![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw kinderen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 oktober 2007 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kaatst, kan de bal terug verwachten, "meneer" Carlgustaaf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De arme, wereldvreemde sukkelaar heeft enkel veel tamtam als hij veilig en anoniem achter zijn pc'tje zit, zelfs zijn overgevoelige uitingsdrang als homo situeert zich enkel daar. In "real life" is hij zelfs nog te bang om te bleiten. Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn persoonlijke aanvallen verboden op dit forum.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zelf mag hij wel schelden ... Laatst gewijzigd door sn00py : 6 oktober 2007 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik mag dat evenmin en daarom doe ik dat dan ook niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 oktober 2007 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() Pot verwijt ketel...U doet toch niets anders?Hé Raf/Pietje?
Laatst gewijzigd door forumspook : 6 oktober 2007 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik feliciteer me dat ik geen mensen als u in mijn kennissenkring tel.En beschouw dit niet als een persoonlijke aanval.Het is een droevige vaststelling: in feite heb ik medelijden met u.Het moet verschrikkellijk zijn U te zijn. Best zou ik u verder totaal negeren, maar soms flapt u er zulke enormiteiten uit dat ik niet anders kan dan antwoorden.Mischien omdat de absurditeit van uw stellingen me soms tot onbedaarlijk schaterlachen dwingt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klanten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oei.
U bent het dus niet met mij eens wanneer ik zeg dat uw voorstel irrelevant is voor een discussie. Daar kan inderdaad over geredetwist worden. U bent het dus niet met mij eens wanneer ik zeg dat u nog geen grondig argument gebruikt hebt. Kan u uw post die dat grondig argument bevat dan eens aanwijzen, want ik zie ze niet. U bent het dus niet met mij eens wat betreft de kwestie dat Argus' uitspraak bullshit zou zijn. Die kwestie gaat over het feit dat ú de uitspraak van Argus bullshit noemde. Ontkent u uw eigen woorden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste Abba Kovner, ik begrijp wel dat je niet reageert in de volgende thread, maar qua vergelijk kan het tellen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=95890 Zelfde constructie. Zoals ik reeds schreef, zo kun je vanalles verzinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel, Carlgustaaf. Je zal lang moeten zoeken om hier van mij een persoonlijke aanval te vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik graag. Ik daarentegen heb het genoegen over een zeer uitgebreide vrienden- en kennissenkring te mogen beschikken.
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar lijkt het wel een beetje op, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
*knip* zoals Raf zei, persoonlijke aanvallen zijn verboden. Laatst gewijzigd door Kadee : 7 oktober 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door sn00py : 6 oktober 2007 om 13:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Qua persoonlijke aanval kan dat wel tellen ... ![]() En wat was de reden ??? 't Zal wel een héél goede moeten zijn om iemand zo te beledigen ???
![]() |