![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal dus moeten vertrouwen op zij die het uit eerste hand weten. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 juni 2010 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als hamc hier nog was konden we het hem mss eens vragen ... dien heeft toch wat bak gedaan hé ... mss weet hij daardoor meer ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2843 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah ja, ik had er eerder aan moeten denken, hé.
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 juni 2010 om 10:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2844 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat vind je van Finkelstein en zijn werk "The holocaust industry"?
![]() |
![]() |
#2845 |
Banneling
|
![]() Vuursteentje, heb je kledingtips voor dit weer ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit er beetje waarheid in: wanneer er geld wordt uitgedeeld krijg je misbruiken, organisaties zijn niet altijd transparant, enz ... Voor de rest is het vooral een politiek pamflet van een partijdig iemand, vol overdrijvingen en heel eenzijdig. Zijn goed recht natuurlijk. Het enig belang van zijn boek is het misbruik dat er van gemaakt wordt. Negationisten beroepen zich geregeld op zijn boek, al is hij uiteraard geen negationist. Maar dat is begrijpelijk, negationisten en begrijpend lezen gaan niet goed samen. Ook het idee dat de Joden aan de holocaust verdiend zouden hebben hoor je soms bij negationisten en aanverwanten, met verwijzing naar zijn boek. Wie dat gelooft moet deze geniale techniek maar op zichzelf toepassen: laat 80% van je familieleden vermoorden, al hun bezittingen afpakken, en procedeer dan vele jaren later om een fractie van het gestolen bezit vergoed te krijgen. Maar zoals ik al vaker geschreven heb, dit forum is niet geschikt om over dit soort onderwerpen op serene wijze te discussiëren. (Zie hier en hier twee heel recente voorbeelden. Om maar te zeggen dat "holocaustmisbruik" niet van één kamp komt, wel integendeel.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 juni 2010 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2848 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke inspanningen heb jij daaromtrend geleverd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2849 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2850 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2853 |
Banneling
|
![]() Bedankt voor de verhelderende repliek die boekdelen spreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2854 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2855 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ben jij een echte breezertrut mss ? Laatst gewijzigd door Anna List : 4 juni 2010 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door dat "Starbucks" avatar wellicht.
Dan zou PollyCorrect een nepprofiel hebben aangemaakt om de "tegenpartij" door ultrakarikaturale retoriek en haatproza belachelijk te maken. Ik hoop dat dat niet het geval is, en denk het eigenlijk ook niet. Nu, er zitten op dit forum nogal wat mensen die er zo "over" zijn (en dat voor zowat elke strekking aanwezig op dit forum) dat ik me geregeld afvraag of ze niet dergelijke nepprofielen zijn. De wet van Poe maakt het bijna onmogelijk om met zekerheid uit te maken of zo'n extreem typetje echt is of niet. Maar ik zou het droevig vinden mocht het PollyCorrect zijn. Ik heb elders al vaker geschreven dat profielen die voornamelijk haatproza posten best genegeerd worden. Ik probeer me daar aan te houden (al lukt het natuurlijk niet altijd).
![]() |
#2859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie niet teveel geld wil uitgeven, bijvoorbeeld gewoon bij H&M eens gaan zien:
(wel de zonnebrillen en hoeden wegdenken) Ik weet dat kniebroeken controversieel zijn, ik vind ze eigenlijk wel mooi.