![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister
|
![]() Volgens mij is de besnijdenis (van vrouwen) louter symbolisch in Indonesie. Er zijn zelfs Indonesiers die deze rituele besnijdenis gaan promoten in Afrika als humaan alternatief.
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze volgen waarschijnlijk die befaamde hadith waarin Mohammed zegt dat het aan te bevelen is maar niet te diep te snijden (wat natuurlijk zéér vatbaar voor interpretatie is: wat is "te diep").
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#263 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kerf een beetje.
![]() |
![]() |
#265 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Good posting !!! ![]() ze kronkelen zich in allerlei hoeken en bochten.. Het heeft geen zin om met hun een "normale" discussie aan te gaan. Ze zijn zo overtuigd van hun argumenten dat ze zelfs bij zwart en wit zouden durven beweren dat de aarde plat is, zolang ze de islaam maar kunnen beschimpen. spherelike mijn respect heb je in ieder geval verdient ![]() |
|
![]() |
![]() |
#266 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
laat ons ergens afspreken met je grote mond... ![]() laat zien dat je lef hebt........ ik zal er zijn... maar of jij er zal zijn is een andere vraag.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#267 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Starkan : 31 juli 2007 om 16:05. |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Vrouwenbesnijdenis kwam reeds voor in het Oude Egypte en wordt vermeld door de geschiedschrijver Herodotos. Voor zover ik weet waren de Farao's geen moslims. Voor het overige is vrouwenbensnijdens gelijk aan vrouwenverminking en volstrekt verwerpelijk.
Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2007 om 16:08. |
![]() |
![]() |
#269 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Net zoals in de Arabische wereld is het badhuis daar ingevoerd door diezelfde Romeinen en Grieken. Al in de middeleeuwen was hier de variant van het badhuis bekend, in Finland en de meer noordelijke delen van Scandinavië (toch nog steeds Europa neem ik aan?) is zo eeuwen geleden de saunacultuur ontstaan. Manneke toch, als je graag naar het verleden verwijst, probeer het dan toch een beetje op een correcte manier te doen. Toegegeven hygiëne en regelmatig baden was in Europa lange tijd enkel weggelegd voor de rijkeren, maar dat zal in de Arabische/Chinese wereld niet zo veel anders geweest zijn. Maar beweren dat tot pakweg 1945 onze voorouders zich in hun eigen vuil wentelden is zwaar overdreven. (Ik weet uiteraard niet uit wat voor soort familie jij komt). De bekendste industriële familiezeep (Sunlight) uit België werd in 1888 op de markt gebracht. Let wel het gaat hier om industriêle vervaardiging van een toen al populair product. Wat deden ze dan met die zeep? Opeten? uitvoeren naar de Maghreb? Jij bent echt wel een hilarisch exponent van de westerling die op alles ammr een antwoord heeft 'het in onze schuld! Wij vuile verdorven westerlingen hebben de hele wereld om zeep geholpen!' (pni)
![]() |
#270 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar wel alleen komen he, niet je hele familie meebrengen ![]() Afspraak kan via pb.
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Herschreven is misschien overdreven, wel hier en daar aangevuld. Kwestie van het evangelie wat 'up to daten'. Zo weten we bijvoorbeeld dat de Marcus in de Codex Sinaïticus die dateert uit +/-330-360 (één van de oudste codexen die we bezitten) de heropstanding van Jezus niet vermeldt. Vergeten te vermelden? Geen tijd meer om het verhaal van de opstanding van Jezus in de codex op te tekenen? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Later er aan toegevoegd? Waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2007 om 16:22. |
![]() |
![]() |
#272 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Beste bewijs: ook christelijke meisjes worden er besneden. In landen zoals Soedan en Jemen is het een wijdverspreid gebruik dat zowel christelijke als islamitische meisjes besneden worden. (bron: Wikipedia) Of is dat plots ook een gebruik uit de Bijbel ![]()
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoeveel maal moet ik herhalen dat ik WEET (ik WEET ik WEET ik WEET ik WEET ik WEET ik WEET ik WEET ik WEET ik WEET ) dat de besnijdenis een pre-islamitisch animistisch gebruik is uit Afrika. maar dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt dat islam het ondertussen in stand houdt en in Indonesie is het ZUIVER gebaseerd op dat instand houden door islam OMDAT ZE DAAR VERDOMME GEEN AFRIKAANSE PRE-ISLAMITISCHE CULTUUR KENDEN! amai zeg!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2007 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
#275 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
[ Citaat:
Citaat:
En niet zo neerbuigend doen over die via via s.v.p. Dat zal u niet door de mensen die vast in de leer zijn in dank worden afgenomen. Isnads zijn een heel serieus iets. Citaat:
Citaat:
Het is inderdaad onmogelijk te ontkennen dat in die wereld (niet overal, maar wel op vele plaatsen die zich bevinden tussen West-Afrika en Indonesië, en meer en meer ook in de diaspora in het Westen) het gebruik niet kan uitgeroeid worden omdat het toegestaan wordt door het "geloof".
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat moslims uit onmacht afkomen met argumenten als 'ze zouden durven beweren dat de aarde plat ...', terwijl het net hun achterlijke ideologie is die nog steeds volhoudt dat de zon ondergaat in een ... plas. Als ze even eerlijk zijn en de rondkijken in de islamitische wereld, moeten ze bekennen dat hun ideologie niet veel soeps heeft voortgebracht. Gelukkig hebben ze hier en daar een beetje olie, anders bengelden ze zelfs achter Afrika aan. |
|
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb je nog andere feiten of gegronde meningen over dit onderwerp?
![]() |
#278 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |