![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#29041 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Anselmo;10029236]Ik kan alleen maar herhalen wat ik al eerder opmerkte :/QUOTE]
ik zou niet weten waarom ik een waarschuwing verdien wie op 20j tijd zo'n 35 000 berichten hier post die allemaal maar met 1 onderwerp te maken hebben is het een belediging als ik dit doordrammen noem? als je miljoenen en miljoen oekraiense oorlogsvluchtelingen systematisch kwetst en beledigt tem beweringen, suggesties en insinuaties dat de meesten van hen toch eigenlijk wel akkoord gaan met poetin ... gesteund op de bewering dat je zelf 3 woorden russisch spreekt is dit een argument dat steekhoudt? Ik denk toch dat ik het beschaafd hou, dus zolang hij blijft volhouden dat hij een gezin uit bucha kent die akkoord gaan met Poetin dheb ik een lief uit Charkov dat hij mij valselijk beschuldigd dat ik misbruik maak van een oorlogsvluchteling? ik zal daarvoor niet naar de moderators lopen en gaan huilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29043 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() op een forum kunt ge beweren wat ge wilt. Ik heb een lief van ginder ik spreek perfect russisch ik ken een gezin uit bucha ... allemaal heel rap getipt en volstrekt oncontroleerbaar zoveel strooi ik eigenlijk ook niet rond. maar ik mag iemand wel aanvallen op zijn onzin of ontken jij dat Tomm in de maanden voor februari een Russische aanval ontkende? ontken je dat Tomm beweert dat Russen enkel in het oosten geïnteresseerd zijn terwijl ze begin maart massaal aan het moorden, verkrachten en plunderen waren in steden en wijken zoals Bucha en Irpin en op 50 km van Kiev stonden? zelfs para's naar Kiev hebben gestuurd in de 1e dagen. De russen hebben in eht oosten talloze wijken en steden tot puin herleid en hij blijft vrolijk toeteren dat die inwoners en mensen eigenlijk toch echt wel bij rusland willen aansluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tommeke zou beter bellen naar zijn netwerk
B52 staat al volgeladen en volgetankt klaar in Polen... https://defence-blog.com/us-air-forc...ainst-ukraine/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#29045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29046 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29047 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
noem je dit nu een sterk onderbouwd en bewezen argument? Citaat:
ok, die para's zijn allemaal afgeschoten en dus heb je een uitleg nodig dat het neit duidelijk is wat de Russen wilden. wat is nu je helder en zakelijk onderbouwd argument en boodschap? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29048 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
citaat telegraaf: ’Honderdduizenden Oekraïners naar Rusland gedeporteerd’ De inval in Oekraïne duurt inmiddels ruim zes maanden. Het gaat om het bloedigste conflict in Europa sinds de Tweede Wereldoorlog. Volgens defensie-analisten zijn er tienduizenden dodelijke slachtoffers gevallen en kan het conlict nog wel even duren. De Verenigde Staten beschuldigen Vladimir Poetin van het deporteren van honderdduizenden Oekraïners naar Rusland. Moskou ontkent en spreekt van een ‘fantasie’. Uit Amerikaanse inlichtingen zou blijken dat Oekraïners worden meegenomen naar filtratiekampen. Hier worden ze ondervraagd, gefouilleerd, soms gemarteld en vervolgens geregeld naar afgelegen plekken in Rusland gestuurd. Sommige kinderen worden van hun ouders gescheiden, uit weeshuizen gehaald en in Rusland ter adoptie aangeboden. Volgens de Amerikaanse ambassadeur bij de Verenigde Naties heeft Rusland tussen de 900 duizend en 1,6 miljoen Oekraïners gedeporteerd. Zij zouden vaak naar geïsoleerde regio’s in Rusland, onder meer tot in Siberië, worden overgebracht. Zo’n 1800 kinderen zouden door het ‘filtratieproces’ zijn gegaan. Veel van deze Oekraïners worden, eenmaal in Rusland aangekomen, nooit meer teruggezien. Maar volgens de Russische ambassadeur bij de Verenigde Naties, Vassily Nebenzia, worden zij ‘niet in de gevangenis gegooid’. Ze zouden er vrijwillig voor kiezen om mee te gaan. ,,Niemand dwingt ze om in Rusland te blijven.” Het Westen voert enkel campagne om Rusland te besmeuren, klink het. Het zou eerder gaan om een normale asielprocedure, zoals we die ook in Europa zien, stelt Nebenzia. ,,We verspillen tijd door het te hebben over vermoedens en fantasieën. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1342...d-gedeporteerd Laatst gewijzigd door cato : 8 september 2022 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29049 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat dom van Tomm, hè, naar Oekraïne reizen in plaats van gewoon de Telegraaf te lezen en de waarheid van "Amerikaanse inlichtingen" over deze in wezen Amerikaanse oorlog in te zien. Tenslotte liegen die Amerikanen nooit over hun oorlogen, niet in Joegoslavië, niet in Irak, niet in Afganistan, niet in Viëtnam, gewoon: de waarheid en niets anders dan de waarheid krijg je van die Amerikanen en de door de VS omgekochte krantenredacties.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#29050 | |
|
![]() Citaat:
former US Senator Richard Hayden Black April 2022: "I don't think Ukraine can make decisions about peace at all. Such decisions are made in Washington. And as long as we want to continue these military actions, we will conduct them with the hands of Ukrainians, and we will fight to the last Ukrainian." De harde waarheid mijns inziens. Ze liegen niet allemaal. Laatst gewijzigd door Bach : 8 september 2022 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29051 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29052 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat je er overal Europese vlaggen ziet zo groot als een appartement met 4 verdiepingen. Om te tonen wie er de baas is. Meestal vlakbij monumenten die de Russisch-Bulgaarse vriendschap benadrukken, en gebouwd werden in de communistische periode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=1207;10029265]
Citaat:
De meeste posts van mij dateren van meer dan 10 jaar geleden toen ik veel actiever was. U hebt absoluut geen recht mij persoonlijk te beoordelen, enkel mijn politieke standpunten. Mijn ervaring in Oekraïne en Moldavië deelde ik enkel en alleen omdat ik dit zeer relevant vind voor dit onderwerp. U mag ervan denken wat U wil, ik heb hier bewijzen geplaatst maar uiteindelijk denkt U wat U wil. De mensen op dit forum die mij persoonlijk kennen weten dat het waar is. Sowieso het is duidelijk dat U niets van de regio kent, dat is geen waardeoordeel over U als persoon, maar het gaat enkel en alleen over uw kennis over het Oekraïne-conflict, waar deze draad over gaat. Het is duidelijk dat U en de meeste hier nog nooit in Rusland en Oekraïne geweest zijn, dat zeg ik op basis van de onzin die U hier schrijft over de regio, die getuigt van het feit dat U deze landen enkel en alleen kent door de ogen van de westerse propaganda. Alleen parcival (en ik) wel, maar hij is aangetrouwd met uiterst-rechtse activisten die uiteraard het regime door dik en dun steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29056 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard toon je weer je klasse door een gebande forummer nog een trap na te geven. Jij steunt een imperialistisch, nationalistisch regime en hebt de avatar van een achterlijke dictator. Het hoefijzermodel is springlevend in dit conflict; het wordt tijd dat de Belgische inlichtingendienst jou in de gaten gaat houden.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 8 september 2022 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29057 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
soit, volgens de propaganda en westerse fakenewsmachine weigeren bulgaarse rechters om anti-oorlogsactivisten aan rusland uit te leveren Bulgarije heeft ook tientallen russische diplomaten uit het and gezet het 1e dat ik vond toen ik jouw bewering volgde dat bulgarije en rusland beste maatjes zijn. echt veel klopt er niet van die bewering. https://www.donaustroom.eu/bulgarije...en-aan-poetin/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29058 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook dit is regelrechte onzin. Los ervan dat lang niet elk Italiaanstalig gebied onderdeel werd van Italië en Cavour een belangrijkere rol had, kun je tsaar Poetin het best met Mussolini vergelijken. Hij eiste het voor 97 procent Duitstalige Zuid-Tirol op en begon een culturele genocide op de autochtone Duitstalige bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29059 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29060 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
oorlogsmisdaden die jij blijft ontkennen, ik lul volgens jou uit mijn nek en jij hebt dan gelijk omdat: je er ooit geweest bent russisch praat Israel ook oorlogsmisdaden begaat je anekdotische verhalen amnesty international liegt als ze over russische oorlogsmisdaden berichte maar spreken de waarheid als ze dit over Oekraiense misdaden doen youtubefilmpjes zijn leugens als ze neit in je kraam passen maar absoluut waar als ze "bewijzen" dat er in mariupol eigelijk niets aan e hand is ... (een kleine greep uit je drogredenen) je komt ook vaak met verhalen die feitelijk niet kloppen maar je eigen fouten toegeven lukt niet. Moskou valt Kiev aan en dan ontken je vrolijk dat ze een regimechange wilden wat wel feitelijk controleerbaar is zijn je 35 000 berichten op 20j tijd en het feit dat je maar in 1 onderwerp post. |
|||||
![]() |
![]() |