![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2921 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U kent dat wel é, respect hebben voor elkanders overtuiging.
![]() |
![]() |
#2922 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() the god delusion
![]() |
#2923 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet. Net als baby's die je wel als volwaardig mens beschouwd. Sommige oudjes, kunnen het niet meer,..
non-argument dus. Citaat:
Paulus. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2925 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2927 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1/ wij delen meer dan 97% van ons DNA met onze naaste broers en zussen, namelijk chimpansees, urang-utangs en andere mensapen. Zijn zij 95% mens? 2/ er is zelfs procentueel meer verschillen in DNA tussen bepaalde mensen onderling dan met andere diersoorten. 3/ menselijk DNA heeft als allerbelangrijkste 46 chromosomen. Blijkt toch wel dat er ook mensen zijn met 44, 45, 47 en 48 chromosomen. Dat is een verschil van 4%, wat ze direct meer verschillend maakt van u dan van een chimpansee, en toch zijn ze mens. 4/ 60% van de concepties aborteert spontaan. God is blijkbaar niet pro-choice maar dwingt vrouwen tot abortus. Meervoudige god-abortussen kunnen aardig wat emotionele schade opwekken. 5/ zelfs man of vrouw staat niet vast. Er zijn ook intergender personen in een gigantisch spectrum (dat u ontkent voor zover ik uw anti-homo posts gevolgd heb) 6/ het overgrote deel van ons DNA heeft geen enkele functie en wordt gewoon weggeknipt. Deze heten introns. Wat daarin staat maakt ons noch mens, noch kakkerlak. 7/ een fruitvliegje heeft 2 zeer stabiele chromosomen, deze komen vrijwel 100% overeen met introns van mensen, namelijk kenmerken die wij niet meer hebben. Beweert u nu dat mensen inherent ook fruitvlieg zijn? DNA bepaalt net niets, totdat er een gezonde baby geboren wordt. Het is een blauwdruk, meer niet. Een nieuwe auto uittekenen betekent niet dat deze auto automatisch bestaat, daartussen zit een proces waarin de grondstoffen volgens het plan gebouwd worden tot auto. Niemand noemt een hoogover+plan een auto, maar de voorwaarden zijn er om ooit een auto te produceren. Net zomin betekent DNA+baarmoeder dat er al een kind is. De optie is er, meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2928 |
Minister-President
|
![]() Ben ik blij dat u het niet voor het zeggen heeft. Ik zou liever niet in Iran leven. België is een vrij land, houden zo!
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 mei 2012 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2929 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als iemand mijn zus verkracht en ze zou erdoor zwanger zijn, dan zou ik regelen dat ze een abortus kreeg mocht ze dat zelf willen. Die klootzak overleeft het ook niet. Geen van de 2 zie ik als moord.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 mei 2012 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dat men daar mensen zou aantreffen zonder geweten? Zoals je weet, is dat in het verleden al gebeurd. En deze mensen bleken vaak nog gewetenvoller te zijn dan hu ontdekkers. Met een persoonlijkheid met grotere waardigheid en eergevoel, als gevolg daarvan. En U? Waarom mag ik niet met redelijke argumentatie tegen abortus zijn? Is dat niet omdat u vreest dat ik tegen het geweten van een aantal mensen aan het schoppen ben? Kennen wij beide niet iemand van een ander forum die als vepleegster in een abortuskliniek werkt? Zie dit niet als en perssonlijke aanval hé?! Ik wil je gewoon iets laten afwegen in je eerlijke conclusie. Ik denk dat je matuur genoeg bent om dat ook zo te zien. Sorry in het andere geval. Ik weet dat ik op het randje loop nu. Maar vrienden moeten nu eenmaal iets meer tegen elkaar kunnen zeggen, dan forumkennissen, zonder dat zij zich beledigd voelen, vind ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2932 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry discussiepartners,...
Ik ga zwemmen met de kinderen. Ik zeg het maar, uit beleefdheid, dat niemand nodeloos uren op een antwoord zou wachten. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2936 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2937 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mij lijkt dus dat masturbatie verboden moet zijn (zoals de kerk claimt), condooms verboden moeten zijn, pil verboden moet zijn,... er is overal menselijk dna aanwezig dus MOET het gebruik van deze zaken PER DEFINITIE volgens JOUW logica MOORD zijn. ben wel blij in je consequentie zoals elke geschifte religieuze ben je absoluut niet bereid om de vrouw ook maar Zeggenschap, rechten of inspraak te geven. ze is tenslotte, volgens de bijbel, toch maar zoiets als vee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2939 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het woord kind dient enkel om de discussie emotioneel te maken zodat rationele argumenten niet meer gebruikt hoeven te worden. Kinderen vermoorden is slecht, daar ben ik het mee eens, maar er zijn geen kinderen in de discussie. Daarom is het woord kind in deze discussie een oneerlijke redeneertechniek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2940 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |