![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat aziaten een probleem hebben met zuivelproducten is gewoon te wijten aan de eeuwenlange afwezigheid van zuivel in hun eetpatroon. Indien U uw adoptiekind van kleinsaf met het noord-europees zuivelrijk dieet heeft geconfronteerd kan het dus best zijn dat ze zich heeft kunnen aanpassen. Meestal lukt dit echter niet (meer). Hetzelfde bij die bepaalde indianenstam die generaties lang op een zéér minimaal dieet hebben moeten leren overleven: de rijkere (en dan spreek ik niet over de mactoestanden) westerse eetwijze waarmee ze geconfronteerd worden is voor die mensen dus gewoonweg dodelijk. Ik vrees dat enkel mensen die geïndoctrineerd zijn met een negatieve connotatie over het begrip "ras" en probleem hebben met die opdeling. Maar ik vermoed dat de indianenstam waar ik over spreek daar dus wel gelukkig mee zullen zijn: hun "ras" zal dus overleven als ze zich aan een ander dieet houden, en ik denk niet dat die mensen daar zwaar aan zullen tillen! Een heleboel dingen zijn veel complexer dan we ondertussen reeds weten. Door als onnozele struisvogels je kop in het zand te steken gaat je niet veel verder geraken. Of willen de anti-ras-adepten nu ook gaan beweren dat je bloedgroepen A, B en O door mekaar mag gebruiken? (enfin, nu blijken ze recent iets gevonden te hebben om van alle bloedgroepen tenminste O te maken, anders zat ik steeds in de shit). Maar blijkbaar hebben de anti-ras-adepten daar geen enkel probleem mee. Het begrip "ras" en de negatieve connotatie daartegenover zit dus enkel tussen HUN oren, niet tussen de mijne. (en evenmin tussen hopen wetenschappers die er weldegelijk ernstige onderzoeken naar verrichten). Maar niks hoor: blijven jullie maar rustig in jullie poco indoctrinatie zitten. Let er echter wel op dat je geen verkeerde bloedtransfusie krijgt: kan je je leven kosten, zelfs als is alle bloed gelijk omdat alle mensen gelijk zijn nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2007 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komaan, wie heeft er hier AB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb O!
Normaal zeker? MOET dus aan iedereen geven maar kan van niemand krijgen. blond en blank en blauwe ogen! het zal me leren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weerleg het eens!! Leeshier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"native" americans zijn NATUURLIJK aziaten! en het feit dat die Afro-americans wèldegelijk hartproblemen hebben is (god forbid voor de anti-ras-adepten) misschien wel wéér eens een duidelijk teken dat de westerse (blanke) leefwijze voor die zwarten nu eens NIET zo aanvaardbaar zou kunnen zijn? Maar nee hoor! die anti-ras-adepten vinden dat iedereen aan HEN gelijk moet zijn, terwijl het niks met gelijkheid te maken heeft uiteindelijk (maar dat is voor de antirasadepten waarschijnlijk te moeilijk om te bevatten). Het aziatische adoptiekindje hier net vermeld door de o zo niet-racistische adoptieouder, MOET dus weldegelijk gelijk zijn en ZAL verdomme MELK kunnen drinken! Stel je voor zeg dat het kind NIET gelijk zou zijn? Stel je voor dat het kind NIET gelijk zou zijn..... dan zijn jullie blanke anti-racisten natuurlijk ALTIJD beter zeker hé? want iets anders krijg je dus niet in jullie anti-racistische blanke Ueberras kopke heb ik de indruk
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2007 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() O negatief.Lichtbruin haar , blauwe ogen.Kan aan iedereen geven, enkel van eigen groep ontvangen...Zou dat kloppen, die co-relatie tussen bloedgroepen en rassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oost-europa is meer "O" dacht ik, west meer "A"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 april 2007 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat ze dan met een aap gaan slapen. Die is voor 99 en een stukske ook hetzelfde als een mens...van dna. Dus als dat klein stukske in de weg zit dan noem ik hun daarmee dan ook RACIST! Als ze niet bij die aap willen liggen ![]()
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 april 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 april 2007 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Je klinkt echt aangeslagen! Mijn beste wensen alvast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |