![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gaat u stemmen op 10 juni? | |||
BUB |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,38% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,90% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,03% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,14% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,59% |
Open Vld |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,83% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,76% |
SP.A-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,21% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
72 | 49,66% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 5,52% |
Aantal stemmers: 145. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eén klein puntje heb ik hierboven toch verbeterd. Ik heb ook de laatste alinea weggelaten omdat ik zoals de meesten onder ons verdoold geraak in de elkaar verslindende communistische strekkingen, de één al zuiverder en 'democratischer' van de andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hou niet zo van openbare enquetes betreffende het stemgedrag
![]() |
#263 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Van alle leeftijden en standen. Ik ken moeder Van Hecke persoonlijk. Wat een kranige en trouwe vrouw. Ik roep alle Westvlamingen op om een voorkeurstem uit te brengen op Emma Van Hecke. Zij verdient het. Zo moeder zo zoon!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() Dan zit je op een politiek forum echt wel op de juiste plaats...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou eens te democratisch kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uiteindelijk gestemd. Het zal Vlaams Belang worden maar LDD maakt ook een kans... hangt er vanaf hoe die zich zullen profileren en ook hoe de peilingen uitdraaien. Als LDD een kans heeft om verkozen te worden dan geef ik graag mijn stem om hen boven de kiesdrempel te tillen. Anders wordt het weer VB.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 april 2007 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 20 april 2007 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het nog altijd niet, want ik ben een politieke wees. Een echte linkse vlaams-nationalistische partij bestaat niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee... ik ga gewoonweg af op de haalbaarheid van LDD. Als ze flirten met de ondemocratische kiesdrempel dan geef ik hen mijn stem om te zorgen dat er een echt rechts front kan ontstaan. Als ze er flink onderblijven en dat zal ik ZELF wel zien dan blijf ik bij het VB.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 april 2007 om 22:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Schepen
|
![]() Ik weet het begot nog niet, zoals altijd... Moeilijk als je tot geen enkel politiek spectrum behoort.
![]()
![]() |
![]() |
#273 |
Minister
|
![]() Ik denk dat ik bij volgende verkiezingen voor de EU voor een partij ga stemmen die kiesdremel zeker NIET haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij moet SP.a stemmen!!! weet je dat dan niet? Gij moet Open-VLD stemmen!!! weet je dat dan niet? Gij moet CAP stemmen!!! weet je dat dan niet? Gij moet CD&V stemmen!!! weet je dat dan niet? Gij moet LDD stemmen!!! weet je dat dan niet? Gij moet Vlaams Belang stemmen!!! weet je dat dan niet? Informeer je over de partijprogramma's en de speerpunten. Dat is nodig. Zoek uit welk punt in Belgique het meest nodig is. Voor mij is dat Vlaamse onafhankelijkheid dus ik ga voor VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tof... je reactie tegen kiesdrempels is er eentje die de politici geen pijn zal doen. daar hebben ze niet van terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Vrij-Vlaanderen komt nog ni op, zodus...
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=84502 Hier vindt je een beetje meer uitleg waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |