![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar je niks info over krijgt dan je ook maar weinig over vertellen, me dunkt. Dat van dat underdog-effect zal ik maar wijselijk negeren dat pakt bij mij net zo min als de emo-repliek van Vermassen.... tenzij je het zoekt in grootste complotten waar de pers .... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wel dat is nu net het protest van vandaag ook!
![]() |
![]() |
#2843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wel, 24 uren aan een stuk en kortere stukken van toch ook wel uren aan een stuk waar ieder woord dat gezegd is uit zijn context gehaald wordt en opnieuw aangeboden in een andere context. Ik doorsta het met mijn karakter, maar merendeel doorstaat het niet en tracht telkens een nieuwe en pasklaar antwoord op de gestelde vragen te geven die op hun beurt telkens opnieuw aangepast worden. t' is niet eenvoudig en je moet over stalen zenuwen beschikken om ten gepaste tijden te leren om gewoon uw mond te houden en telkens opnieuw hetzelfde verhaal te brengen. Het is een uitputtingsslag. Je ziet dat datzelfde dikwijls terug in dit forum. Men formuleert een antwoord en men haalt daar bepaalde woorden of zinnen uit en ze gieten dat in een andere context en het volgend antwoord is opnieuw anders dan het vorige...aangepast aan de vraag. Men stuurt dus het antwoord dat men wil krijgen op de vraag! In vele verhoren geven verdachten het ergens op uit moeite of omdat ze het ook niet meer weten of omdat ze er gewoon vanaf willen zijn. Echter het is de verdachte bij wet toegestaan te liegen in zijn verhoor. Het enige dat telt is het verhoor voor de rechtbank ...bij wet. En toch manoeuvreert men daar rondom en pakt men de woorden uit de verhoren samen en zet men dat in een bekentenis (die feitelijk geen waarde heeft) en neemt men dat als bewijs mee naar de rechtbanken, die er verder ook niet meer langer van wakker liggen.
![]() |
![]() |
#2845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite is dit stukje toch wel schrijnend....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2847 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2848 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, er hadden nog andere mensen "tijd, gelegenheid en kennis". Dat is nooit ontkend. De drie voornaamste verdachten (EC, JdW en MS) zijn dan ook uitgebreid verhoord tijdens het onderzoek en op het proces zelf. Uiteindelijk wogen het motief en de geschiedenis (met de dreigbrieven, het vinden van de chute) van EC echter veel meer door dan de mogelijke speculaties tegen de twee anderen.
![]() |
#2849 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw rechtvaardigheidsgevoel dat u hebt opgepikt in een beperkt aantal krantenartikels en dat emotioneel meesurft op een soort onderliggende haat tegen Jef Vermassen. D�*t rechtvaardigheidsgevoel, bedoelt u?
![]() |
#2850 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2851 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat klopt niet: enkel de eerste minuten van de pleidooien (zowel verdediging als burg partijen) mochten worden gefilmd.
![]() |
#2852 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus omdat we niet zeker zijn wie Ann en Eefje juist heeft vermoord (Dutroux of zijn handlanger Weinstein), moeten we beide maar vrijspreken van de moord op Ann en Eefje. Goed bezig.
![]() |
#2853 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2854 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel, dan is dat iets heel anders dan ik uit de pers heb vernomen (en ik heb ongeveer alle artikels van Masschelin over de zaak EC gelezen).
![]() |
![]() |
#2855 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2856 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat Bryce de Ruyver zit te zwanzen zoals altijd, ja dat kan ik begrijpen. Dat psychiaters het niet eens zijn, ja dat kan ik begrijpen. Dat de rechters van assisen zeggen dat aan dit proces en de uitslag niets verkeerd is, kunt u dat begrijpen? Dat de advocaten van EC zeggen dat dit een eerlijk proces is geweest, kunt u dat begrijpen?
![]() |
![]() |
#2857 |
Banneling
|
![]() Komkom niet zeveren he. Ze hebben Dutroux zijn tuin omgespit en alles gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2858 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#2859 | |
Banneling
|