![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even nog eens de aanklacht tegen Debie op de voorgrond plaatsen, want sommigen schijnen de ernst vd feiten niet te beseffen :
Bart Debie, voormalig commissaris van de cel Schipperskwartier, moet zich verantwoorden voor : 1) elf valse processen verbaal 2) dertien feiten van slagen en verwondingen als politieman 3) afpersing 4) verduistering 5) het aanzetten tot racisme 6) het vernielen van onroerend goed. In totaal gaat het om 27 geïdentificeerde slachtoffers, velen zijn allochtoon, niet allemaal. Alle feiten speelden zich af tussen 1999 en 2003.
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En aangezien de armoede bij allochtonen hoger ligt, ligt daar de oorzaak.
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren er getuigen die alles gezien hebben,of gaat het over een bewering van één of andere misnoegde criminele kerel?
Ik ken de zaak eigenlijk niet zo goed dus......
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pietje heeft helemaal bovenaan deze blz gepost waar het over gaat ![]()
![]() |
![]() |
#265 |
Minister
|
![]() Als Debie onschuldig is dan is het een afrekening binnen de politie, want in tegensteling tot wat hier beweert wordt werdt debie niet verklikt door enkel allochtonen maar ook door zijn collega's.
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de fout alleen op hen steken doe ik ook niet want jouw en andere hun favoriete partijkes zijn daar medeverantwoordelijk voor. Het is hun eigen fout en wij mogen het bekopen. Mensen laat je hier niet zomaar binnen zonder enige goeie reden en ze moeten zich aanpassen,ze moeten onze taal en dergelijke meer kunnen. Dat is allemaal niet gebeurd jarenlang en nu zitten we ermee opgescheept. Ze haalden nog voor de verkiezingen in antwerpen een neger voor de camera;de man woont al 10j in belgie en kan nog steeds geen nederlands en heeft ook geen werk ect.... ![]() We zitten hier met genoeg werklozen en dan gaat de vld-sp-a er hier doodeluk nog eens meer dan 200 duizend binnen laten,lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister
|
![]() Het zijn zijn collega's die na een klacht van een verdachte hun boekje hebben opengedaan. De getuigen zijn dus politieagenten.
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politieagenten die zelf opeens hun kans zagen om mss hun eigen vel te redden en een plan bedacht hebben om de andere in de val te lokken? Ik zeg niet dat het zo is maar het zijn allemaal zaken die zeer zeker mogelijk zijn.De dag van vandaag kan je niemand meer vertrouwen,ieder voor z'n eigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat allemaal kan bewezen worden moeten ze hem maar streng straffen ook hé,enkel vrees ik dat het hier weer om een aanvalletje van links gaat..... Dus.
![]() |
#271 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De collega's en de slachtoffers hebben samen een complot gesmeden ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
#272 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zullen her en der dus wel een aantal zaken volgens mij van aan zijn maar zeker en vast niet alles wat ze hem willen aansmeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier gaat het om. Meer dan alleen tegen de deur lopen. En het verhaal heeft hier heel lang de ronde gedaan (niet dat ik daarmee wil aantonen dat het waar is). Kijk, thuis hebben we ook een negertje, ik ben geen racist ![]() Je neemt zelfs een corrupte flik in bescherming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#276 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat zijn collega's hem dus al zijn gaan aangeven toont voor mij dan maar hoe erg het zou zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) elf valse processen verbaal 2) dertien feiten van slagen en verwondingen als politieman 3) afpersing 4) verduistering 5) het aanzetten tot racisme 6) het vernielen van onroerend goed.
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u wel,dat is nethetgeen ik bedoel ook;als je zelf nooit iets bent tegen gekomen komen die mensen of vooral weeral linksen af;ik heb nog nooit problemen gehad en kijk,ze hebben bij mij nog nooit ingebroken of overvallen;ziet ge dat het hier zo erg niet is in antwerpen blabblabla. Niets is minder waar;er worden dagelijks meer dan 200 criminele feiten gepleegd in antwerpen en brussel en in gent 84. Jij ziet of hoort zoiets niet.Maar vraag eens aan die mensen hoe ze zich voelen en hoe veilig het er is. Integratie is zee belangrijk en zorgt ervoor dat mensen die willen werken e zich willen aanpassen ook minder vlug problemen zullen hebben om een job te vinden enz...En dus niet in armoede geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |