Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 26 februari 2011, 02:30   #281
Akira
Super Moderator
 
 
Akira's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 3.953
Standaard

Gelieve de vetes hier niet verder uit te vechten.
Akira is offline  
Oud 26 februari 2011, 02:31   #282
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Nee het is aan de moderatie nu, veel plezier ermee!
Wisord is offline  
Oud 26 februari 2011, 02:48   #283
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
Dat is duidelijk zo en hoeft geen verdere uitleg.

Bij sommige forummers moet je alles 10 tot 100 keer herhalen, nu is het de moderatie hun beurt. Ik heb hen hier al minstens 3 keer hetzelfde zien schrijven. Leuk toch dit forum!....


DIT IS GEEN KWALIJK BERICHT GELIEVE MIJ NIET TE WISSEN! DIT IS EEN VASTSTELLING!
Wisord is offline  
Oud 26 februari 2011, 03:31   #284
Arbiter
Global Moderator
 
 
Arbiter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2010
Berichten: 1.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer wat u zegt waar is, hoe komt het dan dat iemand wanneer hij de ander " groente" noemt op de vingers wordt getikt en ondertussen anderen ongestoord een medeforummer " zwijnemans, varken, zwijn" kan noemen terwijl u NIET optreedt?
En waarom mag iemand discussies verzieken met steeds hetzelfde bericht plaatsen, ingrijpen in andermans citaten zogenaamd omdat ze in strijd met het forumregelement zijn, anderen om de haverklap leugenaar noemen en beschuldigen van rascistische uitspraken? Hoe verklaart u dat één forummer steeds bijzonder veel negatieve aandacht naar zich toetrekt; steeds weer opeist?

Iedereen kan lezen dat u dit gewoonweg tolereert en niet ingrijpt! En dan hebben we het nog niet over de ellenlange discussies van menig forummer, steeds met dezelfde persoon en nooit over het onderwerp!
Er is NIEMAND ANDERS die zelfs maar op deze manier naar medeforummers gedraagt, laat staan dat u dan tolerant bent!

Volgens mij moet het licht zijn uitgegaan toen u een oordeel vormde over de laatste aanval die mij te beurt viel deze week, wanneer dit een rechtvaardig oordeel moet voorstellen ben ik blij dat u geen Salomo bent!

Er LIGT een stuk verantwoordelijkheid bij de moderatie, omdat u volgens het aanvoelen van toch een gedeelte forummers wat zeer regelmatig post, tegenover de ene wel en de ander niet optreedt, die vaststelling kunt u toch moeilijk afdoen als louter " perceptie".
Ik had toch graag eens een andere moderator gelezen!
Geachte,
Dat u graag eens een andere moderator zou lezen is gezien uw perceptie van de kwestie begrijpelijk maar onnodig. Akira spreekt namens het gehele moderatorteam. Om Akira te citeren:
Citaat:
Los daarvan is de moderatie zich ervan bewust dat de vetes hier de laatste tijd uit de hand lopen en zoals ik al eerder zei, zijn we ons er momenteel over aan het beraden hoe we dit gaan aanpakken. Wij zijn er ons ook van bewust dat we versterking nodig hebben (ik ben daar overigens al lang vragende partij voor), maar in tegenstelling tot wat u doet uitschijnen is dat niet zo simpel. Ten eerste wil niet iedereen die gevraagd wordt moderator zijn en ten tweede blijken velen die wel toezeggen uiteindelijk weinig tot niet actief te zijn.

Wij zullen uw suggesties verder bespreken binnen de moderatie.
Daar wil ik nog het volgende aan toevoegen: Hoewel het is bedoeld voor volwassen gebruikers is het verbazingwekkend hoeveel kinderachtigheden het forum de laatste tijd overspoelen, met de snelheid van het licht, die in een kleuterschool niet zouden misstaan. Dat uitzoeken en herstellen kost uren. Het is onnodig en tijdrovend maar indien nodig doen wij dat en hakken wij in de draden maar dan vallen er weleens spaanders.

Wij kunnen daar honderd moderators tegenoverstellen die 24/7 actief zijn maar als forummers niet inzien dat serieuze discussies in de eerste plaats de verantwoordelijkheid zijn van henzelf kunnen wij er nog eens honderd moderators tegenaan gooien maar zal er ten gronde weinig veranderen.

Voor nu: Het moderatieteam zal alles lezen en afwegen. De eerste prioriteiten zullen zijn: het weren van trollende dubbelnicks, het aanpakken van de onnodige vetes en het bestraffen van de aanstichters ervan.

Vriendelijke groet,
Arbiter
Arbiter is offline  
Oud 26 februari 2011, 08:27   #285
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post.
Kan je een link geven naar die verklaring?

Ik schreef :
Ik lees cochi's posts zelden nog. Net als die van circe.
Na de eerste zin weet je al genoeg. Verder scrollen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6271

Je bevestigt nogmaals dat de eerste zin lezen meer dan voldoende is.
artisjok is offline  
Oud 26 februari 2011, 08:29   #286
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arbiter Bekijk bericht
Hoewel het is bedoeld voor volwassen gebruikers is het verbazingwekkend hoeveel kinderachtigheden het forum de laatste tijd overspoelen, met de snelheid van het licht, die in een kleuterschool niet zouden misstaan.
In de marge maar ... is dat gedrag net geen perfecte afspiegeling van onze politiek? Want daar heb ik net hetzelfde idee over
CyberpunX is offline  
Oud 26 februari 2011, 09:26   #287
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Kan je een link geven naar die verklaring?

Ik schreef :
Ik lees cochi's posts zelden nog. Net als die van circe.
Na de eerste zin weet je al genoeg. Verder scrollen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6271

Je bevestigt nogmaals dat de eerste zin lezen meer dan voldoende is.
Was het nu zin? of was het alinea?

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6155

Bent U trouwens zeker dat U hier geen verdoken persoonlijk aanval uitvoert? Als het posten van een een quote en het verderlinken naar de links uit die quote blijkbaar een "viseren van de poster" betekent, dan kan ik niets anders besluiten dan dat bovenstaande ook vijf strafpunten waard is.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 26 februari 2011 om 09:28.
COCHINILLO is offline  
Oud 26 februari 2011, 10:41   #288
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

De draadopener zou er beter aan doen, ermee te stoppen mij een oude homo te noemen, (hij heeft dat relais-stokje overgenomen van een verse permbanneling) terwijl ik niet eens geïnteresseerd ben in zijn anale opening.

Ik heb er evenwel niets op tegen dat alle anderen daar zoveel als toegestaan gebruik van maken , wat waarschijnlijk niet weinig zal zijn.
eno2 is offline  
Oud 26 februari 2011, 10:45   #289
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
QED

En u blijft maar doordrammen... U blijft hier maar demonstreren waarom zoveel mensen er een, en laat ik nu eens een geschikte term gebruiken, schijthekel aan hebben om met u te discussiëren. En maar zuigen, en maar blijven dooretteren, en maar blijven klieren, zagen en zeveren. Net zolang tot iemand zijn of haar geduld met u verliest en uit de slof schiet. En dan gaat u op het rodedriehoekje klikken.

Nu ja, de moderatie leest hier ook mee, dus ga vooral zo door artisjok.

En voor ik het vergeet, nu u toch blijft zeuren over laster en gokwerk, hier mijn antwoord aan een eerdere laster, gokwerk & poging tot strafpuntenaansmeerderij van uw hand (de linkjes naar uw laster etc in dik schrift weergegeven). Veel plezier ermee!
Ha daar ben je terug Sus, met je geurige baksels.
Welke geur, dat moet je maar zelf invullen, je hebt het zelf al in vetjes gedrukt.
eno2 is offline  
Oud 26 februari 2011, 10:50   #290
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Arbiter:
Voor nu: Het moderatieteam zal alles lezen en afwegen. De eerste prioriteiten zullen zijn: het weren van trollende dubbelnicks, het aanpakken van de onnodige vetes en het bestraffen van de aanstichters ervan.
Maar dat is revolutionair
eno2 is offline  
Oud 26 februari 2011, 10:52   #291
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Cochi toch, dat ging over één bepaald artikel.

Jij beweerde :
Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post.
Kan je nu een link geven naar die verklaring?

Waarom doe je dat eigenlijk, zo'n leugens neerschrijven? Je valt toch telkens door de mand. Is dat jouw idee van discussiëren?

Citaat:
Bent U trouwens zeker dat U hier geen verdoken persoonlijk aanval uitvoert? Als het posten van een een quote en het verderlinken naar de links uit die quote blijkbaar een "viseren van de poster" betekent, dan kan ik niets anders besluiten dan dat bovenstaande ook vijf strafpunten waard is.
Verwijs je nu naar de draad die circe opstartte en waarvoor ze banpunten kreeg wegens "Openen van persoonlijk topic"?
Voor circe is het balanceren op het randje een sport.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28
artisjok is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:04   #292
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Cochi toch, dat ging over één bepaald artikel.

Jij beweerde :
Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post.
Kan je nu een link geven naar die verklaring?

Waarom doe je dat eigenlijk, zo'n leugens neerschrijven? Je valt toch telkens door de mand. Is dat jouw idee van discussiëren?
ik heb je de links gegeven. over welke leugens heb je het?


Citaat:
Verwijs je nu naar de draad die circe opstartte en waarvoor ze banpunten kreeg wegens "Openen van persoonlijk topic"?
Voor circe is het balanceren op het randje een sport.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28
Natuurlijk verwijs ik naar de post van circe. Ken je haar dan, dat het jou toegestaan is haar een persoonlijk kleedje te passen? Is dat niet viseren van een medeposter? met vijf strafpunten als gevolg, geldig gedurende een jaar? Of nee, dat is enkel als iemand een post van jou quote !

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 26 februari 2011 om 11:06.
COCHINILLO is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:42   #293
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
ik heb je de links gegeven. over welke leugens heb je het?
Deze :
Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post.
Voor die verklaring heb je geen link gegeven. Je gaf een link naar mijn verklaring over 1 bepaald artikel.

Citaat:
Natuurlijk verwijs ik naar de post van circe. Ken je haar dan, dat het jou toegestaan is haar een persoonlijk kleedje te passen? Is dat niet viseren van een medeposter? met vijf strafpunten als gevolg, geldig gedurende een jaar? Of nee, dat is enkel als iemand een post van jou quote !
Neen, ik ken haar niet, ik ken wel een deel van haar posts.
Waarom zou dat viseren zijn?, je begon er zelf over.
Ik leg uit. (merk op, wel met een link naar de overeenkomstige bewering)
Voor circe is het balanceren op het randje een sport.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28
artisjok is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:45   #294
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Deze :
Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post.
Voor die verklaring heb je geen link gegeven. Je gaf een link naar mijn verklaring over 1 bepaald artikel.


Neen, ik ken haar niet, ik ken wel een deel van haar posts.
Waarom zou dat viseren zijn?, je begon er zelf over.
Ik leg uit. (merk op, wel met een link naar de overeenkomstige bewering)
Voor circe is het balanceren op het randje een sport.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28
knappe post uit 2008! hang jij die boven je bed of zo?
Of doe je aan forum-stalking?

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 26 februari 2011 om 11:46.
COCHINILLO is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:48   #295
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Deze :
Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post.
Voor die verklaring heb je geen link gegeven. Je gaf een link naar mijn verklaring over 1 bepaald artikel.


Neen, ik ken haar niet, ik ken wel een deel van haar posts.
Waarom zou dat viseren zijn?, je begon er zelf over.
Ik leg uit. (merk op, wel met een link naar de overeenkomstige bewering)
Voor circe is het balanceren op het randje een sport.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28
Een posting van 2008, mijn God. Heb jij nog wel een leven buiten dit forum?
Hoomer is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:53   #296
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Naast het inventariseren van posts van x aantal jaar geleden houden sommigen misschien ook wel een inventaris bij van de online activiteiten van medeforummers:

"Laatste activiteit: Vandaag 11:51
Bekijkt wie er online is @ 11:51"
__________________

Laatst gewijzigd door Nynorsk : 26 februari 2011 om 11:53.
Nynorsk is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:53   #297
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
En dat jij zegt dat je mij banpunten hebt aangenaaid. Alleen omdat ik naar jouw gezondheid vroeg. Ik vroeg jou gewoon of je niet toevallig aan palilalie lijdt.
In all fairness, dat was ik.
Ik vond het een verwerpelijke post en heb die 'gedriehoekt'.
En de moderatie was het blijkbaar met me eens.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:55   #298
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
In all fairness, dat was ik.
Ik vond het een verwerpelijke post en heb die 'gedriehoekt'.
En de moderatie was het blijkbaar met me eens.
het is verwerpelijk om naar medeposters hun gezondheid te vragen? Dit is nieuw.
COCHINILLO is offline  
Oud 26 februari 2011, 11:58   #299
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Willen degenen die oeverloos klagen het hier zo snel mogelijk definitief afbollen en/of zelf een groot forum openen en leiden zodat men zelf eens kan zien hoeveel werk een peutertuin leiden is ?

Gelieve achteraf niet met hangende pootjes - zoals tallozen hier - terug te keren, maar gewoon definitief weg te blijven en elders jullie gelijk proberen te halen.

Goede reis en stuur vooral geen kaartje.
Dikke 2
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 26 februari 2011, 12:02   #300
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
En u blijft maar doordrammen... U blijft hier maar demonstreren waarom zoveel mensen er een, en laat ik nu eens een geschikte term gebruiken, schijthekel aan hebben om met u te discussiëren.
Ja, ik kan me voorstellen dat gepakt worden op uw woorden vervelend is.
Velen gooien zomaar beweringen in het rond, en dan is het natuurlijk ambetant als iemand vraagt naar bewijs of een link.
Als daar dan niet op geantwoord wordt, of men gewoon dezelfde bewering herhaalt, dan is het ook maar logisch dat opnieuw bewijs wordt gevraagd.

In tegenstelling tot enkele anderen slaagt Artisjok er wonderwel in haar kalmte te bewaren (waarvoor ik alleen maar bewondering kan hebben), maar haar verantwoordelijk stellen voor de korte lontjes bij sommigen is niet erg eerlijk.

Ik denk dat de moderatie dat wel inziet.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)

Laatst gewijzigd door Alboreto : 26 februari 2011 om 12:02.
Alboreto is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be