![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2841 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En Bartjeuh, ik heb je de gegevens van MIJN boekhouder via een PM doorgestuurd i.v.m. met uw gezaag achter de balansen. Jij hebt zoals iedereen de lijst van beschuldigden gelezen en dus WEET je dat hij daar NIET bij hoort. Wat beweegt u om hier steeds moedwillig leugens te vertellen?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Naschrift: het was ene Maddox die beweerde: «?*Diezelfde boekhouder die ook de verkoops-strategie had voorgesteld. En die nu tot aan zijn lippen aan de beklaagdenkant zit van een groot onderzoek ivm een spelletje BTW carrouselletje.«?*) En waarom weeral direct het etiket «?*leugens?*» daar achteraan gooien? Nét nadat ik het nog maar eens over uw rancuneuze inborst (om het zacht te zeggen) had. Wou je die nog eens extra in de verf zetten, misschien? Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 2 februari 2021 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2843 | |
|
![]() Citaat:
Als er IETS in de voorafgaande jaren zou gebeurd zijn, dan zou er IETS in het strafdossier terug te vinden zijn en dan zou er IETS ervoor hebben gezorgd dat ik ook tussen de beklaagden had gezeten. Om tot die conclusie te komen moet je echt geen IQ hebben van 120.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2846 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2847 |
|
![]() Omdat je perfect weet dat mijn boekhouder niks te verwijten valt.
![]() |
#2848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een boekhouder hoort toch bij de zaak of niet ? Nog een potje dat dicht moet blijven ofwa ?
![]() |
![]() |
#2849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snap er niks meer van, maar soit. Ik moet terug naar mijn cel. De wandeling is voorbij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2850 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
«?*Aan de beklaagdenkant zitten?*», hoe moeten we dit interpreteren, misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2851 | |
|
![]() Citaat:
En zij die het echt moeten weten weten het ook.
![]() |
![]() |
#2852 |
|
![]() Dat is omdat je selectief leest. Niks te verwijten in de zaak die door het parket is onderzocht.
![]() |
#2853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zwanzen hé, dat had ik trouwens ook al door van toen je dit hier indertijd gepost had. ![]()
![]() |
![]() |
#2854 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je moet ze bellen, echt, ze gaan daar anders de flaters van hun leven maken. Sherlock Holmes alias Bartjeuh - ik wist dat er een echte speurder achter dit figuurtje schuilging.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is allemaal de fiscus hun fout. Fiscus, fiscus en nog eens de fiscus...
En stilletjes aan komt er nu meer aan het licht. Je bent aan het zwemmen Johan. In warm water dat steeds maar warmer wordt. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 februari 2021 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2856 | |
|
![]() Citaat:
Een boekhouder wordt door een vennootschap ingehuurd voor korte of langere termijnen. Zijn er volgens jou veel zaken die worden overgenomen, boekhouder inbegrepen?
![]() |
![]() |
#2857 | |
|
![]() Citaat:
Dat je er alles aan doet om mij verdacht te maken, daar kan ik nog inkomen. Het is namelijk het één of het ander. Johan als verdachte figuur ten tonele voeren of aanvaarden dat onze fiscus corrupt is. Tja, voor sommigen is die tweede optie gewoon ondenkbaar - voorlopig toch nog ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2858 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2859 | |
|
![]() Citaat:
Een belasting van 230.000€ naar een verkeerde omdat men niet nagekeken heeft wie zaakvoerder was en dat 11 jaar volhouden ... geef toe, zotter kan het niet echt worden.
![]() |
![]() |
#2860 | |
|
![]() Citaat:
Enig idee hoeveel manuren er hier inzitten? Nog even meegeven, het is een foto van enkele jaren geleden. Er is ondertussen een derde stapel bijgekomen. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |