![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om dit als racistisch af te doen is mij een brug te ver. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 2 maart 2007 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind Denzel Washington de knapste man: dus ben ik geen racist Ik ben totaal niet aangetrokken tot blonde mannen: maakt niks uit want ik ben ook blond, dus ben ik geen racist. Je moet de spelregels eens wat beter leren kennen Jurgen. Het dhimmie statuut is reeds een feit hoor, jij hebt dat precies nog niet door. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja? Wie bijvoorbeeld? Ik heb een dergelijke interpretatie alleszins nog nooit gehoord, zèlfs niet op dit forum...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we dus maar in het midden houden wie hier in een eigen wereldje leeft dat niet in verband staat met de realiteit. Zeker als dat niet alleen uit dat ene zinnetje zo blijkt, maar ook uit de gehele context. Ik vraag me af wie de grootste dwaas is. Hij die niet wil of hij die niet kan begrijpen. Maar dat is naast de kwestie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 maart 2007 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bedankt voor deze verheldering Paulus, wat zou ik zonder jou beginnen. (Wees gerust, ook dat is ironisch bedoeld hoor.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 de context van het zinnetje niet gelezen hebt 2 inderdaad van héééle slechte wil bent. Want de zin die je als voorbeeld hebt aangehaald is weldegelijk ironisch bedoelt. Dat is nog duidelijker dan de ironie van jou posting. Alsof het Vlaams Blok of wie dan ook, zou menen dat groepsverkrachting een vorm van integratie is. Maar dat is buiten Doki gerekend natuurlijk. Gezien je ironisch bedoelde zinnen, bewust als voor ernstige uitlatingen gaat nemen, bewijst dat alleen maar hoe hopeloos zwak je staat met je argumentatie. Als je je aan valse strohalmen moet vasthouden in een poging geloofwaardig over te komen, bewijst dat alleen maar dat je eigenlijk nergens staat. Bedankt om het zo mooi te illustreren. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je definitie van ironie is blijkbaar al even innovatief als je definitie van homoseksualiteit. Dat het VB niet écht denkt dat verkrachting door vreemdelingen als de meest intieme vorm van integratie wordt beschouwd, dat mag ik hopen, anders zijn ze daar allemaal rijp voor het gesticht. Maar ironie kan je dit met de beste wil van de wereld niet noemen. Ik zou het eerder ranzige vuilschrijverij noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik houd wel van cynisme moet ik zeggen.
Maar blijkbaar is deze vorm van humor ondertussen verboden in dit land. Een verkrachting (groepsverkrachting, marokkaanse loverboys, etc...) als ultieme vorm van "integratie" bestempelen is uiteraard een zeer cynische manier om bepaalde feiten te melden. Het is dus verboden zoals we ondertussen weten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een partij die 1) zoveel mogelijk vreemdelingen buiten wil, en 2) dus een klimaat wil waarin vreemdlingen niet meer welkom zijn, en 3) systematisch hamert op crminialiteit, en 4) vooral de criminaliteit gepleegd door de vreeemdelingen graag belicht, en 5) ook nog de traditionele familiewaarden beklemtoont (of het verdwijnen ervan), en 6) schrijft dat voor vreemdelingen verkrachting de meest intieme vorm van integratie is ,die partij schrijft de laaste zin louter ironisch?
![]() |
![]() |
#274 | ||||
|
![]() Citaat:
citeren we nogmaals de rechter: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() Is in het "licht" van alle geposte definitie-probeersels voor het woord "racisme", eigenlijk het monogaam huwelijk (m/v) nog wel gedoogbaar?
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 maart 2007 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of ze dat ook echt doen is maar zeer de vraag. Ken jij misschien iemand die racist is geworden door de aangebrachte bewijsstukken te lezen? Ik in alle geval niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal om het geweldige economische programma zijn dat zoveel mensen op het Vlaams Blok stemmen zeker?
![]() Natùùrlijk zet het Vlaams Blok aan tot racisme. Alleen een Vlaams Blokker tracht dat in twijfel te trekken...
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
![]() |