![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() Doof, stom en blind voor de voorbeelden uit het verleden, het VNV, het Verdinaso en het Rexisme (in de marge van het nazisme) is nochtans maar een 70-tal jaren geleden. Het is er aan te zien dat "geschiedenis" op de scholen schromelijk verwaarloosd werd.
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 22 februari 2007 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet heeft Decoorne in die geschiedenisboeken wel de eigen ervaring helpen instoppen die hij gedurende 13 jaar bij de collaborateurs van het VB heeft opgedaan?
![]() |
#264 |
Gouverneur
|
![]() Jamaar, toch vind ik het wat vaag, dat het VB alle andere partijen niet goed vindt is toch niet nieuw? Wat is hier nieuw aan? Ik vind het goedkoop om de andere aan te vallen (ik wil er neit mee zeggen dat het niet mag), 't was toch veel beter geweest moesten ze eens een eigen voortel op die affiches zetten. Zeggen wat misloopt is het makkelijkst wat er is.
![]() |
#265 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar los daarvan vind ik het ook niet echt grappig, je kan zeggen, ja, bent een tegenstander, da's normaal, maar daarom niet. Ik vind het gewoon niet grappig, 't is eerder een spotprent. ALs spotprent daarentegen is dit wel geslaagdn, maar hilarisch is het toch niet echt ...
![]() |
![]() |
#266 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
** voor Vl en W zelfbestuur met eigen beheer en eigen finantieële verantwoordelijkheid ** wie belg wil worden moet eerst de taal kennen. Toch niet te moeilijk hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus niet voor Vlaamse onafhankelijk, want wie BELG wil worden meot eerste de taal kennen? Welke Nederlands, Duits of Frans? Ik snap ze gewoon niet goed, ik dacht dat ze iedereen (tot drie generaties terug) met een buitenlandse afkomst op een vliegtuig naar huis zouden zetten. Dat heb ik Dewinter ooit zien zeggen ... dat ze eens duidelijk zijn. Voor de publieke opinie zeggeen ze alles milder heb ik de indruk.
![]() |
![]() |
#269 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 februari 2007 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#276 |
Parlementslid
|
![]() Ik zie het VB meer als een zweeppartij die bepaalde problemen en verzuchtingen naar boven brengt.
Het is dan ook jammer dat de andere partijen ervoor kiezen om 1/3 van de kiezers te negeren en ook elk van hun problemen weglacht of negeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan je gemakkelijk over je ontgoocheling heen helpen, maar daar is wel een kleine inspanning nodig, maar niet onoverkomelijk: Je moet enkel naar de zeer degelijke VB-website gaan (samen met 11.000 per dag anderen) waar je niet alleen aanklachten ziet, maar waar ook oplossingen geboden worden. Laatst gewijzigd door luc broes : 23 februari 2007 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lolbroek, goed dat we elkaar kennen hé ! ![]() Een prettige dag, wuif maar verder wat koelte met de palmen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |