![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om niet langer op alles wat we willen een 'non' te moeten slikken?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 augustus 2007 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bartje... het is al 16 september. Hoelang gaat het nog onbeheersbaar blijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() lol
![]() ![]()
![]() |
#264 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#266 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Probleem (nu ja, probleem) is dat men zelfs niet aan de parlementaire behandeling van de voorliggende wetsvoorstellen durft te beginnen! Herman, de opperscout, toont nogmaals aan de rest van Vlaanderen hoe een Vlaming zich hoort te gedragen: stil en slaafs!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze zijn misschien verkennende gesprekken aan het houden om te zien of er een mogelijkheid is eens te praten over een eventuele vergadering waarbij ze kunnen peilen naar de kans om eens samen rond de tafel te gaan zitten en een paar dringende zaken op de agenda van de Vlaamse regering te zetten, zodat daar gepraat kan worden over de mogelijkheid tot het via onderhandelingen tussen de partijen tot een gezamenlijk standpunt te komen...
*zucht*
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maak u toch niet druk. Er is geen haast. Hoe langer ze wachten, hoe dieper de gaten in de belgische fundamenten geslagen worden. De tijd werkt alleen maar in ons voordeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische geest komt intussen echter weer uit de fles in de 'Vlaamse' krantencommentaren....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 september 2007 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen hebben de Franstaligen een ontspannend weekend achter de rug en geven ze Leterme de schuld dat alles te lang duurt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 september 2007 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik ook al een hele tijd zit te denken, maar ik denk niet dat onze Vlaamse politici man genoeg zijn om dit alles door te zetten, het zijn teletubbies, vergeet dat niet, als het té lang duurt zullen ze weer maar eens gewoon toegeven. Zijn we toch van hen gewoon? ![]()
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aard van 'Vlaamse' politici.
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#276 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ben ik ook al positief verbijsterd van hen, maar ik voel ze wel al een beetje gas terugnemen, en dat komt bij mij al wat vertrouwelijker (lees niet: positief) over. Denk je dan niet, Eddy, dat ze, als dit nog een maandje of twee zo doorgaat... ?
![]() |
![]() |
#277 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goh, ik ben geneigd om je gelijk te geven hoor, daar niet van. Maar als ik dan de strapatsen zie van Fientje die haar teerbeminde een schoon plaatske geeft (omdat hij zo bekwaam is uiteraard, of wat dacht ge!) of ons aller Freya die moederlief ook niet wenste te vergeten, nu papa ook al een tijdje een schoon plaatske heeft... Jaja, dienstbetoon is ook zo'n uiting van onze volksaard houden ze de mensen dan voor. Als ik het zo herlees, zou ik het nog zelf gaan geloven ook!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik help het je hopen maar ik vrees er nog steeds voor. Trouwens, die algemene stilte is toch ook een regelrechte schande? En overal lees je dan in opiniestukken dat die discretie toch wel een goede zaak is omdat dan eindelijk vertrouwen kan worden gewekt en wat weet ik nog meer van die zever. Waarom mag de bevolking (of althans het gedeelte ervan dat wel ge¨¨interesseerd is) niet weten over wat er is gesproken en met wie? Of is dat te "democratisch"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De éénzijdige splitsing is het enige scenario dat voor de franstalige politiekers "aanvaardbaar" is, omdat ze er niets kunnen tegen doen, dan enkel wat vertragen, en dan is de splitsing een feit, ZONDER hun schuld. Dat voorkomt hun afgang bij hun kiezerspubliek. Daarna kan er gewoon weer aan tafel gezeten worden, want wat de franstaligen NIET willen, is dat hun politiekers België daadwerkelijk opgeven.
![]() |
![]() |
#280 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |