![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2941 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, bewust liegen en valse data moeten eruit gefilterd worden, maar die zou ge normaal gezien moeten waarnemen als een niet-gaussisch verantwoorde piek.
![]() |
![]() |
#2942 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat het uitfilteren van extremen (ruis) wel een meer toegepaste techniek was, maar ik kan me vergissen.
![]() |
#2943 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Enkel als we fysisch onverantwoorde resultaten bereiken (een massa kleiner dan nul, een absolute energie kleiner dan nul, ...) worden er resultaten uitgeknipt.
![]() |
![]() |
#2944 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
En kom a.u.b. nie weer af met dat citaat van de forumleiding over "type A, B, C of D" alsof dat een "argument" op zich zou zijn. Dat is namelijk op zich nooit een argument zo lang jij niet zelf aangeeft wat er in mijn uitspraak precies zou voldoen aan "type A, B, C of D", en bovenal waarom. In dit topic heb je al vaker van dit soort trucs uitgehaald, en nog nooit ben je in staat geweest om exact aan te geven waarin dat vermeende "racisme" dan zou schuilen. Je beweert steevast dat iets "racistisch" is en komt dan hooguit met bovenstaand citaat van de forumleiding als wat dan als "argument" of "onderbouwing" zou moeten dienen, terwijl zulks dus geen argument noch onderbouwing is.
![]() |
![]() |
#2945 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2946 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anderen heb ik dat ook al zien doen, meer dan eens zelfs. Dat waren allemaal zeer gegronde opmerkingen die niets te maken hadden met "blok zitten in de discussie", maar die alles te maken hadden met de manier waarop jij telkens discussies weet te verzieken. Jouw manier van "discussiëren" behelst namelijk niets meer dan je gelijk willen halen, koste wat kost. En dan het liefst door je tegenstander uit te putten met steeds naar de bekende weg te vragen, om linkjes en citaten te vragen en die vervolgens straal te negeren, door zelf tot in het oneindige met links en citaten te goochelen, inclusief jouw zeer speciale manier van citeren door [ INDENT ] te gebruiken om bewust de zaken nog ingewikkelder en onoverzichtelijker te maken, door anderen bewust uitspraken in de mond te leggen, door bewust uitspraken van je tegenstander te verdraaien, te manipuleren en uit de context te halen, door heel vaak een geheel eigen invulling aan de betekenis van woorden en begrippen te geven om daar dan een paar bladzijdes lang over te gaan emmeren, door ontwijkende antwoorden te geven en naast de kwestie te antwoorden, door afgesloten discussies weer op te rakelen en daar weer van voor af aan te beginnen, en ga zo maar door. Net zolang tot je tegenstander je getrol kotsbeu is en er de brui aan geeft. En dat zie jij vervolgens dan als een overwinning, als een slag die je hebt binnengehaald. Eenieder die ooit met jou een echte discussie heeft trachten te voeren, zal dit allemaal kunnen beamen. Jouw discussiegedrag is niets meer dan geavanceerd getrol, en ik moet Hertog van Gelre hierin bijtreden; dat is gewoon pure kwaadaardigheid jouwerzijds.
![]() |
![]() |
#2947 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2948 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2949 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Vertel me anders maar eens waar ik in mijn uitspraak: Citaat:
![]() |
![]() |
#2950 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2951 |
Minister
|
![]() Je legt in die post juist helemaal niets uit. Je poneert daar enkel een stelling en een citaat van de forumleiding.
![]() |
#2952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 augustus 2011 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent het die het niet aanvaard. Maar dat is wat anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2955 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch niet om wereldwijd de domheid of debiliteit van een bevolkingsgroep te bepalen. Lees het artikel die bij de kaart gaat. http://en.wikipedia.org/wiki/Nations...ce#cite_note-5 En lees vooral "Limitations and criticisms of the IQ-data collections" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2957 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u zich aangevallen voelt kunt u dit melden door middel van het rode driehoekje en/of de betreffende persoon op uw negeerlijst te plaatsen. Dit geldt ook als uw tegenstander ‘’irritant’’ discussiert. De negeerlijst, of gewoonweg niet reageren, is dan de aangewezen weg.http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2958 | |
|
![]() Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 augustus 2011 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2959 |
|
![]() Nee, zoals reeds tot twee maal toe uitgelegd (en genegeerd)
![]() |
#2960 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het over het correct citeren van quotes. Blijkbaar is dit een aanval op uw eigenwaarde of zo? |
|
![]() |
![]() |