![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Waar is sn00py naartoe? Hij is verbannen. Ook een slachtoffer van allochtoon geweld, of is er een andere reden voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 25 oktober 2007 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals filip deman daarnet nog zegde in een debat met vankrunkelsven tegen vankrunkelsven;doe die oogkleppen af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Daarnet immigratiedebat in Gent bijgewoond. Nog iemand die er was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar het niet over gaat: Kolonialisme van de vorige eeuw, en nog langer geleden. Goed zo, "neutraal" zwitserland ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik had ferrari klak op en ferrari/schumi vest aan,kunt er niet naast kijken en mijn broer en maat was er ook bij. Als je binnen kwam zaten wij de linkse kant zowaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zat achter u, en had een zwart petje op. Naast een magere gast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja,ik herriner mij wel dat er achter mij zaten maar ik zou u wel niet herkennen,heb daar niet op gelet. Die blonde is ferm te kakken gezet door een zeer goeie uitleg van filip deman,had het nog eens mooi vertaald. Ik heb mij geergerd aan vankrunkelsven;wat een arrogante vent en die zichzelf niet onder controle kan houden.Als je die op de kast kan jagen dan zie je z'n ware aard. En dan zat meneerke wel op filip deman bezig,ts,de hypocriet. Ik weet niet uw mening over bv turkije in de EU maar ik heb net zoals de meesten moeten lachen met die vent de reden waarom die turkije in de EU wil,komaan zeg,toen was ik ook eventjes rumoerig aan het doen,manman,das ongeloofelijk. Bousakla vond ik degelijk;nu horen anderen en uiteraard bedoel ik vooral op vb bashers het eens van een allochtone vrouw zelf die ook islamitisch is opgevoed dat het vb toch geen leugens vertelt en dit niets met racisme te maken heeft maar met pure realiteit zoals gelijke rechten tussen man en vrouw,dat apart zwemmen en ga zo maar door.Ik vind het goed dat er zo'n vrouw in de politiek is die dit ook durft zeggen en naar buiten durft brengen. Maar vele dingen die ik hoorde zeggen leunen toch wel bij het vb aan vind ik. En van krunkelsven z'n opmerking;wat willen julie dan wel;een muur er rond mee prikkeldraad?Asjeblieft zeg,wat voor een opmerking was me dat nu weeral,zo'n zever. Vankrunkelsven probeerde meermaals zoals gewoonte ondertussen de vb'er persoonlijk aan te vallen. Die reactie van iemand uit het publiek die vankrunkelsven een zot noemde vind ik ook niet oke,heel dom en zoiets hoortniet vind ik en al zeker niet tegen een politieker en dan nog live en waar deze het kon horen.Ging ik dus niet mee akkoord,de man mag zijn mening geven en verkondigen en het publiek had duidelijk gemaakt er totaal niet mee eens te zijn met zijn opmerking over turkije in de EU dus dat alleen al was meer dan genoeg en duidelijk genoeg. En dan op het einde;die illegaal die begon te kankeren.Illegaal is illegaal man en daarmee basta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Ik heb wat begrip voor die illegaal. Had zelf lange tijd geen werkvergunning.
Bousakla is niet alleen relatief goed uitziend voor een politieker, maar ook de meest redelijke persoon daar naar mijn mening. Haar woorden vertegenwoordigde de realiteit. De Man vond ik nogal arm qua uitleg, hoewel dat hij soms goede punten aanhaalde, net zoals Van Krunkelsven. Allebei vergisten ze zich soms, vond ik. Maar ik ben nu eenmaal een LDD-er. VLD maakte meer fouten dan VB, dat geef ik wel toe. En ik ben blij dat Links niet vertegenwoordigd was, of ik zou gooien met willekeurige voorwerpen. Van Krunkelsven was al mijn grens van linksheid. Weet je soms of de kale rechtse op 8 uur van u een lid was van dit forum? Hij zou wel Metternich ofzo kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet godverdomme maar al te goed je hier illegaal bent binnen geraakt dus je weet waar je aan begint. Ik ben op dat vlak zeer hard,ben niet onmenselijk maar als we de één toelaten moet je iedereen gaan toelaten en dat wil ik niet.Illegaal is illegaal en moet het land worden uitgezet. Ik heb trouwens die persoon nog buiten voorbij gepasseerd en lap;meneer zat in zijn taal te broebelen,dusja,tuurlijk mag dat,wie ben ik om dat te gaan verbieden maar het zegt alweer veel net zoals in in gent naar decascoop ga telkens allochtone jongeren in hun taaltje dikwijls tijdens de film luidop zitten te broebelen,heffjpepf fezjfzek salaam banaan.ggrrr. Bousakla was wel niet vlot in haar uitleg vond ik en ze was te laat ![]() En filip deman maakte trouwens een terechte opmerking;hoe gaat dat verder verlopen mee LDD aangezien er daar van alles en nog wat terecht komt?De ene is vlaamsgezind,de ander zoals bousakla belgistisch gezind of hoe je dat ok wil noemen.De ene vind dat zo,de andere zal dat zo vinden,alleeja,snap je? Er moet een lijn zijn waar iedereen achter staat en zich kan in vinden en in mijn ogen kan dit niet bij LDD doordat er teveel allemaal overstappen van verschillende andere partijen.Zoals deman zegde;de tijd zal het uitmaken. In wat vergiste filip deman zich dan?Fris mijn geheugen eens op ![]() Waar ik wel beetje aan ergerde aan zowel aan alle drie de kandidaten;dat gezaag over dat cijfer aantal;deman zegde zoveel,vankrunkelsven zoveel en bouskla nog mee ene ander getal,pppfff. Had ik daar gezeten zou ik uiteindelijk gezegd hebben;of het er nu 20000 of 50000 zijn,het zijn er teveel,punt,basta. En nogmaals,het is duidelijk dat ldd heel wat zaken afgekeken heeft van het vb want vele dingen die bousakla allemaal vertelde van haar partij dit en dat waren allemaal punten die het vb al meer dan 20j verkondigd.Maar soit,das nog zo goed,staat het vb eens niet alleen voor. Vankrunkelsven;die komt toch van agalev alsk mij niet vergis? Tja,die is en blijft duidelijk een linkse en hoort niet in een partij als vld vind ik. Alhoewel,vld is een linkse koers gaan varen en ze doen het in feite nog altijd. Die mee z'n bril op ken ik eerlijk gezegd niet,geen flauw idee. Laatst gewijzigd door Marlboro : 25 oktober 2007 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet wel eerlijk zijn;veel van politiek weet ik niet af. Ik probeer dat zoveel mogelijk te volgen en op de hoogte van te zijn en probeer zoveel mogelijk te weten te komen maar ik ben er geen krak in en zeg de dingen zoals ik ze zie en zelf soms ervaar. ![]() Maar we zijn het er ook alsook over eens die 7tal linkse peewee's soms de handen op elkaar zetten dat we ons afvroegen?What the fuck of zo van hug,waarvoor datte?lol. Tja,tzijn en blijven linksen.hehe ![]() Laatst gewijzigd door Marlboro : 25 oktober 2007 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bv. De Italiaanse migranten die in de eerste helft van de 20e eeuw naar de VS trokken en daar toen ook voor overlast en criminaliteit zorgden tov mensen die daar al veel langer woonden. Een paar decennia later zijn de Italo-Americans deel van het establishment en levert deze bevolkingsgroep met Giuliani misschien zelfs de volgende president. Akkoord, zo'n vergelijking gaat altijd maar voor een stukje op, maar toch.. Welke processen hebben die ommekeer in de hand gewerkt en kunnen we daar dan niets uithalen voor onze huidige problematiek in Vlaanderen? Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 26 oktober 2007 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() Migrantenjong doodgevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() rare jongens , naar een debat gaan en dan kankeren dat er iemand ( blonde domme , illegaal ) zijn /haar mening verkondigd. wel de essentie van een debat !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Man leverde vooral destructieve kritiek. Ook de vraag: wat gaat u doen aan de reeds Belg geworden ongeintegreerde herrieschoppers? heeft hij slecht beantwoord. Een examen? Dat gaat vooral helpen ja. Gewoon het examen invullen zoals de grote boze Belg dit wilt, en dan verder vrouw slaan en auto fikken. Nee sorry, ik wil een andere aanpak zien. LDD is een partij die de meest realistische standpunten heeft volgens mij. VLD is nogal "appeasing" geworden, terwijl dat VB geen reele oplossingen biedt. Over de vraag van die illegaal: ik begrijp uw standpunt, hij is illegaal en hoort hier niet. Maar ik begrijp ook zijn standpunt, want ik ken meer zo'n mensen. Ik vond het antwoord van De Man goed, maar dat van Boussakla beter. Asielzoekers moeten inderdaad snel worden behandeld. Ofwel binnen, en dan ga je werken om te leven, ofwel buiten. Dat heb ik altijd al gezegd, en LDD zegt het nog beter: een allochtoon mag hier blijven, als hij bijdraagt tot de maatschappij. Zo simpel is dat. En over de linkse klappers: goed dat ze er waren, ze waren een grappig inslag in iets zo droog als politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Overigens, ik praat ook Russisch met mijn ouders, en met andere Russen. Niemand zal het mij verbieden.
Roepen in een bioscoop, bus, aula, publieke ruimte, is onbeleefd, in eender welke taal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
spijtig dat ik er niet bij kon zijn. Ik stel voor dat bij een volgende soortgelijk evenement, we misschien eens kunnen afspreken?
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Er wordt regelmatig gedebateerd bij Gentse studentenvergenigingen. Bijna elke week iets. Ik wil gerust afspreken, debat bijwonen, en napraten bij een pintje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Burger
|
![]() Wette gulle hier da gulle vuil racisten zijn! Gulle misbruikt die arme dutskes en zet ze in de schijnwaarper voar ulle Belang!
Moete gulle zuveel moeite duun voor 1 draadje met fait divers? Laat die arme mannekes es rustig stelen voor ullu kost. |
![]() |
![]() |