![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28762 |
Europees Commissaris
|
![]() Men zou verwachten dat respect van beide kanten komt. Niet dus. In feite zou nu elke moslima, uit respect, haar hoofddoek moeten afzetten in de nabijheid van Kate.
![]() Ik heb nog altijd leedvermaak hoe von der Leyen schandalig behandeld werd door Erdogan, terwijl niemand durfde reageren. Handpop Charles Michel incluis.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 augustus 2024 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28763 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar naar wie moet je dat geweld dan richten? Naar onschuldige medeburgers? Als Jef al voor de derde keer niet van de kindjes is kunnen blijven en ik denk: "Godverdomme, die Jef luistert enkel naar geweld." Heeft het dan zin dat ik Bart in mekaar ga timmeren? Dat is toch een compleet imbiciele gedachtengang? Citaat:
![]() |
![]() |
#28764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is iemand die beweert, dat wanneer ik kwaad zou zijn op de dader van een misdaad tegen mijn dochter, hij er geen probleem mee zou hebben dat ik zijn huis platbrand. Ook al heeft hij niks met de misdaad te maken, ook al kent hij mijn dochter niet,... nee, dat is geen probleem. Ik mag zo maar zijn huis afbranden, en hij regelt dat wel met de verzekering... En nu denk jij dat ik u nog serieus mag nemen? Iemand die beweert dat hij er geen problemen mee heeft om gestraft te worden voor daden van anderen? ![]()
![]() |
![]() |
#28765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik mag ook wel eens lachen eh? ![]()
![]() |
![]() |
#28766 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28767 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom hier vertellen dat ik geen begrip heb voor relschoppers die brand stichten of plunderen. Daar is alles mee begonnen. Ondertussen heb ik al tientallen keren mogen lezen wat zoal de problemen zijn met allochtonen. Geen idee wat dat met brandstichtingen te maken zou hebben en nog veel minder waarom dat brandstichtingen goed zou keuren. Ik heb ondertussen al verhaaltjes over Oostenrijk gelezen en over Brussel. Mij nog steeds een raadsel hoe die verhalen brandstichting goed zouden praten. Het gaat zelfs al zo ver dat er mensen beginnen te lalllen over verzekeringen en die beweren dat ze geen probleem zouden hebben met mensen die hun huis afstoken als die een probleem hebben met iemand anders. Ik heb ook het het verwijt gekregen dat ik nooit reageer in draden over allochtoon geweld. Geen idee waarom dat verplicht zou zijn maar blijkbaar is dat zo. Andersom geldt dat echter niet. Mensen die in draden over allochtoon geweld reageren moeten dan weer niet eerst ook in draden over autochtoon geweld reageren. En dat allemaal, letterlijk allemaal omdat ik het aandurfde het volgende te schrijven: Citaat:
Het moet zo wat de meest idiote kronkel zijn waar ik hier ooit mee geconfronteerd ben maar dit is wel degelijk wat hier aan de hand is. Niks meer of niks minder. Geweld tegen eigen burgers veroordelen is not done als dat geweld een aanleiding vindt in een misdaad van een allochtoon. Het kan (en zal vast wel ) aan mij liggen maar volgens mij druipt de krankzinnigheid van zo'n gedachtegang af. Ga het in Antwerpen eens voorstellen. Als er nog eens granaten worden gegooid kunnen jullie misschien uit protest er nog een paar granaten bij gaan gooien... En dan naar de buren, wiens huis nog niet beschadigd was. Die mensen gaan dat vast niet erg vinden, die gaan daar alle begrip voor hebben. Die bellen de verzekering en gaan gewoon verder met hun leven... 't Is dat ik tijd genoeg heb maar dit lijkt me een discussie voor een gekkenhuis.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 11 augustus 2024 om 09:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hey makker, ik heb mezelf niet belachelijk gemaakt door te stellen dat men mijn huis mag komen afbranden als vergelding voor andermans misdaden he? Dat was jij. Ik ben hier ook niet komen vertellen dat men geweld tegen medeburgers mag gebruiken als vergelding voor andermans misdaden eh? Dat was jij. En nu je niet weer weet hoe nog uit uw eigen moeras te raken, moet ik plots stoppen met in deze draad te reageren... ![]() Zo doorzichtig als een glas water. Eerst zelf tientallen berichten posten, dan jezelf voor eeuwig en altijd belachelijk maken met de meest idiote uitspraken om dan MIJ te vertellen dat ik het hier moet aftrappen... ![]() ![]() Heb jij al eens een carriere als stand-up comedian overwogen?
![]() |
![]() |
#28769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 van de meer hardliners hier hebben Vlads schrijven bevestigd.
Kort geschreven, er is een ferm verschil tussen begrijpen waarom, en goedkeuren van acties. En daar gaat u de mist in. Ik herhaal, met nog eens andere woorden. Omdat mensen begrijpen waarom moegetergd kiesvee, bespeeld door populisten, het slechte voorbeeld volgt wil nog niet zeggen dat die mensen die actie goedkeuren. Citaat:
Ik stel voor dat u dan in de leer gaat bij Dadeemelee of Bach. (alhoewel die eerder een Ubersecretarisgeneraalmaarschalkvlootadmiraalsovje tdroltrol is) En als U echt wil lachen, hier hebt een voorbeeld van wat wel humor kan zijn.
![]() |
![]() |
#28770 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de volgende posts schreef ik dat ik wel degelijk begrip had voor de frustraties maar niet voor de brandstichtingen. Pagina's lang heb ik me langs alle kanten moeten verdedigen. En nu komt u doodleuk vertellen dat: Citaat:
Kortom: stilaan begint iedereen hier te vertellen wat ik in mijn eerste post hier zei. Ik vraag me met recht en reden af waarom iedereen in mijn nek sprong. En kom niet af met "het begrijpen van de frustratie en de woede" want ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik die frustraties en woede begrijp. Citaat:
En ik zou dat niet meer mogen? Lukkas (dacht ik) kwam ook al met dat voorstel af. Ik moet het hier nu plots maar afbollen... En jullie mogen gewoon blijven reageren op mijn posts. Mag ik u er even op wijzen dat ik zelf nog wel bepaal in welke draad ik wil reageren? Net als u.
![]() |
![]() |
#28771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet niets van mij.
Maar ik ben benieuwd wanneer u terug nuttige bijdragen gaat brengen, in plaats van het reeds duidelijke te herkauwen tot een nietsterzakedoende brij.
![]() |
#28772 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het reeds duidelijke herkauwen tot een nietszeggende brij? En wat leveren jullie bijdrages dan nog bij aan deze draad? Nu ben ik plots degene die geen 'nuttige bijdrages' meer levert. Nooit heeft iemand daar iets over gezegd, maar nu stilaan iedereen zijn kar begint te keren en het duidelijk wordt dat eigenlijk nagenoeg iedereen over de kwestie denkt zoals ik lever ik plots geen nuttige bijdrages meer?? Ik denk dat mijn bijdrages hier geweldig nuttig geweest zijn. Ik liet de rechtse meute zien dat brandstichting en plundering niet goed te praten zijn. Missie geslaagd. Maar kom; als de rest nu uit mijn nek wil blijven zal ik hier ook wel wegblijven. Maar niet verwachen dat ik niet langer ga reageren als jullie teksten van mij quoten. We zien wel. Het was een aangename discussie. Met resultaat. Blij dat ik jullie wat heb kunnen bijbrengen! ![]()
![]() |
![]() |
#28774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar? En woorden verdraaien? Waar?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 11 augustus 2024 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik gefrustreerd zijn? Een paar pagina's lang kreeg ik iedereen in mijn nek omdat ik schreef dat ik brandstichting en plundering niet goed kon keuren. Ondertussen krijg ik meer en meer bijval van mensen (die eerst even vrolijk in mijn nek zaten) die beamen dat brandstichting en plundering niet goed te keuren zijn. Geen idee waarom IK gefrustreerd zou moeten zijn. Ik win met elke post meer en meer zieltjes.
![]() |
![]() |
#28776 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nu terug naar de basics: 'waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen'
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 augustus 2024 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Goed hoor. Veel plezier nog hier. ![]()
![]() |
![]() |
#28778 |
Europees Commissaris
|
![]() Dank u. Wij wachten met spanning op uw bijdragen in deze topic.
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 augustus 2024 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot dan!! ![]()
![]() |
![]() |
#28780 | |
Secretaris-Generaal VN