Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2007, 18:42   #261
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wat is uw beroep?
Verpleger!!!
Oud 4 april 2007, 18:42   #262
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat het noord al een hele tijd aan een steile opmars is begonnen. Het noord reikt wel wat verder dan uw straat zé
Ach ja, vergeten. Hier breiden moskeeën uit, gaan winkels overkop om vervangen te worden door belwinkels en tegenwoordig tweedehandsrommelmarktjes. We hebben hier veel halal slagers en pita bars.

Een lyceum in Oud Borgerhout werd opgedoekt en banken sluiten hier ook kantoren. Eigenlijk zie ik hier nog weinig frituren.

In welke opzicht gaan we er dan op vooruit?
Oud 4 april 2007, 18:45   #263
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Och Online, zolang ze zichzelf maar uitsluiten uit onze maatschappij. Als die kinderen nu niet mee op schoolreis willen, so be it.

Dat moslimmeisjes niet tuc zijn op zwemlessen en ga zo verder, daar kunnen wij toch niet aan doen.

Maar tja, wij zijn racisten, omdat we hen willen dwingen om deel te nemen aan onze dagdagelijkse activiteiten. Van mij moeten die moslima's niet mee gaan zwemmen, als ze niet willen. Ze moeten ook niet mee op schoolreis. Ze moeten geen lessen biologie krijgen, waarin onreine plaatjes te zien zijn. Eigenlijk moeten ze dan ook geen diploma krijgen en kunnen ze netjes thuis gehoofddoekt voor hun kroost zorgen, zoals hun geloof hen voorschrijft.
Tis niet daarvoor dat ge ne racist zijt. Tsssss, hoe misleidend. Da's om een heel groot aantal andere redenen
Oud 4 april 2007, 18:48   #264
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ach ja, vergeten. Hier breiden moskeeën uit, gaan winkels overkop om vervangen te worden door belwinkels en tegenwoordig tweedehandsrommelmarktjes. We hebben hier veel halal slagers en pita bars.

Een lyceum in Oud Borgerhout werd opgedoekt en banken sluiten hier ook kantoren. Eigenlijk zie ik hier nog weinig frituren.

In welke opzicht gaan we er dan op vooruit?
zoals ik al zei reikt het noord verder dan uw straat, ge moest 10 jaar geleden eens op het eilandje gaan zien. Daar was het toen erger als dat het nu in uw straat is. Daar was niets anders dan verkrotting daar was zelfs totaal geen winkeltjes zelfs niet meer te bespeuren. Nu wil iedereen er wonen en ja dat is ook 2060 maar ja blijkbaar ligt op uw stadsplan 2060 enkel in uw straat.
Oud 4 april 2007, 18:52   #265
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals ik al zei reikt het noord verder dan uw straat, ge moest 10 jaar geleden eens op het eilandje gaan zien. Daar was het toen erger als dat het nu in uw straat is. Daar was niets anders dan verkrotting daar was zelfs totaal geen winkeltjes zelfs niet meer te bespeuren. Nu wil iedereen er wonen en ja dat is ook 2060 maar ja blijkbaar ligt op uw stadsplan 2060 enkel in uw straat.
Ik geef toe dat bepaalde straten geherwaardeerd werden, tien jaar geleden. Nu zie ik nog weinig inspanning en het aantal krotten neemt in mijn buurt eerder toe dan af.
Noord is inderdaad een groot gebied. Den Dam ligt bv ook een eindje van mijn deur en is ook 2060, maar ze hebben niet heel 2060 gereorganiseerd.

Bepaalde straten hebben ze aangekleed om de indruk te geven dat ze in 2060 iets doen. Andere heeft men nog verder laten verkommeren en de problemen die men uit die wijken heeft gedreven, zijn enkel naar hier afgezakt.

Ik spreek vanuit de wijk Seefhoek.
Oud 4 april 2007, 19:01   #266
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoeveel Marokkanen wonen er nu noch op het eilandje????
Oud 4 april 2007, 22:24   #267
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Jawel hoor, die zijn er ook nog. Jonge gezinnen die hier recent een huis hebben gekocht omdat het een betaalbare buurt is. En nee, geen problemen tussen hen en de allochtonen tijdens de speelstraat. Gek hé.
Al even gek dan een begroting die in evenwicht is
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 23:09   #268
Panico
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Al even gek dan een begroting die in evenwicht is
hèhè, gelukkig kunnen ze nog wat linksoverhellende regeringsgebouwen verkopen, evenwicht hèhè
Panico is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 13:12   #269
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Islamitische kinderen niet mee op schoolreisjes

Duitsland, april 2007
Uit een rondvraag van de Frankfurter Algemeine Zeitung bij scholen in de Rhein-Main regio, blijkt dat leraren zich grote moeite moeten getroosten om islamitische kinderen mee te krijgen met schoolreisjes en klassenuitstapjes.
Zo zegt Alexander Zabler, directeur van de Carlo-Mierendorff-Schule in Frankfurt, dat een derde van de leerlingen niet aan schoolreisjes meedoet.
Zabler krijgt brieven van islamitische verenigingen waarin staat dat meisjes niet mee mogen doen aan zwemlessen en schoolreisjes. Zo staat er in een brief van de Tarik Ben Ziad moskee aan de school dat vanwege het gebod een hoofddoek te dragen ‘islamitische meisjes niet aan gemengd zwemmen en sport mogen meedoen en dat ze ook niet mogen overnachten buiten hun familiekring’.
Andere scholen in de regio hebben vergelijkbare ervaringen.

En Edina die iedereen probeert wijs te maken dat eenmaal buiten de klas die moslimmeisjes mogen meespelen met jongens.
Of zou dat "straatmeterschap" van Edina eigenlijk maar een knuffeltermpje zijn om haar mutawah-hobby te omschrijven. Als perfecte dhimmie zou het me niet verwonderen dat Edina zich extreem inleeft in de islamitische sociale controle van de meisjes.
de enige manier om die kinderen te integreren is ze afpakken van hun ouders, deze laatsten wegsturen, en de kinderen hier ter plaatse heropvoeden...
Maar waarvoor zou dat goed zijn? Laat ze bij hun ouders blijven, stuur heel dat volk weg, en maakt zelf kinderen.zoals men tot nu toe reeds heel de geschiedenis door deed...
Wat is dat nu voor waanzin, mensen invoeren om in ons plaats het land te bevolken?Dat is toch gewoon een volkeren-zelfmoord? Vragen om uit te sterven?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 13:18   #270
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Allez komaan amaze me!

edit: oops, ik was het vergeten, ge verstaat geen engels "amaze me" = verbaas me.

Zegt nu nog eens dat ge niet gepamperd wordt als vlaming
ja inderdaad, uw anglofilie werkt op de zenuwen...Het moet voor u echt altijd van ergens anders komen om goed te zijn hé?Tamtam en publiciteit maken voor moslims en consoorten, zijn Nederlands doorspekken met Engelse uitdrukkingen...Het is niet omdat iemand wel Engels spreekt, leest en schrijft dat hij daarmee zijn eigen woordenschat mee wil dooreenmengen.Echt snob van u...manieren van omhooggevallen internet winkel uitbaters...
Oud 5 april 2007, 13:20   #271
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En wat is de prijs voor vlamingskes in uw speelstraat Edina? Of zijn die er sowieso niet meer?
mischien mogen ze in natuur betalen? Zich lenen aan groepsverkrachtingen?t'Zijn toch geen moslims: dan m�*g dat...
Oud 5 april 2007, 13:22   #272
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet op welke planeet jij leeft, maar de schoolvakanties zijn wel wat langer dan 2 weken per jaar. Kinderen moeten ondertussen ook al geruime tijd niet meer naar school op woensdagnamiddag en zaterdag. Maar dat was je allemaal ontgaan waarschijnlijk.

Nee, de enige kinderen die binnen moesten blijven waren die van de 2 orthodox-joodse families in de straat. Zij hadden er trouwens ook problemen mee dat er kinderen in hun blootje zaten in een zwembadje. De kinderen van de moslims uit de straat speelden allemaal mee (meisjes en jongens, Marokkanen en Turken). Net zoals die van de Ecuadorianen en andere Afrikanen uit de straat. Er zijn ook nog Oost-Europeanen, maar die hebben geen kinderen.
en dat gaat daar allemaal vreedzaam aan toe? Zou wel eens willen zien waar dat is?
Oud 5 april 2007, 13:25   #273
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee hoor, je doet me lachen. Wel vaker trouwens! Jij kan blijkbaar niet begrijpen dat iemand een mening als de mijne heeft en zoekt dan maar een complot erachter. Ik moet wel betaald worden om te schrijven wat ik schrijf! Dat klinkt inderdaad behoorlijk paranoia in mijn ogen.
betaald...? Ik zou eerder zeggen dat je geïndoctrineerd bent door die vreemdelingen.Mischien intiem geworden met zo éne?...Liefde maakt blind, dat is gekend.Vrouwen staren zich dan blind op enkel één facet van de man zijn persoonlijkheid.Maar na verloop van tijd, als de lichamelijke passie afneemt, gaan de ogen terug open, en ziet men dikwijls dat men zich vergist heeft.Als je dan ondertussen verhuisd bent naar het geboorteland van mijnheer, en opgesloten onder bewaking van de schoonmoeder,in gezelschap van je dochter(s) terwijl mijnheer terug naar België is getrokken om een andere arme van geest te versieren is het te laat natuurlijk...Dan blijven er enkel nog uw ogen over , om te bleitten...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 5 april 2007 om 13:29.
Oud 5 april 2007, 13:40   #274
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Domme investeringen. Hadden ze er nu gewoon één grote zandbak van gemaakt dan was het probleem opgelost geweest. Kwestie van eigen cultuur hé.

Ooit gehoord van het "allochtonenbos" in Nederland Duveltje?
Geen grap hoor! Pure ernst.
Men had ontdekt dat "allochtonen" "gewoon" waren om in de pure natuur van de vruchten der natuur te plukken. dus wat deed men voor deze mensensoort? Buiten Amsterdam een volledig bos aanplanten met bomen en struiken die vruchten dragen en waar ze dan van mogen plukken, zoals ze in hun habitat gewoon waren. (Beetje Planckendael en Artis dooreengemengd denk ik, je weet wel daar doet men ook de moeite om de originele habitat wat na te bootsen).

(ik ben NIET aan het zwansen, ik voer hier GEEN racistisch discours Jozef, het IS écht gebeurd).

Enfin, met heeft dus een Allochtonenbos aangeplant (waarschijnlijk ook met volwassen bomen die ze per kraan hebben overgebracht en zo - je kan van deze uitheemse mensensoort toch niet verwachten dat ze eerst 10 jaar wachten tot die bomen vruchten dragen hé) - enfin alles pico bello in orde, het Allochtonenbos (= OFFICIELE BENAMING Jozef) werd opengesteld.
HIER nog een berichtje daarover.
NOG EEN leuk artikeltje

.... Eén seizoen. bomen werden gemolesteerd, alles was kapot.
(maar daarover vind je natuurlijk niks meer)

WOESTIJNZAND zeg ik jullie!
dus zo een krottenwijk (die ze zelf helemaal afgebroken hebben) moet gewoon met de grond gelijk gemaakt worden, we kopen wat tenten van nomaden in de woestijn, zetten die hier neer, een omheining rond het hele gebied, en dan heb je een waarachtig allochtonen-reservaat. Die kunnen dan hun brood, en couscous verdienen, met georganiseerde bezichtigingen te organiseren voor toeristen Auto's zijn daar verboden, men verplaatst zich te voet (de vrouwen), en voor de heren zijn er ezels,kamelen of paarden voor de rijksten onder hen...Zulke reservaten kan men ook organiseren op de heide, daar is het goed zandig.Moeten we enkel die dennebomen nog uittrekken...Wilde beesten zoals leeuwen, jakhalzen , rhinocerossen enz mag men daar ook loslaten, het moet autentiek overkomen...
Oud 5 april 2007, 17:57   #275
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Edina leuk dat je meter was voor een speelstraatje, dat zijn inderdaad fijne initiatieven vanuit de stad voor bewoners.
Maar toch een kanttekening.

De speelstraatje verlopen vaak niet probleemloos omdat sommigeTurkse en Marokkaanse kinderen die in de buurt wonen de boel komen verzieken.
Ik hoorde klachten over pikken van kleding, spullen afpakken, kleintjes bedreigen, snoep en limonade vragen ( wat niet erg is en ook gegeven wordt maar de houding is van '' nog meer!'' en dat is soms wel onaangenaam)
Ook wordt speelgoed vaak vernield en ruzie gezocht, de ouders van deze kinderen komen nooit, en zijn ook niet te bereiken.
JUist dit stoorde de inrichters van mening speelstraat, het is wel fijn, tot weer een groep kinderen opduikt waarvan de ouders zelf zich niet met hun kroost bezig houden en ook niet thuis geven als je wilt aanspreken op storend gedrag!
Maar dat is een beetje jou kijk, jij merkt niets en jou speelstraatje ging goed, dus bestaat het niet?
Je moet misschien eens wat meer met bewoners praten in verschillende wijken,dan krijg je een beter beeld.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be