Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2011, 16:08   #281
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
je doet niks anders!
Graag citaat met link waar ik stel "wie arm is, is dom".
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 16:13   #282
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.335
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Neen, Artisjok heeft als gouden regel dat iedereen die niet akkoord gaat met de geponeerde Artisjokaanse geniale inzichten wel achterlijk moet zijn.

En neen, ik heb geen link naar deze radicale stelling, ik heb nog geen hersenscanner die gedachten kan vertalen en er een website van kan bouwen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 9 september 2011 om 16:14.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 07:39   #283
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, Artisjok heeft als gouden regel dat iedereen die niet akkoord gaat met de geponeerde Artisjokaanse geniale inzichten wel achterlijk moet zijn.

En neen, ik heb geen link naar deze radicale stelling, ik heb nog geen hersenscanner die gedachten kan vertalen en er een website van kan bouwen.
Uiteraard kan jij je eigen gezever niet onderbouwen.
Vriendelijk dat je het in dezelfde post als je gezever toegeeft.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 07:40   #284
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
je doet niks anders!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Graag citaat met link waar ik stel "wie arm is, is dom".
CC, wordt het niet tijd om je woorden terug in te trekken?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 07:56   #285
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
CC, wordt het niet tijd om je woorden terug in te trekken?
raar genoeg heb ik op vrijdagavond nog andere dingen te doen dan aan het forumspeen te lurken.

Jij - en de poco linkiewinkies - stellen steeds dat de achterstand die allochtonen hebben, totaal te wijten is aan hun "socio-economische" toestand.

Ik neem aan dat men daarmee bedoelt dat die mensen arm zijn.

Indien men dus "arm" is, is het normaal dat hun kinderen onderaan de klas bengelen met slechte niveaus.
Wie bengelt er onderaan met slechte niveaus? dommere kinderen (Ergün Top kwam ook gewoon uit een werkmansbroek maar bleek een intelligente student en blijkbaar heeft ie het ondanks zijn "socio-economische" toestand toch tot advokaat kunnen brengen.
Mensen die het hem voorgedaan hebben - met dezelfde socio-economische toestand zoals vb Mimount Boussakla, Fauzaya Talhouie, e.v.a. zijn blijkbaar allen evenmin dom.

Daarom kan ik niks anders doen dan zeggen dat indien men de achterstand op hun socio-economische (klinkt mooier dan "arm") toestand steekt, men tevens stelt dat "wie arm is, dom is".

Het staat U vrij uw stelling over de socio-economische toestand terug te trekken, tenslotte weten we allen dat het niveau van onze kinderen op school voor 100% afhankelijk is van het uurtje dat mama met hen bezig is 's avonds... (of zoiets).

En uiteraard volgt daar dan ook uit dat wie aan de top van de klas staat en goede resultaten neerzet, dit zeker niet aan zichzelf te danken heeft, maar aan het feit dat papa en mama een goei job hebben en daarbovenop hun kinderen nog eens opvoeden d'erbij.

Of zoiets....

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 september 2011 om 08:07.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 08:26   #286
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
raar genoeg heb ik op vrijdagavond nog andere dingen te doen dan aan het forumspeen te lurken.

Jij - en de poco linkiewinkies - stellen steeds dat de achterstand die allochtonen hebben, totaal te wijten is aan hun "socio-economische" toestand.
Er wordt vastgesteld dat in ons kwalitatief hoogstaand onderwijs, er een correlatie is tussen socio-economische stand van het kind en de schoolresultaten.
Citaat:
Ik neem aan dat men daarmee bedoelt dat die mensen arm zijn.
Indien men dus "arm" is, is het normaal dat hun kinderen onderaan de klas bengelen met slechte niveaus.
Wie bengelt er onderaan met slechte niveaus? dommere kinderen
Amaai, we zijn er al. Jij neemt aan dat....
Dat is heel iets anders. Je trekt je woorden dus terug in.

P.s. wie wat zijn "poco linkiewinkies" ik vind dat niet terug in het woordenboek.
Of is dat een term die bovengehaald wordt in een poging de onkunde en het onvermogen tot het voeren van een beargumenteerde discussie wat te verbergen?

Laatst gewijzigd door artisjok : 10 september 2011 om 08:26.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 08:31   #287
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Er wordt vastgesteld dat in ons kwalitatief hoogstaand onderwijs, er een correlatie is tussen socio-economische stand van het kind en de schoolresultaten.
dat zeg ik toch? wie arm is, is dom ---> volgens "Er" in ieder geval.
Het is wel grappig dat deze stelling blijkbaar enkel mag gebruikt worden om de verantwoordelijkheid van de personen in kwestie af te wentelen: "ze kunnen er niet aan doen dat ze onderaan bengelen, want ze zijn arm ... (oftewel socio-economisch achtergesteld)."
als onze pa nu loonsverhoging krijgt en ons ma extra kindergeld, dan kan ik tenminste een 10 halen op begrijpend lezen.

of nog erger: pa pakt naast de promotie!
Zie je wel dat er een reden moest zijn voor die wiskunde-buis!

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 september 2011 om 08:42.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 08:43   #288
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dat zeg ik toch? wie arm is, is dom --->
Ja, jij zegt dat.
Ik zeg dat niet, zoals jij stelde.
http://forum.politics.be/showthread....65#post5679165
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 09:03   #289
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, jij zegt dat.
Ik zeg dat niet, zoals jij stelde.
http://forum.politics.be/showthread....65#post5679165
ooit al van "synoniemen" gehoord?
socio-economisch achtergesteld = "pa is CEO van een grote firma" of zo?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 09:15   #290
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ooit al van "synoniemen" gehoord?
socio-economisch achtergesteld = "pa is CEO van een grote firma" of zo?
Ik heb er niets op tegen dat je mensen van een lage socio-economische stand arm noemt. Daar gaat het niet over.
Je schrijft me woorden toe "wie arm is, is dom" die de mijne niet zijn.
Ofwel geef je citaat met link waar ik dit stelde (en kom niet af met jouw aannames) ofwel trek je je woorden terug in.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 09:16   #291
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb er niets op tegen dat je mensen van een lage socio-economische stand arm noemt. Daar gaat het niet over.
Je schrijft me woorden toe "wie arm is, is dom" die de mijne niet zijn.
Ofwel geef je citaat met link waar ik dit stelde (en kom niet af met jouw aannames) ofwel trek je je woorden terug in.
nee, jij hebt de woorden "arm" en "dom" natuurlijk niet gebruikt. ik gebruik synoniemen, maar dat is boven jouw niveau zo te zien.
Nog een prettige zaterdag.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 september 2011 om 09:16.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 09:18   #292
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
nee, jij hebt de woorden "arm" en "dom" natuurlijk niet gebruikt. ik gebruik synoniemen, maar dat is boven jouw niveau zo te zien.
Nog een prettige zaterdag.
Je trekt je woorden dus terug in.
Ook nog een prettige dag.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 09:22   #293
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, jij zegt dat.
Ik zeg dat niet, zoals jij stelde.
http://forum.politics.be/showthread....65#post5679165
Beste ‘Artischoc’, hoewel ik een voor allen verwoede voorstander ben voor een volledige levensvrijheid .
Inhoudend; Het recht voor iedere mens, volwaardig te kunnen leven, zonder zich te moeten bekommeren om zijn dagdagelijks onderhoud, medicatie en zorgen.

Zou het voor wij, ‘Forummers’ soms leuk zijn te mogen vernemen op welke manier U persoonlijk aan uw trekken komt.

Persoonlijk, te oordelen aan uw meer dan behoorlijke aanwezigheidstijd op het ‘web', zou het mij wel verbazen dat uw voorkeur zou gaan, naar het ‘fysiek’ of ‘intellectueel’ bevorderen van ons allen economie! ( ttz: werken)

Tenzij, het tot uw brein nog niet helemaal zou doorgedrongen zijn dat het hier (tegen weer en wind in), uw onherroepelijk afgeschreven onwetende Moslims soortgenoten permanent te blijven promoten, wetende dat zulks gewoon strikt nodeloos is.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 09:42   #294
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Beste ‘Artischoc’, hoewel ik een voor allen verwoede voorstander ben voor een volledige levensvrijheid .
Inhoudend; Het recht voor iedere mens, volwaardig te kunnen leven, zonder zich te moeten bekommeren om zijn dagdagelijks onderhoud, medicatie en zorgen.

Zou het voor wij, ‘Forummers’ soms leuk zijn te mogen vernemen op welke manier U persoonlijk aan uw trekken komt.
Dit bericht plaatste je al in een andere draad.
Ik voel me vereerd door je interesse, maar het gaat je niet aan.
"Wij" dan nog. Je hebt toch geen fanclub opgericht.

Citaat:
Persoonlijk, te oordelen aan uw meer dan behoorlijke aanwezigheidstijd op het ‘web', zou het mij wel verbazen dat uw voorkeur zou gaan, naar het ‘fysiek’ of ‘intellectueel’ bevorderen van ons allen economie! ( ttz: werken)
1 Je kent mijn aanwezigheidstijd niet. Je ziet hooguit of ik ingelogd ben.
2 Uiteraard gaat mijn voorkeur niet naar het bevorderen van ons aller economie op vrije dagen.
Citaat:
Tenzij, het tot uw brein nog niet helemaal zou doorgedrongen zijn dat het hier (tegen weer en wind in), uw onherroepelijk afgeschreven onwetende Moslims soortgenoten permanent te blijven promoten, wetende dat zulks gewoon strikt nodeloos is.
Ik promoot geen moslims. Waar lees jij dat?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 10:08   #295
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je trekt je woorden dus terug in.
Ook nog een prettige dag.
het woord "synoniem" betekent niet dat men zijn woorden intrekt. Zelfs d�*t is te hoog gegrepen precies?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 10:12   #296
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
het woord "synoniem" betekent niet dat men zijn woorden intrekt.
Dat is correct.

Citaat:
Zelfs d�*t is te hoog gegrepen precies?
Wat is er precies te hoog gegrepen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 10:37   #297
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Er wordt vastgesteld dat in ons kwalitatief hoogstaand onderwijs, er een correlatie is tussen socio-economische stand van het kind en de schoolresultaten.
Er is ook vastgesteld dat er een correlatie is tussen de ethnisch-religieuze achtergrond van het kind en de schoolresultaten. Tot drie maal toe zelfs, en tot drie maal toe ga jij daar straal aan voorbij en negeer je dat gegeven compleet. Net zoals je compleet negeert dat niet-islamitische allochtone kinderen, en niet-islamitische allochtonen tout court, zonder speciaal op hen toegespitst pamperbeleid wel prima schoolresultaten halen, wel gewoon integreren, en het in sommige gevallen zelfs nog beter doen dan de autochone kinderen.
En die niet-islamitische allochtone kinderen hebben dezelfde sociaal-economische achtergrond als de islamitische kinderen, en als een deel van de autochtone kinderen. Kortom, dat eeuwige linkse geleuter van je, waar alles altijd maar weer wordt toegeschreven aan sociaal-economische omstandigheden, houdt geen steek, op geen enkele manier.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 21:46   #298
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Er is ook vastgesteld dat er een correlatie is tussen de ethnisch-religieuze achtergrond van het kind en de schoolresultaten. Tot drie maal toe zelfs, en tot drie maal toe ga jij daar straal aan voorbij en negeer je dat gegeven compleet. Net zoals je compleet negeert dat niet-islamitische allochtone kinderen, en niet-islamitische allochtonen tout court, zonder speciaal op hen toegespitst pamperbeleid wel prima schoolresultaten halen, wel gewoon integreren, en het in sommige gevallen zelfs nog beter doen dan de autochone kinderen.
En die niet-islamitische allochtone kinderen hebben dezelfde sociaal-economische achtergrond als de islamitische kinderen, en als een deel van de autochtone kinderen. Kortom, dat eeuwige linkse geleuter van je, waar alles altijd maar weer wordt toegeschreven aan sociaal-economische omstandigheden, houdt geen steek, op geen enkele manier.
2!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 10:18   #299
Aversie
Burger
 
Aversie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 123
Standaard

Ik zie niet in wat er hier mis mee is. Buiten dan dat het slechts is voor jongeren die geen aandacht aan hun school te besteden het nog makkelijker te maken. Ik zeg eerlijk ik heb ook nooit omgekeken naar school, en ging meestal niet. Maar daardoor moet ik nu wel naar 2dekans onderwijs.

Maar meer talen in school lijkt me sowieso al een pluspunt. Maar dan wel dat je alleen talen kan volgen die je nog niet spreekt.
__________________

I really think the war on terror is a bunch of bullshit
Just a poor excuse for you to use up all your bullets
Aversie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 10:21   #300
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aversie Bekijk bericht
Ik zie niet in wat er hier mis mee is. Buiten dan dat het slechts is voor jongeren die geen aandacht aan hun school te besteden het nog makkelijker te maken. Ik zeg eerlijk ik heb ook nooit omgekeken naar school, en ging meestal niet. Maar daardoor moet ik nu wel naar 2dekans onderwijs.

Maar meer talen in school lijkt me sowieso al een pluspunt. Maar dan wel dat je alleen talen kan volgen die je nog niet spreekt.

waarom? iemand die tweetalig Nederlands/Engels is opgevoed, kan best nog behoeft hebben aan taallessen (correct) Engels.
Ik vind dat de grens moet liggen op : talen die men kan GEBRUIKEN.
Buiten een paar tolken die nodig zijn om mensen die we hier niet kunnen gebruiken bij te staan, zie ik niet in waarom de helft van de klas Swahili of Arabisch moet leren. Dan kan je beter Duits, Spaans of Italiaans als extra taal kiezen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be