![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn nogtans andere oplossingen hoor.
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn buurman heeft eind vorig jaar werk gevonden, de brave man is er 52.
|
|
|
|
#283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je buurman werk gevonden heeft, dan is de economische crisis opgelost ![]() En de werkloosheidsval ![]() Ik heb na mijn 45-ste twee keer werk gevonden van de regen in de drop. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 11:46. |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Persoonlijk aanval Ik wist onmiddellijk van welk soort jij was door jouw luidruchtig opengesperde Vlaemsche muil Nog veel lang en hard en onderbetaald en gevaarlijk en ongezond (over)werk gewenst om mijn met werken verdiende pensioentje te betalen, tot jij aan de beurt bent , alléz nog een jaar of dertig en goeie moed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : cheer:Zie dat ge voordien niet doodvalt onder de overmatige inspanningen. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 12:01. |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De bovensoort. En werken is gezond! Laatst gewijzigd door Den Vlaemschen Leeuw : 19 januari 2012 om 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Banneling
|
Het stompzinnige stoeffersoort
Het is eenzaam aan de top zeker? ![]() Nog veel gezondheid gewenst, dat mijn pensioen van werkonwillige ongewassen hippie stipt uitbetaald wordt Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 12:04. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het niet over oplossingen die de werkzoekende moet zoeken. Ik heb het over beleidsvoerders.
|
|
|
#290 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan mogen die de werkloosheidsval wel even oplossen Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 13:14. |
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We moeten beginnen met tal van nepstatuten aan te pakken. De schijnzelfstandigen die voor een prikje in de bouw werken bv.
|
|
|
|
#292 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Welke mensen? Moderatie? Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Banneling
|
Ik ben deze draad eens terug aan het nalezen, omdat ik wel behoorlijk onder de indruk ben van de teksten van Duvelke. Vervolgt.
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
ik zou eerder kijken in de richting waar het geld zit en waar het ook altijd naar toe gaat en dat zijn de machtshebbers en de rijke elite in dit land en de wereld. een land is eigenlijk een gigantisch bedrijf maar als een directeur van een bedrijf zichzelf meer toe eigent dan het bedrijf aan kan of als er 4 directeurs zijn voor een bedrijf van 10 mensen, tja dan kan je inbeelden dat dit bedrijf niet echt veel winst zal maken en kunnen investeren. Als dit bedrijf dan ook zijn leveranciers extra bonussen geven en de klanten gaat verwennen met enorme feestjes en uitspattingen, hoe kun je dan verwonderd zijn als dit bedrijf als spoedig zijn eigen producten systematisch moet verhogen totdat ze zichzelf uit de markt gooien. Als dit bedrijf dan ook nog eens 5 buitenlanders binnenlaat een een volledig maandloon geef maar ze niet moeten werken hoe kan het bedrijf dan overleven?? kortom, het is niet alleen de luierik en profiteurs die het systeem onbetaalbaar maken maar nog meer het bovenvernoemde |
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En vooral de stroom subsidies aan de rijkjes Het water-naar -zee-dragen principe |
|
|
|
|