit.
Inderdaad. Daarom kunnen homoseksuelen zich binnen hun levenskeuze ook niet voortplanten. De natuur maakt het nu eenmaal niet mogelijk.
Onzin. Alsof kinderen van homo's per definitie zelf homo zouden zijn!
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 21:42   #271
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zie boven. Als jullie erin slagen om over negen maanden binnen jullie koppel voor een kindje te zorgen, zal ik ophouden met te stellen dat homoseksualiteit abnormaal is.

Maar ja, de natuur spreekt luid en duidelijk: in een "homokoppel" is er geen vruchtbaarheid mogelijk, homoseksuelen kunnen zich in zo'n "koppel" niet voortplanten. Het is een onvruchtbare verhouding. De natuur maakt hiermee onmiddellijk duidelijk dat men afwijkt van de wetmatigheden in die natuur.
Bewijs dat homoseksualiteit abnormaal is. Zijn onvruchtbare koppels dan ook abnormaal?

Oud 26 december 2003, 21:44   #272
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Wordt dat dan gezegd?

Feit is en blijft: homoseksuelen kunnen binnen hun "koppel" geen kinderen krijgen. De wetmatigheden van de natuur laten het nu eenmaal niet toe. En dat is het beste bewijs dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, een afwijking is van een algemeen patroon in de natuur. Een uitzondering dus die de regel bevestigt.
Oud 26 december 2003, 21:44   #273
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Beide zijn afwijkingen, in beide gevallen gaat het om een afwijking van de menselijke seksualiteit en gevoelswereld.
Bewijzen graag.

Citaat:
In bepaalde landen is homoseksualiteit even strafbaar als pedofilie. Dat was trouwens vroeger ook in West-Europa het geval. Nu probeert men zelfs het abnormale als normaal voor te stellen.
Tja vroeger is vroeger en nu is nu. Zo simpel is dat. En dielanden dat is hier niet hé. Hier is hier en ginder is ginder. Een geluk dat meer en meer landen hun gezond verstand laten werken.

Oud 26 december 2003, 21:45   #274
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Dat was me inderdaad nog eens een discussie
Idd waar is de tijd, een discussie waar de homofoben geen enkel deftig bewijs naar boven hebben gebracht dat homoseksualiteit pervers zou zijn.

Oud 26 december 2003, 21:46   #275
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bewijs dat homoseksualiteit abnormaal is. Zijn onvruchtbare koppels dan ook abnormaal?
U vergelijkt verkeerde zaken. U weet dat wel, maar u tracht zich een beetje te troosten.

Bij een normaal koppel kan er aan voortplanting gedaan worden. Man en vrouw spelen elk hun rol daarin. Als natuurlijk nu de man of vrouw onvruchtbaar is, is er een beletsel. Maar dat is een onvolkomenheid bij een van de partners.

Bij een "homokoppel" kan er binnen het koppel nooit aan voortplating gedaan worden. Ook niet als beide "partners" vruchtbaar zijn. Juist de levenskeuze maakt het onmogelijk, niet de onvolkomenheid van een van de partners of bij beide partners.

Er is dus een duidelijk verschil.
Oud 26 december 2003, 21:53   #276
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wordt dat dan gezegd?

Feit is en blijft: homoseksuelen kunnen binnen hun "koppel" geen kinderen krijgen. De wetmatigheden van de natuur laten het nu eenmaal niet toe. En dat is het beste bewijs dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, een afwijking is van een algemeen patroon in de natuur. Een uitzondering dus die de regel bevestigt.
Ging het hier niet over adoptie? Kinderen kunnen krijgen en kinderen opvoeden zijn 2 zaken die los van elkaar staan. Het is niet omdat je geen kinderen kan krijgen, dat je er geen kan opvoeden.

En studies wijzen uit dat kinderen bij een holebi-koppel even gelukkig kunnen zijn als bij een homo-koppel.

Luister eens, als ik later kinderen heb (en ik denk wel dat die er zullen komen ) en ik en mijn vriendin/vrouw komen om het leven, dan zou ik véél liever hebben dat mijn kinderen worden opgevoed door iemand zoals Bart (en zijn vriend dan) dan door iemand als jij, Jan VdB (of andere Blokkers op dit forum), met jullie oer-conservatieve en ronduit onverdraagzame instelling. Ik wil dat mijn kinderen opgevoed worden met menselijkheid, dat ze respect hebben voor anderen, kortom dat het 'goeie' mensen worden.
Maar dit volledig terzijde uiteraard.
Oud 26 december 2003, 22:01   #277
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En studies wijzen uit dat kinderen bij een holebi-koppel even gelukkig kunnen zijn als bij een homo-koppel.
Daar gaan we weer: die studies. Welke studies? Niemand die blijkbaar weet waarover die gaan, door wie ze zijn uitgevoerd en wat de conclusies nu juist zijn.

Of heeft u er eentje gelezen misschien? Graag dan de referentie.
Oud 26 december 2003, 22:04   #278
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daar gaan we weer: die studies. Welke studies? Niemand die blijkbaar weet waarover die gaan, door wie ze zijn uitgevoerd en wat de conclusies nu juist zijn.

Of heeft u er eentje gelezen misschien? Graag dan de referentie.
Kijk, ik ga ervan uit dat men bij de VLD en de VRT niet liegt over deze zaken. Ik geloof ze dus. Als JIJ ze niet gelooft, dan is het aan jou om de gegevens op te vragen. Zo simpel is het.
Oud 26 december 2003, 22:18   #279
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wordt dat dan gezegd?

Het feit dat homo's als koppel geen kinderen kunnen krijgen (verwekken) is geen bewijs dat homo's abnormaal zijn...

Oud 26 december 2003, 22:20   #280
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

U vergelijkt verkeerde zaken. U weet dat wel, maar u tracht zich een beetje te troosten.

Bij een normaal koppel kan er aan voortplanting gedaan worden. Man en vrouw spelen elk hun rol daarin. Als natuurlijk nu de man of vrouw onvruchtbaar is, is er een beletsel. Maar dat is een onvolkomenheid bij een van de partners.

Bij een "homokoppel" kan er binnen het koppel nooit aan voortplating gedaan worden. Ook niet als beide "partners" vruchtbaar zijn. Juist de levenskeuze maakt het onmogelijk, niet de onvolkomenheid van een van de partners of bij beide partners.

Er is dus een duidelijk verschil.
Dat is helemaal geen verkeerde zaken vergelijken, dit is identiek hetzelfde. En wat wanneer beide partners man en vrouw dus onvruchtbaar zijn?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be