![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bij het uiteenvallen van het VB in twee vleugels | |||
Sta ik achter Valkeniers |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,45% |
Sta ik achter Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,09% |
Stap ik uit het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
ik ben geen VB sympathisant |
![]() ![]() ![]() |
46 | 83,64% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ps: word jij altijd zo snel rood?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 juni 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En? Het worstje weer verstopt? Citaat:
Citaat:
- een allochtoon - een rechtsgezinde Daar sta je dan met je (defecte) verlichting. Je bent de pedalen op alle gebied kwijt. En vertel mij eens waarom Woutertje een links front tegen rechts moet vormen als er dan toch geen gevaar is. Klopt ergens niet of is dit (s)linkse logica? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Citaat:
En eigenlijk wel. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juni 2008 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bedankt, Eric. ![]() Stap ik uit het Vlaams Belang 0 0% Nog altijd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
Geniaal! zeg Jantje: kan je hem zeggen dat wanneer hij volgende keer nu eens op de vloer van de studio van "terzake" zou kakken, ondertussen wild met zijn ogen draaiende en kieliekiliekilie gillende hij ENORME KIJKCIJFERS ZAL halen! Echt! ps: hij mag bij mij thuis in de hof komen oefenen: mijn begonia's willen maar niet uitkomen en ik kan dan al een proefopname maken met mijn nieuwe gsm: Spa-Rood heeft te weinig grappige filmpjes op haar site! Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 juni 2008 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Tja wat moet ik stemmen. Ik ga gewoon niet stemmen. Er is helemaal geen wig in het Vlaams Belang en die zal er nooit komen. Dewinter is even radicaal als Valkeniers. Valkeniers richtte verdorie de NSV op dus die gaat niet zo maar even solo slim gaan, idem met Dewinter. Dat er wel eens interne conflicten zijn akkoord maar dat is nog iets helemaal anders. Ego's opzij zetten is de boodschap. Is misschien moeilijk in politiek maar voor een boodschap als een onafhankelijk Vlaanderen zal dit moeten.
Meer dan 85% stemt geen VB sympathisant... ?? wat is dat voor zever. Stemmen is natuurlijk niet hetzelfde als sympathiseren maar de grenzen liggen vaag. Vraag bijvoorbeeld aan tien neutrale mensen op welke partij Knuppel of Jazeker het meest aanleunt en ze zullen Vlaams Belang zeggen. Ook al kunnen ze beweren er niet op te stemmen of niet het met alles eens te zijn. Moet dat dan ? Ben het ook niet verre met alles eens maar waarom moet men tegenwoordig beschaamd zijn vlaams belanger genoemd te worden ? Voor ons ligt Vlaanderen en binnenkort achter ons ook (als we Brussel inlijven). Dewinter = Vlaams Belang. Dewinter lijmde het Vlaams-nationalisme samen met het 70 puntenplan. De Vlaamse beweging kreeg een lekkere ruk naar rechts dankzij het Vlaams Belang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() ![]() Is het totale wanhoop, dorpszotternij of geilheid naar JMMDD en BDW? De psychiatrie zal het uitwijzen ! Maar geloof me of niet, en probeer het met je "ooit gemist" functie van je digitale videobox terug te zien, KOOP ER EEN !(digibox) Ook deze vrijdag vertoonde PDW tot ontzetting der journalisten zijn kunstjes in "de keien van de wetstraat". En het was GROOTS! Een miraluleuze ingeving heeft PDW een verandering van koers laten meemaken, die je niet voor mogelijk houdt als je het niet gezien hebt. Eerst en vooral spreekt hij ENGELS: Vliegeren wordt "Kiten". Gedaan taalracisme! En daarbij: dat racisme, dat overdrijven, die "bougnouls mogen naar de woestijn op hun kamelen", dat was niet SERIEUS! Dat was maar om het volk een UITLAATKLEP te geven, ZONDER HEM ZOU HET RACISME IN VLAANDEREN IMMERS AL VEEL HOGERE TOPPEN HEBBEN GESCOORD! "Het volk spreekt zo, mijnheer, ikke nie!". Door te zeggen dat niet de top van het VB het racisme aanwakkerde, maar het probeerde te laten uitdoven, door het doen van grove en onfatsoenlijke uitspraken die niet gemeend waren maar als uitlaatklep waren bedoeld gaat Dewinter de geschiedenis in als de Groucha Marx van rechts: totaal mesjoege. Jaja: onze geniale vriend (die helemaal geen behoefte heeft om met de buik op de grond te gaan liggen voor JMDD EN BDW, nenen) heeft het allemaal gedaan om soepaptje te spelen, hij is de grote rioolbuis die de druk op de beerput liet ontsnappen, de gespierde aars, die zachtjes in plaats van brullend de winden uit de donkerste holten van de darm laat ontsnappen! Nog nooit in mijn leven ben ik plat gegaan voor PDW. Maar nu, nu lag ik niet enkel plat: ik rolde over de vloer. Van 't Lachen. >SOEPAPTJE DEWINTER! KOSTELIJK Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 juni 2008 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
Klassieke truc: wie niet akkoord gat met de heersende ideeën wordt zot verklaard en in het gekkenhuis gestopt. Wie kritiek heeft moet wel gek zijn hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Minister
|
![]() Sinds wanneer zijn fereke zijn ideeën 'heersende ideeën'? Godzijdank, zijn ze dat niet. Niet heel de wereld is volslagen gek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() Rechtse en flamingantische ideeën halen hier de bovenhand en wanneer iemand een andere mening heeft, besluit men dat die persoon heel zeker gek moet zijn, hoe kan iemand nu een andere mening hebben dan de kankeraars en verongelijkten hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar wel de nuance aanbrengen dat de Ferre begonnen is met mensen te veroordelen tot het zottekot: zie hoger in de thread Ferre zei nameliijk: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erger nog, je zou moeten weten dat ik zelfs een hekel heb aan die partij. Maar 1ding moet ik steeds opnieuw toegeven( tot mijn grote spijt) het bestuur en de kopman van het VB weet hoe ze de partij bij de kiezers bekendheid moet bezorgen. En geloof het maar, voor de kiezer is het duizend maal beter om met slechte en niet werkbare voorstellen en ideeën tekomen, dan te zeggen dat je enkel je medewerking verleend aan zaken die goed zijn voor de Belgische arbeider. De SP.a heeft trouwens zelf een leider en kopman gehad die de kunst der bespelen van de massa heel goed kende. Ook zijn ideeën waren vaak slecht, onuitwerkbaar en niet te betalen, toch kende de SP.a juist tijdens zijn voorzitterschap zijn glory-tijden. De man is echter de zware tegenwerking binnen zijn partij moe geworden en heeft dan voor zijn eigen werkzekerheid gezorgd. Mss eens een paar lessen gaan volgen bij deze twee top volksmeners, over hoe je een volk voor je moet winnen en hoe je in de bekendheid moet blijven. Maar dan bekendheid die je stemmen opleverd en niet aan de tegenstanders juist proteststemmen bezorgd. |
|
![]() |
![]() |